اشخاص مهم ( Key Players) اشخاصی مهم دیجیتال ساین ایج را ساپورت می کنند. نمایشگرهای امروزی در سطح جهان متشکل از گروه های مختلف هستند. گروه اول مخاطبانی هستند که در این مقاله از آنها به عنوان “شرکا” نام برده شده است شرکا کسانی هستند که منافعی خاص را دنبال می کنند و در سود […]
Category Archives: مقاله
آرشیو کاملی ازمقالات مرتبط با تکنولوژی دیجیتال ساینیج ، نرم افزارها و راه حل ها برای سازما ن ها و شرکت ها
نرم افزار ( software) دو بخش اصلی نرم افزار، محتویات دیجیتال ساینیج و نمایشگرها را می سازند: یکی محتویات ارائه شده روی صفحه نمایش است که روی نمایشگر ظاهر می شود و دیگری برنامه نرم افزار است که مجوز اجرای محتویات را صادر می کند. محتویات روی نمایشگر (content on screen ) محتویاتی که توسط […]
تکنولوژی دیجیتال ساینیج، تهیه برنامه برای رادیو و تلویزیون، مدیریت محتویات و تکنیک توزیع، همگی فنون اصلی ای هستند که در پس دیجیتال ساین ایج ها نهفته اند و آنرا پیچیده می کنند. خلاصه اینکه این تکنولوژی متشکل از درک این مطلب است که تابلو دیجیتال چطور کار می کند؟ چطور می تواند بی درنگ […]
تجاری از آنجایی که دیجیتال ساینیج های تجاری توسط سرمایه های عظیم حمایت می شوند بنابراین در مقایسه با غیر تجاری ها همواره پیشتازتر هستند. مکان هایی که در آنها می توان سیستم های اطلاع رسانی تجاری را گسترش داد نیز به مراتب در مقایسه با غیر تجاری ها بیشتر هستند. به علاوه، 4 گروه […]
امروز شکل های مختلفی از دیجیتال ساینیج وجود دارد و انتظار می رود در آینده با توسعه رسانه ها این شکل ها بیشتر شود. فرم کلاسیک آنچه دیجیتال ساین ایج نامیده می شود شامل: بردهایی با پیام های متحرک، در مکانهایی مانند استادیوم ها، بانک ها و در فروشگاه های کوچک به شکل نمایشگرهای کوچک […]
نصب موفق وقتی تمرکز درست روی سیستم اطلاع رسانی یکپارچه منجر به تجارت و پیشرفت می شود، صنعت دیجیتال ساین ایج شروع به شکوفایی می کند. نگاهی به مثال های مختلف افراد، نشان می دهد که یکی از نخستین کاربردهای سیستم ساینیج، به گونه ای باورنکردنی نشأت گرفته از فکر یک مدیر شهر بازی در […]
تاریخچه تاریخچه دیجیتال ساینیج به روشهای ابتدایی فروش کالا بر می گردد و تا فروش جدید و خلاقانه امروزی ادامه دارد. فرم امروزی آن از طیف نمایشگرهای بسیار کوچک نیم تا یک فوتی شروع می شود و به سیستم های اطلاع رسانی در استادیوم که 50 تا 140 فوت هستند، می رسد. گاهی طول آنها […]
سامانه تبلیغات متمرکز سیستم اطلاع رسانی، اطلاعات پویا را درست همان زمان یا نزدیک به آن زمان فراهم می کند، اطلاعاتی که خود را با زمان، مکان، موقعیت و حتی فردی که مخاطب آن است تطبیق می دهد. در یک نمایشگر متمرکز موارد زیادی مانند، موقعیت، جایگاه، قشر خارجی، پیام های مختلف و متعدد، منابع […]
با نگاهی اجمالی به « آینده دیجیتال ساین ایج »، ذهن مخاطب بسیار تحریک می شود. این بدان خاطر است که چیزهایی مثل امواج رادیویی می تواند به سیستم ساینیج اضافه شود به گونه ای که تابلوهای دیجیتال را قادر به تشخیص هویت کسی می کند که به آن نزدیک می شود. سپس سیستم اطلاع […]
آکو ودر(AccuWeather) «آکو ودر»، دانشکده دولتی و ارگانی مستقل است که به خود عنوان «هواشناسی بازرگانی هدایتگر جهانی» را داده است و در برگیرندۀ اطلاعات است. این سازمان همچنین خود را «تولید کننده مضامین دیجیتال ساین ایج » نیز می داند که روی تولید ارزش افزوده برای مشتریان خودشان نیز تمرکز می کند، بخصوص در […]
هزینه های دیجیتال ساینیج هزینه دیجیتال ساینیج می تواند خیلی متفاوت باشد، این تفاوت به انتخاب سخت افزار، نرم افزار و حتی محل نصب آن بستگی دارد. با این حال، جدول 1.1 نشان دهنده مبلغ سرمایه گذاری شده در یک فروشگاه برای دیجیتال ساینیج است. این هزینه ها بیانگر هزینه های مرتبط در شکل 1.14 […]
اطلاعات به دست آمده و تجربه صنعت ارتباط از راه دور می گویند موضوع این است که چه زمانی انقلاب دیجیتال ساینیج اتفاق می افتد، نه اینکه آیا اتفاق خواهد افتاد یا نه. در اینجا 5 مسیر ویژه در زمینه رشد سریع صنعت دیجیتال ساینیج جهانی ذکر شده است: شخصی سازی پیام ها برای تک […]
زیرساخت سخت افزار(Hardware Infrastructure) گذشته از نمایشگرها، بی شک مهمترین بخش این سخت افزار سودمند که دیجیتال ساینیج و سیستم نمایشگرها را پشتیبانی می کند، سرور است. در کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها از سیستمی بسیار ساده تر به عنوان سرور استفاده می شود. آنها مفاهیم چند لایه ای را جمع آوری، ذخیره و […]
صفحه تلویزیون شهری یا نمایشگر ( Screen or Displays) درک تصویر بزرگ دیجیتال ساینیج نیازمند درک اولیه از نمایشگرهای ابتدایی است. نمایشگرهایی که مفاهیمی را به تصویر میکشند و بیان می کنند که چگونه مصرف کننده می تواند از طریق نمایشگر پیامی را دریافت کند. نمایشگرها یا صفحه نمایش هایی که خیلی خیلی نازک تر از […]
دیجیتال ساینیج امروزه برای بیان مفاهیمی به کار می رود که به 4 بخش مجزا تقسیم می شود( که اغلب این 4 بخش با هم ارتباط دارند): بازرگانی اطلاع رسانی تجربی رفتاری 1. بازرگانی شکی نیست که بخش تجاری دیجیتال ساینیج مهمترین بخش این پدیده است. در مقیاس بزرگتر بخشی از یک صنعت است، جایی […]
دیجیتال ساینیج را می توان در مکان های زیر مشاهده نمود، به ویژه در مکان هایی که افراد مجبورند زمان زیادی منتظر بمانند: مراکز خرید دکه ها نمایشگرهای اطلاع رسان خرده فروشی ها سوپر مارکت ها، ادارات و دارو خانه ها پمپ بنزین، فروشگاه های بدون فروشنده خیابان ها و بزرگ راه ها شوهای تجاری […]
اگر نگوئیم خیلی ها، باید بگوئیم بعضی از متخصصان فرهنگ و هنر که در مورد آینده مطالعه می کنند، پیش بینی کرده اند که دیجیتال ساینیج تا حدی رشد می کند که در هر منطقه متمدنی دیده می شود که می تواند شامل ساختارها و نمایشگرهای درونی و بیرونی، تجاری و غیر تجاری و خانگی […]
سیستم دیجیتال ساینیج کلینیک مایو یکی از بهترین دیجیتال ساینیج های شناخته شده در سازمان های دولتی است. این کلینیک سال 2004 توسط «وارن هارمون»، رئیس بخش و مسئول قسمت رسانه، ساخته شد و سیستم دیجیتالی این کلینیک متناسب با کارمندان و بیماران آن طراحی شده و امکاناتش شامل 30 صفحه نمایش است که در […]
یکی از بخش هایی که در هر سازمان یا شرکتی لازم است خود را با تکنولوژی روز دنیا تطبیق دهد، روابط عمومی می باشد. در زیر مراحل تعامل روابط عمومی ها با مشتریان و استفاده از تکنولوژی دیجیتال ساینیج در روابط عمومی های نوین را مشاهده می کنیم. سیر تکاملی روابط عمومی ها متناسب با […]
امروزه دیجیتال ساینیج که البته مردم بیشتر به صورت تابلو های دیجیتالی و تلویزیون های شهری با آن آشنا هستند نقش انکارناپذیری را در زندگی روزمره ما بازی می کند. در این اینفوگرافیک خلاصه ای از تاثیرات این تکنولوژی در زندگی روزمره ما را مشاهده می کنید. اثرات تکنولوژی دیجیتال ساینیج در زندگی روزمره ما