تاثیر پذیرش مخاطبان در کیفیت دیجیتال ساینیج

هزینه های دیجیتال ساینیج
هزینه دیجیتال ساینیج می تواند خیلی متفاوت باشد، این تفاوت به انتخاب سخت افزار، نرم افزار و حتی محل نصب آن بستگی دارد. با این حال، جدول 1.1 نشان دهنده مبلغ سرمایه گذاری شده در یک فروشگاه برای دیجیتال ساینیج است. این هزینه ها بیانگر هزینه های مرتبط در شکل 1.14 نیز هستند.
همانطور که در مقالات گذشته بیان شده است، نصب و نگهداری این دیجیتال ساین ایج ها برای مدت طولانی هزینه بیشتری می برد و به تنوع موضوعات نیز بستگی مستقیم دارد. این موضوعات شامل: نرخ، بازار فروش، نمایشگرهای محل فروش، پیچیدگی فایل هایی که در برگیرنده محتوا هستند، تعداد فایل ها و به علاوۀ اینکه آن یک کامپیوتر شخصی است یا یک سرور بزرگتر.

1500 دلار

صفحه نمایش تنها

1500 دلار

سرور رسانه

1500 دلار

نصب خارج از منطقه

2000 دلار

محل انتصاب شبکه

ماهانه 40 دلار

خدمات شبکه

ماهانه 50 دلار

خدمات دیجیتال ساین ایج

ماهانه 45 دلار

نگهداری خارج از منطقه

ماهانه 20000 دلار

اجرت تولیدکنندگان مضامین

جدول 1.1 هزینه های یک نمونه از دیجیتال ساین ایج

 عکسی 1.14 تحلیل و تجزیه درصد هزینه ها برای «توسعه دیجیتال ساین ایج»

قدرت پذیرش مصرف کننده
صرف نظر از اینکه کدام تحقیق و تخمینی جمع آوری داده ها را فراهم آورده، «آربیترون و نایلسون» هر دو بر این باورند که قدرت پذیرش مصرف کننده در کیفیت دیجیتال ساینیج به طور شگفت انگیزی نقش موثر دارد. همانطور که در عکس 1.15 می بینید; بینندگان تئاتر، دیجیتال ساین ایج را در شکل تبلیغات سینمایی به تبلیغاتی که در تلویزیون های بزرگ که در ارتفاع نصب می شوند، ترجیح می دهند. علاوه بر آن، تحقیقات «آربیترون» نشان می دهد که  طرفداران سینما و تئاتر متفق القول دوست دارند تبلیغات دیجیتالی قبل از فیلم پخش شود و  همه کسانی که به سینما علاقه مند هستند بیشتر محصولات یا خدماتی که تبلیغ می شود، را دوست دارند.
بیش از نیمی از مصرف کنندگان بر این باورند که نشان دادن تبلیغات قبل از فیلم قابل قبول است و بیش از 46% احساس می کنند بهتر است تبلیغات از تلویزیون پخش شود. 36% از این جامعه آماری فکر  می کنند نشان دادن تبلیغات قبل از نمایش فیلم از تلویزیون بهتر است، 18% تبلیغات اینترنتی را قبول دارند و 18% گنجاندن تبلیغات را در بازی های ویدئویی می پسندند.
30 تحقیق انجام شده توسط نیولسن (Nielsen) در شهر نیویورک نشان دهنده قابلیت پذیرش دیجیتال ساین ایج در میان تعداد زیادی از مخاطبان است. تحقیقات نیولسن نشان می دهد که این مخاطبان در سراسر کشور از دو مشخصه کلیدی برای توصیف دیجیتال ساینیج استفاده می کنند. اول، مخاطبان می گویند که دیجیتال ساینیج ها نظرشان را جلب می کند و این برایشان لذت بخش است. دوم، اینکه آنها اظهار می دارند دیجیتال ساین ایج وسیله خوبی برای عرضه خدمات و کالاهاست. به عبارت دیگر  آنها نسبت به آن بدبین بودند.
با این حال; بازیگران اصلی در رشد آینده دیجیتال ساینیج، «مصرف کنندگان» هستند که باید با دقت و سخت کوش باشند نه مضطرب و بی توجه.

تصویر 1.15 تحقیقات آربیترون نشان می دهد که قابلیت پذیرش دیجیتال ساینیج در میان مخاطبان تئاتر خیلی بالا است.

اگر دیجیتال ساینیج های آینده پر از برفک و پارازیت و یا احیاناً ناخوانا، خشک و بی روح باشند، تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست خواهند داد و بنابراین تبلیغ و رساندن اطلاعات به مردم از طریق گفتگو با آنها یکی از سرسخت ترین رقیبان دیجیتال ساینیج خواهد شد. وقتی تعداد زیادی از مردم در مورد یک کالا و یا خدماتی نظر خوبی ندارند در واقع آن کالا دچار مرگ تدریجی خواهد شد.
مطالعات اندک آربیترون در سال 2005
بیش از 1400 نفر از خریداران و مصرف کنندگان آمریکایی که دیجیتال ساین ایج را در فروشگاههای آمریکایی در شرق و غرب دیده اند نظر خود را اینگونه بیان می کنند.
40% از آنها دوست دارند از فروشگاههایی خرید کنند که در آن دیجیتال ساین ایج نصب شده است.

  • آنها 56/1 بار بیشتر دوست دارند اول فیلم تبلیغاتی را ببینند و بعد خرید کنند.
  • آنها 7 مرتبه بیشتر از آن خرده فروشانی خرید می کنند که در آن از دیجیتال ساین ایج برای جلب مشتری استفاده شده باشد.
  • 81% از خریداران بیشتر روی کالاهای تبلیغ شده موجود تمرکز  می کنند.
  • 47% آنها دوست دارند در مورد ویژگی ها و یا فروش آنها حرف بزنند.
  • بر اساس گزارش سازمان آمار; 72% از خریدارانی که 18 تا 34 سال دارند، تمایل دارند وقتی خرید می کنند از طریق دیجیتال ساین ایج موزیک ویدیو هم ببیند.

مطالعات در مورد Jc Decaul و Tesco TV (سال 2006)
در ماه مارچ سال 2006 بر روی فروشگاه TESCO و تهیه کنندگان برنامه های تلویزیون TESCO مطالعات و تحقیقاتی انجام پذیرفته است. در این مطالعات از دوربین مخصوصی استفاده شده که تمام حرکات چشم و سر 75 خریدار را در طول 3 هفته ضبط کرده است. شبکه TESCO TV شامل 100 فروشگاه با 50 نمایشگر در هر کدام از آنها است.

  • 85% از خریداران در حین خرید به تابلوهای دیجیتال نگاه می کردند.
  • نیمی از آنها از 20 تابلو دیجیتال به 8 تای آنها نگاه می کردند.
  • هر نمایشگر 40% شانس دیده شدن داشت که تقریباً معادل شانس دیده شدن در فضای آزاد است.