آینده دیجیتال ساینیج

با نگاهی اجمالی به « آینده دیجیتال ساین ایج »، ذهن مخاطب بسیار تحریک می شود.
این بدان خاطر است که چیزهایی مثل امواج رادیویی می تواند به سیستم ساینیج اضافه شود به گونه ای که تابلوهای دیجیتال را قادر به تشخیص هویت کسی می کند که به آن نزدیک می شود. سپس سیستم اطلاع رسانی با نمایش برخی مضامین خاص و مرتبط به آن فرد یا گروهی که آن شخص به آن تعلق دارد، واکنش هایی نشان می دهد. علاوه بر آن، نمایشگرهایی که به تازگی پیشرفت نموده اند، می توانند بارکد، سایر پیام ها و یا PDA (راهنمای دیجیتالی شخصی) را بخوانند و در ضمن با فرستادن همان مضامین به راهنمای دیجیتالی شخصی افراد (PDA) برای فروشگاهها و یا استفاده بعدی آنها واکنش نشان دهند.
مثلاً یک سیستم اطلاع رسانی یکپارچه در میدان تایمز شهر نیویورک و یا حومۀ آن مزایای کالایی خاص را تبلیغ می کند. مخاطب می تواند به سمت تابلو دیجیتال برود و PDA خود را تکان دهد با این کار اطلاعات و مفاهیم به PDA منتقل می شود و بعداً می تواند آن اطلاعات را دانلود (Download) کند و به راحتی با فشار دادن چند دکمه و یا کلیک کردن موس، آن کالای تبلیغ شده را خریداری نماید. عکس 1.1 یک دیجیتال ساینیج 30 در 50 فوتی را در شهر نیویورک نشان می دهد.

تصویر 1.1 دیجیتال ساین ایجی غول پیکر در مقابل شیرینی فروشی M&M در گوشه ای از Broad way در شهر نیویورک (کپی رایت 2008، حق چاپ محفوظ)