مدیریت تبلیغات با دیجیتال ساینیج

تجاری
از آنجایی که دیجیتال ساینیج های تجاری توسط سرمایه های عظیم حمایت می شوند بنابراین در مقایسه با غیر تجاری ها همواره پیشتازتر هستند. مکان هایی که در آنها می توان سیستم های اطلاع رسانی تجاری را گسترش داد نیز به مراتب در مقایسه با غیر تجاری ها بیشتر هستند. به علاوه، 4 گروه اصلی لیست جایگاه ها، سیستم ساینیج را کامل می کنند.

  • خرده فروشی ها: مراکز خرید، سوپرمارکت ها، بقالی ها، داروخانه ها، لباس فروشی ها، فروشگاه های ورزشی، پمپ بنزین و تعمیرگاهها (عکس 2.4)

تصویر 2.4

  • گردش: فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، مراکز حمل و نقل عمومی، اتوبوس ها، تاکسی ها، پیاده روها، خیابان های پرتردد، محله های شهرنشین، آسانسورها، تابلوهای دیجیتال، جاده ها و بزرگ راه ها و راهروهای شرکت ها. (تصویر 2.5 و 2.6)
  • خدمات مشتریان: مراکز سلامت و بهداشت (مثل سالن های ماساژ و سلامتی)، مطب پزشکان،  اتاق های انتظار، هتل ها، متل ها، سینماها، تئاترها و مراکز دامپزشکی (تصویر 2.7)

تصویر 2.5 دیجیتال ساین ایج تجاری در بزرگراه Parisian (کپی رایت 2008، حق چاپ محفوظ)

 

تصویر 2.6 دیجیتال ساینیج قدیمی در فرودگاه که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد (کپی رایت 2008 حق چاپ محفوظ)

 

تصویر 2.7 دیجیتال ساینج در سالن موسسه بازرگانی سان فرانسیسکو (کپی رایت 2008 حق چاپ محفوظ)

تصویر 2.8 دیجیتال ساین ایج در محل بارگیری (کپی رایت 2008، حق چاپ محفوظ)

متفرقه: این بخش با سه بخش قبلی هم پوشانی دارد که شامل کارخانه ها، اتاق استراحت کارمندان، نمایشگاه های بازرگانی، استادیوم ها و میادین مسابقه است (عکس 2.8 و 2.9)

عکس 2.9 دیجیتال ساینیج در نمایشگاه بازرگانی (کپی رایت 2008، حق چاپ محفوظ)

emebaVet
emeba، شرکتی است چند شعبه ای که کلینیک های دامپزشکی بزرگ یا متوسطی در سطح آمریکا را دارا است.
نام «emeba»، مخفف واژه های electronic(الکترونیکی)، Multimedia(چند رسانه ای) و education(آموزش) و business application(کاربرد تجارت) است. Vet نخستین فروشگاهی بود که کنترل شرکت را در دست گرفت. بنابراین نام خو را در کنار نام emeba قرار دارد(emebaVet) . تبلیغات دیجیتالی در کلینیک emeba در حقیقت یک رسانه جدید است که می تواند مخاطبان را از نظر جغرافیایی، آماری و روان شناسی مورد خطاب قرار دهد و علاوه بر اینها مهم ترین وظیفه آن اطلاع رسانی به مشتریان داخلی است.
اخیراً emebavet به صورت مرکزی اداره می شود و همه سفارشات به صورت هم زمان انجام می شود مانند کاربردهای سامانه یکپارچه سازی اطلاع رسانی در خدمات بهداشتی و یا اجاره بخشی از یک هواپیما. بیش از 100 نمایشگر ساین دیجیتالی توسط emebavet مورد استفاده قرار گرفته است. هدف آنها این است که استفاده از آن را در مناطق دیگر گسترش دهند، جاهایی که فکر می کنند هشتاد درصد صنعت دامپزشکی در آنجا متمرکز شده است.
هدف این خدمات در سراسر کشور این است که اطلاعات مربوط به سلامت حیوانات را برای صاحبان آنها در مراکز دامپزشکی فراهم آورند. Emebavet  متوجه این نکته شده است که اتاق های انتظار، اتاق های امتحان و قسمت کارکنان مکان هایی ایده آلی برای نصب چنین دیجیتال ساینیج هایی می باشند. (عکس 2.10)
این مضامین در مقوله های سلامت، بیماری، ضعف و سستی، تغذیه، رفتار و سایر خدمات بیمارستانی است و داده های آن شامل: تشخیص بیماری و نتیجه آزمایش است. محتویات وب سایت نیز شامل: خدمات کارت اعتباری، بیمه حیوانات اهلی و سایر اطلاعات ضروری است. اطلاعات ویژه که در اتاق های انتظار در اختیار مخاطبان قرار می گیرد شامل:

  • آخرین محصولات و خدمات جدید
  • نکات مربوط به عادت های غذایی حیوانات اهلی
  • نکات پیشگیری
  • آخرین تکنولوژی (اسکن ، پزشک)
  • مراقبت های ویژه
  • مضامین مربوط به دامپزشکان، بیمارستان ها و کارمندان مرتبط با آنها
  • داستان های جالب و تصاویر بیماران
  • اخبار مهم و مرتبط با حیوانات

عکس 2.10 نمایشگر emebavet در یک مطلب دامپزشکی (کپی رایت 2008، حق چاپ محفوظ)

بزرگترین انگیزه شرکت emeba برای گسترش emebavet توسعه و تبلیغ خدمات خودش بود:

1)      توسط مشتریان

2)      توسط تعداد زیادی از مخاطبان مشتاق ( در این مقوله این مشتریان در ارتباط مستقیم با اتاق انتظار هستند و مجبورند تا رسیدن وقت ملاقات با دامپزشک منتظر بمانند).

 تصمیم گسترش دیجیتال ساینیج در emebavet با تحقیقات گسترده ای گرفته شد. محققان از تعداد زیادی از نمایشگاه های تجاری دیدن و آنرا به طور تجربی مشاهده کردند و خلاصه هرکاری را که برای اشراف به این صنعت بود، انجام دادند.
در ابتدا، بزرگترین چالش emebavet، مفاهیمی بود که می خواست هم به مشتریان و هم به شرکت های تبلیغاتی ارائه دهند. برای ارائه بهینه آن، کارشناسان شرکت emebavet زمان زیادی را صرف، بودن با مشتریان و در نمایشگاه های تجاری کردند.
سپس متوجه شدند که بزرگترین چالش وقتی نمایان می شود که سیستم اطلاع رسانی emebavet دارد سرعت پیشرفت را مدیریت می کند. در واقع تنها چیزی که باعث می شود تا emebavet استفاده از نمایشگرهای متمرکز  را متوقف کند، این است که بخواهد روی صنعت دیگری تمرکز کند.
گسترش تابلوهای دیجیتال چه به صورت LCD و چه به صورت پلاسما وقتی به چشم می آید که محتویات آن «پویا، زنده و اطلاع رسان» باشد. شبکه دیجیتال ساین ایج emebavet توسط مخاطبانی محلی که با حیوانات در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. Emebavet از جایگاهی اختصاصی استفاده می کند تا محتویات منطقه ای و جهانی خود را گسترش دهد. او همچنین از تعداد زیادی از مشتریان برای مدیریت سیستم خود استفاده می کند.

 

عکس 2.11 معرفی emebavet، نمایش سود ویژه ای که می تواند به خاطر استفاده و گسترش شبکه دیجیتال ساینیج حاصل شود (کپی رایت 2007، حق چاپ محفوظ)

سازماندهی و مدیریت محتویات، دیجیتال ساینج در هر منطقه توسط emebavet انجام می شود. مکان های کلیدی برای گسترش خدمات emebavet شامل: کلینیک های دامپزشکی، دانشگاه ها و سایت های مرتبط با صنعت می باشد. محتویات نمایشگر همچنین می تواند در مکان ها و زمان هایی خاص ارائه گردد. کنترل سیستم از راه دور توسط اینترنت انجام می شود. این سیستم همچنین شامل استفاده از دیجیتال ساینیج توسط شخص سوم و به منظور استفاده از تبلیغات است.

لیست دلایل پاسخ به سوال «چرا emebavet؟» شامل موارد زیر برای مشتریان آینده دامپزشکی است:

1)      1)گزارشات دقیق

2)      برنامه های پویا و بدون تکرار (هر ساعت در برگیرندۀ اطلاعات خاص همراه با تبلیغات خاصی است، چون می خواهد همیشه اطلاعاتش جدید و نو باشد.)

3)      اطلاعات به روز شده

4)      اطلاع رسانی فوری
از نظر مالی، از ابتدای سال 2003، شرکت emebavet تقریباً 550000 دلار برای گسترش سیستم اطلاع رسانی متمرکز سرمایه گذاری کرده است. با گسترش نخستین دیجیتال ساینیج emebavet این سرمایه دوباره آن هم به صورت 2 برابر نزد سرمایه گذاران بازگشت. در ابتدا آنها کار خود را با 3 تا 4 نمایشگر آغاز کردند و آن وقت توانستند مشتریان 1 میلیون دلاری جذب کند. انتظار می رود اخیراً بازگشت سرمایه در پروژه سیستم اطلاع رسانی حدوداً 65% باشد.
در ابتدا، emebavet عاقلانه و با تدبیر عمل کرد و قبل از گسترش به بازگشت سرمایه فکر کرد. این برنامه بر اساس اطلاعات شرکت اصلی تبلیغ کننده بود. آنها از میزان تبلیغات در شبکه با خبر بودند. برای تخمین بازگشت سرمایه، embavet از برآوردی استفاده کرد که شامل: پرداخت هزینه بابت هر تبلیغ، هر مکان، هر محصول و هر سرویسی که فروخته می شود، می باشد.
مانند سایر موضوعات، صاحبان emebavet چندان اشتیاقی به تمرکز روی تشکیلات بازرگانی و یا کسب استاندارد تکنیکی برای ارتقاء، پیش برد، تحقیق و شبکه سازی نداشتند.
در این رابطه در حقیقت دیجیتال ساینیج emebavet هنوز تحت تاثیر قوانین قضایی و مدرن قرار گرفته است.