معرفی دیجیتال ساینیج امنیت اجتماعی

دیجیتال ساینیج امنیت اجتماعی

بازگشت به شرایط عادی جدید

ما در زمان‌های فوق‌العاده‌ای زندگی می‌کنیم که اقدامات خارق‌العاده را می‌طلبد. برای آماده‌سازی سازمان‌ها در سراسر جهان در دوران پس از همه‌گیری، PADS4 ، دیجیتال ساینیج امنیت اجتماعی را معرفی می‌کند. ما از شرکت‌ها، حمایت می‌کنیم که با خیال راحت، سر کار خود بازگردند تا همه شرایط عادی جدیدی را تجربه کنیم.

Social Safety Signage سیستم پویای دیجیتال ساینیج است که توسط PADS4 طراحی شده و به کسب و کارها قدرت می‌دهد تا ایمن و آگاه بمانند و از هنجارهای تعیین شده در این عصر همه گیر پیروی کنند. این سیستم همچنین کسب و کارها را برای بازگشت به شرایط عادی جدید آماده می‌کند. تفاوتی ندارد که فقط قوانین و مقررات اتخاذ شده را نمایش می‌دهید، یا از تکنولوژی دوربین برای مراقبت از ایمنی و سلامت افراد در محل کار استفاده می‌کنید، به طور خلاصه، PADS4 به شما فرصتی می دهد تا بازگشت به محیطی امن تر را تجربه کنید.

چطور محیط امنی داشته باشیم؟

با دیجیتال ساینیج PADS4، به راحتی داده‌ها را یکپارچه کرده و به صورت تعاملی در صفحه نمایش هوشمند و همه کاره تبدیل می‌کنید:

  • کارمندان و بازدیدکنندگان را در مورد دستورالعمل‌هایی که باید اجرا کنند، مطلع کنید. به عنوان مثال، دستورالعمل‌های مربوط به سلامت و ایمنی، مانند فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن دست‌ها را برای به‌روز نگه داشتن آن‌ها نمایش دهید.
  • برای جلوگیری از بروز عفونت‌های جدید، باید فضای اداری که در اختیار دارید، بهینه کنید. با در نظر گرفتن قوانین و مقررات، کارمندان قبل از شروع به کار با PADS4 Crystal CMS یک میز کار رزرو می‌کنند. امکان مشاهده کلی میز کارهای در دسترس و رزرو شده در لحظه، افراد را از سرگردانی در محیط کار باز می‌دارد و در نتیجه از قرار گرفتن در معرض خطرات غیر ضروری جلوگیری می‌کنید.
  • نمایش شرایط اضطراری و هشدار وجود خطر، بخشی از برنامه ایمن نگه داشتن همه کارکنان است. تعداد افرادی که در مکان‌های شلوغ هستند را بشمارید، شاخص‌های تعداد جمعیت ایمن را نمایش دهید، و جمعیت را با استفاده از جهت یابی پویا به مکان‌های دیگر هدایت کنید. با فناوری‌های جدید می‌توانید مراقب همه چیز باشید و فورا نقض‌ دستورالعمل ها را شناسایی کنید تا از بازدیدکنندگان و کارمندان محافظت کنید.
  • هنگامی که ناهنجاری رخ می‌دهد، باید واکنش نشان دهید. هشدارهای روی صفحه ورودی بلافاصله بازدیدکنندگان و کارکنان را در مورد دستورالعمل‌های بعدی راهنمایی می‌کند. اقدامات مناسب را انجام دهید و محیط امن‌تری را برای همه ایجاد کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید!

در مورد سیستم دیجیتال ساینیج امنیت اجتماعی ما کنجکاو هستید؟ از طریق راه‌های ازتباطی زیر با ما تماس بگیرید یا از وب سایت ما بازدید کنید!

شماره تماس: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق