دیجیتال ساینیج، برگ برنده ای در میان صنعت ها ی جدید

نصب موفق
وقتی تمرکز درست روی سیستم اطلاع رسانی یکپارچه منجر به تجارت و پیشرفت می شود، صنعت دیجیتال ساین ایج شروع به شکوفایی می کند. نگاهی به مثال های مختلف افراد، نشان می دهد که یکی از نخستین کاربردهای سیستم ساینیج، به گونه ای باورنکردنی نشأت گرفته از فکر یک مدیر شهر بازی در شهر لاس وگاس است. کسی که در اواخر 1999 بیش از 100 نمایشگر پلاسما را نزدیک شهربازی در «ماندالی بی» قرار داد.
علاوه بر آن، به دلیل آنکه نمایشگاه های تجاری جای بسیار خوبی برای رشد و گسترش سیستم های اطلاع رسانی است، کارآزمودگان صنعت داستان های بی شماری از اعضای آن تعریف می کنند که بیشتر آنها داستان هایی است که کمپانی های سخت افزار و نرم افزار که به ندرت با هم در چنین نمایشگاه هایی حضور دارند و بطور غیر رسمی گروهها و نشست های خود را با نام مستعار «دوستان برتر دیجیتال ساینیج» می خوانند. به عبارتی این نشست ها همچنین برای نمایشگاه های جدید تجاری نقش تکوینی دارند.

گروه صنعتی تجاری برای فروش های جزئی
شرکت POPAI مدعی یک موسسه تبلیغاتی تجاری است. POPAI یک شرکت تجاری بین المللی است که کارش بازاریابی در سطح خرد است و در سال 1936 تأسیس گردید. جشن 70 سالگی خود را با بیش از یک میلیون و هفتصد عضو و 500 شعبه در بیش از 45 کشور جهان برگزار کرد.
نمایشگاه های تجاری محل خوبی برای سیستم های اطلاع رسانی متمرکز هستند زیرا نمایشگرهای فلت در جاهای کوچک و محدود خوب کار می کنند و سیگنال های صوتی-تصویی در ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات تأثیر به سزایی دارند. نمایشگرهای دیجیتالی پلاسما همچنین براحتی قابل حمل هستند. در چنین نمایشگاه هایی شعار جذاب این است: چطور می توان مخاطب را فرهیخته کرد، روی او تأثیر گذاشت، سرگرم اش کرد و در ضمن به او  اطلاعات داد.
نگاهی عمیق تر به دیجیتال ساینیج های اولیه و توانایی آنها در جذب مصرف کنندگان، بیان می کند که دیجیتال ساینیج، برگ برنده ای در میان صنعت ها ی جدید است و درصد زیادی از تجار را به سوی خود جلب کرده است.

فرصت های اخیر
امروزه، بر اساس آمار به دست آمده، شمار نمایشگرهای دیجیتال ساین ایج در شمال آمریکا بیش از نیم میلیون است و انتظار می رود این میزان تا دو – سه سال آینده دو برابر نیز شود. درصد زیادی از این رشد به دلیل توسعه خرده فروشی هاست که انتظار می رود روز به روز به تعداد آنها افزوده شود. به علاوه، فرصت های زیادی برای استفاده از دیجیتال ساینج ها در خرده فروشی ها وجود دارد، خیلی از آن فرصت ها در اختیار کسانی قرار می گیرد که هرگز قبلاً از دیجیتال ساینیج استفاده نکرده اند. استفاده از سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه در فروشگاه های کوچک چالش برانگیز است. ممکن است هزاران سوال در ذهن مخاطب شکل می گیرد، از قبیل: آیا سرمایه ای که صرف آن می شود باز می گردد؟ اگر نه، آیا دلیل دیگری برای نصب آن وجود دارد؟ برای اجتناب از این بخش ناخوشایند، گاهی فروشگاه ها، دیجیتال ساینیج های خود را بخشی از سرمایه گذاری شان برای تجهیزات داخل فروشگاه قلمداد می کنند.
علاوه بر قابلیت اش در خلق محتویات و سپس فرستادن آن روی نمایشگر از طریق اینترنت و ارسال آن به تمام نقاط دنیا و هرجایی که به اینترنت دسترسی داشته باشد، دیجیتال ساین ایج تجارت خوبی را در منطقه به راه انداخته است. برای اخبارگویان رادیو و تلویزیون، مجریان کانال های مختلف و فروشندگان صنایع مرتبط، دیجیتال ساینیج دورنمایی جذاب ارائه می دهد زیرا در سطح جهانی برای آنها تبلیغ می کند.