استفاده از صفحه نمایش دیجیتال با هدف جذب مشتری

صفحه نمایش دیجیتال

فروشگاه‌ها معمولا فضای بکری در فروشگاه دارند که برای نصب صفحه نمایش دیجیتال و دسترسی به داده‌های مورد توجه مشتری که می‌تواند برای پویاتر کردن تجربه خرید مورد استفاده قرار گیرد. در عین حال، شبکه های بازاریابی در فروشگاه برای برندهایی که به دنبال گسترش پیام‌های چندجانبه تا رساندن مشتری به نقطه خرید هستند، به طور فزاینده‌ای جذاب شده‌اند. استفاده از پلتفرم دیجیتال ساینیج جهت بازاریابی درون فروشگاهی و به‌کارگیری و مدیریت آسان، به فروشندگان برای ایجاد تجربه‌های نوآورانه‌تر خرید و درآمد بیشتر کمک می‌کند، همچنین برندها می‌توانند از مزیت‌های نمایش محصولاتشان برای نشان دادن آن‌ها به مخاطبان اصلی خود بهره ببرند.

هدف از این ادغام، کمک به فروشندگان است تا تجربه خریدار را بهبود بخشند و با استفاده از تبلیغات چندجانبه که می‌توانند پیام‌رسانی به مخاطبان را تا نقطه خرید گسترش دهند، درآمد کسب کنند.

مزیت استفاده از صفحه نمایش دیجیتال برای فروشگاه‌ها

فروشگاه‌ها می‌توانند از این راه‌حل در موارد زیر استفاده کنند:

  • جلب توجه و افزایش توجه مشتری
  • برقراری ارتباط با یک روش تعاملی
  • مسیریابی دیجیتالی
  •  نمایش خودکار پیام‌های سفارشی روی نمایشگرهای داخل فروشگاه
  • نمایش پیام‌های مربوط به فروشگاه از کانال های مختلف
  • استفاده از وفاداری مشتری
  • بهبود ارتباطات داخلی
  • بروز رسانی سریع و آسان
  • تاثیر گذاری داده‌های اطلاع‌رسانی برای تولید محتوای متنی بر خرید
  • صرفه جویی در هزینه‌های غیر ضروری
  • افزایش فروش

امروزه برندهای فروشگاهی دائماً به دنبال راه‌هایی برای ایجاد یکپارچگی دیجیتالی در طول فرآیند خرید در صف هستند. پلتفرم دیجیتال ساینیج، یک راه حل پایدار و دائمی ارائه کرده که به فروشگاه ها و برندها اجازه می‌دهد بر روی نتیجه تمرکز کنند، نه بر روی اجزا یا نحوه پشتیبانی از فناوری. برندها می‌خواهند و باید روی اهداف تجاری خود تمرکز کنند، و این اکوسیستم یک سیستم آماده نصب را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا ارزش فوری برای مشتری نهایی ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چرا یک بیزینس باید از نرم افزار مدیریت نمایشگرها استفاده کند؟ را مطالعه نمایید.

 

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق