در خصوص محتوای دیجیتال ساینیج، کلیه جزییات اعم از طراحی ها، پیام ها و انیمیشن ها یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن تولید نوعی از محتواست که بیشتر در خاطر مشتریان باقی بماند. اما هیچ قاعده و قانونی برای تولید این نوع محتوا وجود ندارد، چرا که دیجیتال ساینیج در اماکن و […]
Category Archives: مقاله
آرشیو کاملی ازمقالات مرتبط با تکنولوژی دیجیتال ساینیج ، نرم افزارها و راه حل ها برای سازما ن ها و شرکت ها
ایجاد فرهنگ باز ارتباطاتی در هر سازمانی یکی از مهمترین عوامل در موفقیت آن سازمان به شمار رود. در دنیای دیجیتالی امروزی ، فعال ترین و جذاب ترین شیوه ارتباط اغلب از طریق تکنولوژی ها صورت می گیرد. اغلب سازمان ها و شرکت ها از تکنولوژی هایی مثل ارسال ایمیل و در بعضی مواقع chat […]
ساینیج یک ابزار شناخته شده است، اما همچنان پیچیدگی هایی در راه اندازی دیجیتال ساینیج،استفاده و مدیریت آن برای صاحبان کسب و کار ها وجود دارد. جزئیات بسیاری در استفاده از ساینیج ها وجود دارد که مدیریت امور مربوط به آن ها را کمی دشوار می کند. خوشبختانه نکات بسیاری در قسمت اخبار و مقالات […]
تاثیر گذاری بیشتر دیجیتال ساینیج با به روز بودن محتوای آن امکان پذیر است. پس یکی از بزرگترین نکات پویا نگه داشتن محتویات و به روز رسانی مداوم آنهاست. همیشه به دنبال راه کارهای جدید برای متنوع تر کردن محتویات باشید. به ویژه محتویاتی که در محیط های باز و با عبور و مرور زیاد […]
راه اندازی دیجیتال ساینیج به کسب و کارها در گسترش و پیشروی کمک بسزایی می کند. علاوه بر کسب و کارها، مدارس و ادارات هم به استفاده از ساینیج ها به منظور برنامه ریزی و نمایش جذاب تر اطلاعات روی آورده اند. با گسترش تکنولوژی و مدرنیزه تر شدن دنیای تجارت، راه کارهای بیشتر و […]
شرکت مهندسی نوآوران تحقیق سال هاست که بعنوان نماینده انحصاری نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 در ایران فعالیت می کند و تا کنون افتخار نصب و راه اندازی این نرم افزار را در سازمان های دولتی و خصوص در سراسر کشور داشته است. برخی از پروژه های دیجیتال ساینج شرکت مهندسی نوآوران تحقیق آب منطقه […]
مهم نیست که در چه صنعتی از آن استفاده می کنید، دیجیتال ساینج تعاملی (interactive digital signage) می تواند محتوای شما را تاثیر گذارتر، جذاب تر و هیجان انگیزتر کند. دقیقا مانند مردم که اگر چیزی را بنویسیند به احتمال بالاتری آنرا به یاد می آورند یا اگر با کاری خود را مشغول کنند و […]
دیجیتال ساینیج تنها برای ایجاد تجربیات شگفت انگیز طراحی نشده بلکه میتواند به بالا بردن سطح اعتماد بین مشتری و بانک کمک کند. بالا بردن سطح اعتماد و ارتقاء تعامل همه می خواهند بدانند افرادی که به آن ها اعتماد کردهاند و پولشان را دست آن ها داده اند؛ با سرمایه آن ها چه می […]
معمولاً تمام شرکت ها و سازمان هایی که می خواهند از روش های دیجیتالی در پیشرفته ترین حالت خود مانند دیجیتال ساینیج استفاده کنند؛ باید از زیر و بم آن مانند نمایشگرهای اختصاصی، مدیا پلیر ها و بسته های نرم افزاری آن باخبر باشند. اما با وجود اطلاع از تمام این ها، درک این که […]
انتشار محتوای چند رسانه ای در سیستم دیجیتال ساینیج کافی نیست، اگر از مخاطبان به روش های مختلف نظرشان را نخواهید؛ هرگز متوجه نمی شوید آیا پیام شما روی آن ها تاثیر گذار بوده است یا خیر. به همین علت تولید محتوا در سیستم دیجیتال ساینیج بسیار مهم است. درک اینکه چطور یک محتوا مناسب […]
تحول دیجیتالی به چه معناست؟ تکنولوژی های دیجیتالی آنچنان به سرعت در حال پیشرفتند که بسیاری از شرکت های تجاری مخصوصا شرکت های قدیمی تر به سختی در تلاشند که از آن عقب نمانند. طبق گفته تام گودوین معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نوآری ها در Zenith Media در جلسه ای که از 26 […]
این ویدئو در مورد تام است، تام یک نمایشگاه ماشین دارد که عملکرد و بازدهی خوبی هم دارد اما تام یک فرصت بسیار مهم رو از دست داده است. تام دوست دارد تا توجه افراد بیشتری رو به ماشین هایی که می خواهد بفروشد و خدماتی که ارائه می دهد جلب کند. در قسمت پذیرش […]
رستورانها، مراکز تجاری، اماکن عمومی و برخی از سازمان ها نیاز به نمایشگر هایی دارند که قابل برنامهریزی باشند و بتوانند محتوای مورد نظر خود را نمایش دهند. در همین راستا نرم افزارهایی موسوم به دیجیتال ساینیج برای کسب و کارها وارد بازار شده اند. برخی از ویژگی های منحصر بفرد دیجیتال ساینیج مدیریت تقسیم […]
وقتی افراد در سالن انتظار هستند، مدام در حال نگاه کردن به صفحه نمایش ها هستند. پس چرا آن ها رو با محتویاتی که خودمان میخواهیم مشغول نکنیم؟ با استفاده از دیجیتال ساینیج شما می توانید صفحه نمایش هایی با محتویات زیبا، جذاب و پویا در مراکز درمانی، بیمارستان ها و سایر اماکن پزشکی به […]
ایجاد محتوای پویا از طریق دیجیتال ساینیج در عصر داده های بزرگ، شرکت ها و سازمان ها در رقابت تنگاتنگی با هم قرار گرفته اند تا بهترین تجربه استفاده از محصولشان را مخصوصا از طریق دیجیتال ساینیج برای مشتریان برمبنای داده هایی که از مشتری می گیرند؛ عرضه کنند. شرکت های بسیاری به دنبال استفاده […]
نرم افزار دیجیتال ساینیج ساده تر و هوشمندتر می شود نرم افزار دیجیتال ساینیج معمولا در سخت افزارها بهتر خود را نشان می دهد چون نمایشگرهای بزرگ و روشن بسیار تاثیرگذارتر از یک پلت فورم نرم افزاری توانمند هستند. بهترین دیجیتال ساینیج نیاز به یک بسته نرم افزاری حرفه ای دارد تا از یک نمایشگر […]
معرفی مدیریت روابط عمومی بعنوان 10 شغل پر استرس دنیا وبسایت careercast در جدیدترین مقاله خود مدیریت روابط عمومی را جزء شغل های پر استرس دنیا معرفی کرده است. برخی از مشاغل به نسبت سایر مشاغل استرس بیشتری دارند و بخاطر ماهیت استرس زایی که دارند تحمل آن ها اجتناب ناپذیر است. در ادامه پر استرس […]
اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در بانک ها فرمر رود در مصاحبه ای گفت:”اعتماد با ثبات ایجاد می شود.” زمانیکه یک سازمان مالی مثل بانک یا واحد تأمین اعتبار، در طول زمان از اطلاعات آن ها محافظت کرده و خدمات مطمئن را به مشتریانش ارائه می دهد، همه مردم به آن مجموعه اعتماد می کنند. […]
عوامل مهم در خرید دیجیتال ساینج تلاش برای استفاده از دیجیتال ساینیج ممکن است به شدت در شما استرس ایجاد کند. عوامل بسیار زیادی مانند بودجه، محل استقرار، آموزش، محتوا و موارد دیگر وجود دارد که باید به درستی هدایت شود. خوشبختانه اگر سؤالات درستی بپرسید، یک فروشنده خوب و حرفه ای می تواند نگرانی […]
سفری ایمن تر و مطمئن تر در همه جای دنیا سیستم حمل و نقل، به دنبال روش هایی است که مطمئن تر و پربازده تر باشد. کیوسک های دیجیتالی ( دیجیتال ساینج ) و راهنماهای پویا به صورت آن لاین آپدیت می شوند تا تغییرات در مسیرها، گیت ها و اتوبوس ها را در لحظه […]