10 روش برای تاثیر گذاری سیستم دیجیتال ساینیج بر روی مخاطبان

سیستم دیجیتال ساینیج

انتشار محتوای چند رسانه ای در سیستم  دیجیتال ساینیج کافی نیست، اگر از مخاطبان به روش های مختلف نظرشان را نخواهید؛ هرگز متوجه نمی شوید آیا پیام شما روی آن ها تاثیر گذار بوده است یا خیر. به همین علت تولید محتوا در سیستم دیجیتال ساینیج بسیار مهم است.

درک اینکه چطور یک محتوا مناسب را با هر واسطه ای به صورت استاتیک یا دیجیتال ایجاد کنیم، کمی چالش برانگیز است. اما چند نکته کلیدی وجود دارد که این کار را راحت می کند. (با انواع محتوا آشنا شوید)

مواردی که در تولید محتوا برای ساینیج باید رعایت کنید:

  • مطمئن شوید که از طریق محتوا منظورتان را به راحتی به بیننده می رسانید – آن را زیر هزاران عکس یا متن دفن نکنید.
  • کاملا واضح، روشن و دقیق باشید.
  • محتوایتان را طوری انتخاب کنید که برای بیننده مناسب باشد.
  • در محتوا متنی ابتدا از افعال سپس از اسامی استفاده کنید و صفات را نیز به ندرت به کار ببرید.
  • زبان نوشتارتان پویا باشد و از فعل به شکل امری (دستوری) استفاده کنید.
  • از کلمات تحریک کننده که به نظر قانع کننده می رسند استفاده کنید.
  • روی مزایایی که برای بیننده دارد و نیازهای معمول او تمرکز کنید.
  • یک حالت فوری بودن به محتوا خود بدهید تا مخاطبان را ترغیب کنید.
  • روشی ایجاد کنید که بتوانید ROI مربوط به محتواهای تولید شده را محاسبه کنید تا بتوانید محتوا های بعدی را تاثیرگذارتر تنظیم کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق