راه اندازی دیجیتال ساینیج چه هزینه هایی دارد؟

راه اندازی دیجیتال ساینیج

راه اندازی دیجیتال ساینیج به کسب و کارها در گسترش و پیشروی کمک بسزایی می کند. علاوه بر کسب و کارها، مدارس و ادارات هم به استفاده از ساینیج ها به منظور برنامه ریزی و نمایش جذاب تر اطلاعات روی آورده اند.

با گسترش تکنولوژی و مدرنیزه تر شدن دنیای تجارت، راه کارهای بیشتر و بیشتری برای کسب و کارهای مختلف به وجود آمده اند. برخی از این راه کارها با توجه به هزینه سخت افزاری کمتری که نسبت به راه کارهای دیگر دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و این در حالی است که اغلب صاحبان کسب و کارها به دلیل عدم آگاهی، توان مقایسه هزینه های راه اندازی این راه کارها با نتایج حاصل از آن ها را ندارند.

برای درک بازخورد کامل مالی از سرمایه گذاری در این فناوری ، صاحبان مشاغل باید کل هزینه های دیجیتال ساینیج را بررسی کنند. این هزینه ها شامل هزینه های نصب، تولید محتوا، خدمات و به روز رسانی ها می باشند. در ادامه به اختصار، تمامی عوامل و هزینه هایی که بر روی راه اندازی یک سیستم دیجیتال ساینیج مدرن تاثیر گذار هستند را بررسی خواهیم نمود.

خرید سخت افزار

هزینه های خرید سخت افزار اولین موضوعی است که صاحبان مشاغل برای راه اندازی دیجیتال ساینج باید مورد بررسی قرار دهند. مولفه های بسیاری در شکل دادن یک سیستم دیجیتال ساینیج تاثیر گذارند که عبارتند از :

  • نمایشگر ها
  • کابل ها
  • نرم افزار ها
  • مدیا پلیرها
  • هزینه های حمل و نقل

در نظر گرفتن کلیه جوانب راه اندازی این سیستم ها ممکن است از نظر صاحبان مشاغل، هزینه بالایی داشته باشند. به همین دلیل راه اندازی سیستم ها با قیمت های پایین تر نظر اغلب کسب و کارها را جلب می کند.

اما تمرکز بر روی راه کارهای ارزان تر، راه حل مناسبی برای جایگزینی دیجیتال ساینیج ها نیست. چرا که اغلب این سیستم های ارزان قیمت، بیشتر مستعد شکست خوردن هستند و هیچ گارانتی ای برای پشتیبانی از این سیستم ها پس از گذشت حداکثر دو سال از این سیستم ها وجود نخواهد داشت. در حالی که راه اندازی کمپین های تبلیغاتی با استفاده از تجهیزات با کیفیت تر، سال های طولانی قابل استفاده و بهره برداری خواهند بود.

 

راه اندازی دیجیتال ساینیج

نصب و راه اندازی

برای بررسی دقیق تر راه اندازی سیستم های دیجیتال ساینیج، صاحبان مشاغل می بایست هزینه های  تهیه و نصب سخت افزار های مورد نیاز را بررسی نمایند. با توجه به نیاز به نصب این سیستم های سخت افزاری در فضاهای داخلی و خارج  از ساختمان ها، این هزینه ها می تواند متفاوت باشد.صفحه نمایش هایی که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند، با توجه به اینکه به شاسی های تقویت شده نیازمند هستند تا در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت آسیب نبینند، از قیمت بالاتری هم برخوردارند. همچنین در برخی موارد استفاده از ساینیج ها در معابری که عبور و مرور در آنها بالاست، نیازمند اخذ مجوز هایی است که بر هزینه ها و زمان اجرای پروژه تاثیر گذار خواهند بود.

محتوا

یکی از مزایای استفاده از نمایشگرهای پویا، امکان نمایش محتویات در قالب ها و فرمت های متفاوت می باشد.

صاحبان مشاغل می توانند خودشان به طور مستقیم به تولید محتوا بپردازند و یا موارد تولید محتوا را به صورت برون سپاری شده به شرکت های دیگر بسپارند. انتخاب نحوه تولید محتوا جهت نمایش در نمایشگر ها از طریق سیستم دیجیتال ساینیج نیز می تواند از جمله موارد تاثیر گذار بر هزینه های استفاده از دیجیتال ساینیج ها به  شمار آید.

خدمات

توجه به هزینه های نگهداری از تجهیزات الکترونیکی هم نباید نادیده گرفته شود. این موضوع به ویژه در مواردی که از تجهیزات با کیفیت پایین تر استفاده می شود، مشهودتر می باشد. برای بررسی دقیق تر هزینه های راه اندازی ساینیج در کسب و کارها، در نظر گرفتن خدمات مربوط به نگهداری و پشتیبانی این محصولات هم از اهمیت برخوردار می باشد.

هزینه های کلی راه اندازی دیجیتال ساینیج

با مشخص شدن هزینه های خریداری، نصب و نگهداری این سیستم ها، تصمیم گیری ها در خصوص تهیه دیجیتال ساینیج به راحتی صورت خواهند گرفت. مدیران با توجه به استراتژی های کسب و کار می توانند با در نظر گرفتن اهداف کوتاه و بلند مدت، مناسب ترین راهکارها را برای کسب و کار خود انتخاب کنند. در کنار بررسی هزینه ها، در نظر گرفتن تاثیرات مثبت راه اندازی ساینیج ها بر کسب و کارها و در نتیجه افزایش سود دهی  آن ها، دیجیتال ساینیج را به یکی از بهترین گزینه ها برای اغلب کسب و کارها تبدیل کرده است.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق