کاربرد دیجیتال ساینیج در مراکز تجاری

دیجیتال ساینیج

این ویدئو در مورد تام است، تام  یک نمایشگاه ماشین دارد که عملکرد و بازدهی خوبی هم دارد اما تام یک فرصت بسیار مهم رو از دست داده است.
تام دوست دارد تا توجه افراد بیشتری رو به ماشین هایی که می خواهد بفروشد و خدماتی که ارائه می دهد جلب کند. در قسمت پذیرش افرادی هستند که دائما در حال خمیازه کشیدن هستند همینطور در سالن انتظار وضعیت مشابه ای وجود دارد . مشتریان تام خیلی بی حوصله هستند . اما تام چطور میتواند این وضع رو تغییر بدهد؟ مشتریانش را سرگرم کند و در عین حال به بهترین نحو محصولاتش رو به فروش برساند.

دیجیتال ساینیج چه کمکی به تام می کند؟

تام یک ایده دارد ! چون با اصطلاح دیجیتال ساینیج آشنا است. دیجیتال ساینیج این امکان رو فراهم می کنه که شما به راحتی محتویات مختلفی رو در مکان ها و دستگاه های مختلف به نمایش در بیاورید .

اما احتیاجات تام شامل چه چیزهایی هستند ؟

او به دو صفحه نمایش برای سالن انتظار نیاز دارد. یک تبلت برای بخش پذیرش و یک استند برای نمایش پیشنهادات ویژه محصولات و خدماتش. بعد از نصب و راه اندازی تجهیزات تام میتواند دغدغه ای به محل کارش،خانه اش  یا حتی کافه ببرد.
او میتواند به نرم افزار دیجیتال ساینیج از هر جایی دسترسی داشته باشد.

اما تام در حال سازماندهی چه چیزی با نرم افزار ساینیج هست؟

او دارد لیست پخش محتوا خودش را با محتویات مد نظرش، آن هم با تنها چند کلیک انجام میدهد.
مشتریان تام از تعامل با تبلت بسیار خوشحال هستند. در سالن انتظار هم مشتریان از محتویات به نمایش در آمده نهایت استفاده را می کنند . پیشنهادات ویژه او بالاخره مورد توجه قرار گرفتند و همان طور که در نمودار ها پیداست نه تنها فروش محصولات  بلکه میزان خدمات ارائه شده هم بهبود پیدا کرده اند.
مشتریان تام خوشحال هستند. پس خود تام هم خوشحال خواهد بود . تام احساس یک ابر قهرمان رو داره  و البته یک ذهن در آرامش.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق