ساده و هوشمند تر شدن نرم افزار دیجیتال ساینیج

نرم افزار دیجیتال ساینیج
نرم افزار دیجیتال ساینیج ساده تر و هوشمندتر می شود

نرم افزار دیجیتال ساینیج  معمولا در سخت افزارها بهتر خود را نشان می دهد چون نمایشگرهای بزرگ و روشن بسیار تاثیرگذارتر از یک پلت فورم نرم افزاری  توانمند هستند. بهترین دیجیتال ساینیج نیاز به یک بسته نرم افزاری  حرفه ای دارد تا از یک نمایشگر برجسته پشتیبانی کند.
طبق گفته سرگی کونتر، مدیر تولید یکی از تولید کنندگان برتر دیجیتال ساین ایج خوشبختانه برای کاربر نهایی،  ساینیج درحال ساده تر شدن از لحاظ کاربرد و هوشمندتر شدن است. همینطور که دیجیتال ساینیج درحال هوشمندتر شدن است، می توان مشاهده کرد که محتواهای پویاتر راه خود را به سمت مسیرهای اصلی باز می کنند.

ساده تر شدن دیجیتال ساینیج

 سادگی نکته اصلی در مورد هر نرم افزار دیجیتال ساینیج است چون درخواست اکثر کاربران نهایی هم همین است. به عنوان مثال زمانیکه دانشگاه سانتا کلارا در کالیفرنیا به دنبال نصب نرم افزار دیجیتال ساینیج بود، واقعا به دنبال نرم افزاری می گشت که در عین قابل اطمینان بودن  کاربرد راحتی نیز داشته باشد.
نیکل مورالس- مدیر تکنولوژیهای رسانه دیجیتال و مدرسه مهندسی در دانشگاه سانتاکلارا در ایمیلی بیان کرد: “در سیستم های قدیمی 15 دقیقه طول می کشید تا پس از بارگزاری محتوای جدید صفحات نمایش رفرش شوند. اما حالا، اطلاعاتی که در مورد کلاس ها و اتفاقات به عنوان پست گذاشته می شود در همان لحظه به صورت زنده نمایش داده می شود.”
کونتر اذعان داشت که نرم افزار دیجیتال ساینج در حال پیشرفت به سمت ساده تر شدن از لحاظ مدیریت و مقیاس است به طوریکه اکثر سازمانها یا شرکت های تجاری می توانند دیجیتال ساینیج را در موقعیت های مختلفی به کار ببرند. از طرفی کاربران نهایی نیز به شدت به دنبال روش های ساده تر برای جایگزین کردن روش های قدیمی هستند.
کونتر گفت:”خیلی کم پیش می آید که مشتریان جدی بخواهند استفاده از یک تکنولوژی را از ورژن های قدیمی تر آغاز کنند. در عوض آن ها معمولا به دنبال سیستم پشتیبانی جامعی هستند که درک جدیدی از سیستم به آن ها بدهد یا یک سیستم مدرن که با داشتن امکاناتی در محل اصلی بتواند به سرعت به روز شده و کاربران جدید را آموزش دهد. امروزه نرم افزارها باید شهودی باشند و محدودیت های عملیاتی کاربران که سازمان ها در گذشته معمولا با آن مواجه بودند از آن ها حذف شود.”

 

 

نرم افزار دیجیتال ساینیج

هوشمندتر شدن ساینیج

 فروشندگان در حال عرضه دستگاه های دیجیتال ساینیج هوشمند تر هستند. “هوشمندی” در این سیستم ها به شکل AI، خلق محتوای خودکار، تعامل با موبایل، پخش محتوا های آن لاین و غیره مطرح می شود.
به عنوان مثال دانشگاه سانتا کلارا توانسته محتوای رسانه اجتماعی زنده ای را در شبکه ای متشکل از 80 نمایشگر عرضه کند تا تعامل بهتری با دانشجویان داشته باشد.
مورالس گفت:” درحال حاضر می توانیم با امنیت کامل از URL های خارجی استفاده کنیم و محتوا های آن لاین را از شبکه های رسانه اجتماعی مختلفی از طریق سرویس Tagboard خارجی جمع آوری کنیم.”
یکی از دلایلی که این نرم افزار هوشمندتر شده است این است که فروشندگان کاربری آن را برای کاربرنهایی ساده تر کنند تا آن ها بتوانند مجموعه ای از ابزارهای مختلف را در نرم افزارشان در اختیار داشته باشند.

لیلیان وامایتا – مدیر بازاریابی Mvix در ایمیلی گفت:”فاکتورهایی مانند هزینه های کمتر سخت افزار و پراسسینگ و پیشرفت در نرم افزار، دیجیتال ساینیج را قادر می سازد تا پلت فرم های خود را به منظور جمع آوری ساده تر داده ها با ابزارهایی مانند Salesforce, MySQL, HubSpot و غیره توسعه دهند.”

کونتر همچنین گفت اکثر فروشندگان در حال استفاده از API و SDK هستند تا بتوانند فرصت جمع آوری داده های مرسوم را داشته باشند.
تمام این ابزارها بخشی از یک نرم افزار”هوشمند” بزرگتر هستند که درحال تعامل با مشتریان/دانشجویان به صورت آن لاین هستند. کونتر اظهار داشت:”بهترین مجموعه نرم افزاری، مجموعه ای است که  به جای آنکه صرفا چند محتوا را تکرار کند؛ محتوا را براساس “موضوعات جهان واقعی” ارائه دهد. این مجموعه نرم افزاری از هدف گذاری برای پاسخ به موضوعات اصلی بدست آمده از جهان بیرونی مثل مشخصات مشتری یا محل استقرار او بهره می برد.

پویاتر  شدن ساین ایج

محتوای پویا، یک مفهوم شناخته شده در فضای نرم افزار دیجیتال ساینیج است اما هنوز همه کاربران نتوانسته اند به درستی آن را مورد استفاده قرار دهند. درحقیقت امروزه بیشتر موضوعات مربوط به دیجیتال ساینیج حول محور شناساندن پتانسیل  و نحوه استفاده از محتوای پویای آن است تا آنچه که حقیقتا کاربران نهایی در این مجموعه های نرم افزاری وارد کرده اند.
کونتر معتقد است که ما در حال حاضر با “یک عقب افتادگی بین نوآوری ها و دردسترس بودن خود خصوصیات” مواجه هستیم.
اما، کونتر همچنین به این نکته اشاره کرد که این مشکل در طول زمان با توسعه ابزارهایی مانند پلی بک محتوا و هدف گذاری براساس تعامل، موقعیت، اطلاعات شخصی و موضوعات دیگر در ارتباط با مشتری به عنوان موضوعات تکمیل کننده و بارورکننده محتوا، حل خواهد شد.
کونتر ادامه داد:”دیجیتال ساینیج بالاخره از یک ابزار استاتیک  پیشرفته به ابزاری با امکان برقراری تعامل تبدیل شد که در اصل نیز به همین منظور توسعه داده شده بود. ما یقینا مطمئنیم که در سال جاری استفاده بهینه تری از این نرم افزار خواهد شد چون سازمان ها یاد می گیرند که از دیجیتال ساینیج به عنوان بخش سازنده تعامل گسترده با مشتری و ایجاد تجربه برای او بهره ببرند.”

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق