برتری دیجیتال ساینیج بر نمایشگر های دیگر در چیست؟

دیجیتال ساینیج

رستوران‌ها، مراکز تجاری، اماکن عمومی و برخی از سازمان ‌ها نیاز به نمایشگر هایی دارند که قابل برنامه‌ریزی باشند و بتوانند محتوای مورد نظر خود را نمایش دهند. در همین راستا نرم افزارهایی موسوم به  دیجیتال ساینیج  برای کسب و کارها وارد بازار شده اند.

برخی از ویژگی های منحصر بفرد دیجیتال ساینیج

  • مدیریت تقسیم بندی صفحه

در بسیاری از فروشگاه‌ها، بانک ها، اماکن عمومی، رستوران‌ها و دیگر مراکز تجاری از نمایشگر ها برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی، پخش موسیقی و حتی نمایش تصاویر یا ویدئوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود، اما نمایشگر های رایج بازار قادر به مدیریت صفحه و تقسیم بندی آن برای نمایش چندین محتوای مختلف نیستند. در همین راستا از کامپیوتر برای مدیریت محتوای در حال پخش در تلویزیون‌ها استفاده می‌کنند. برخی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز برای نمایش منوی خوراکی‌های خود از بنرهای تبلیغاتی یا تابلوهایی ثابت استفاده می‌کنند که با استفاده از  دیجیتال ساینیج در  قالب ‌های متنوع تقسیم بندی  و منو غذا یا سرویس مورد نظر خود می توانند استفاده کنند و همچنین در کنار آن برنامه‌های تلویزیونی را پخش کرد.
مدیریت تقسیم بندی صفحه و نمایش محتوا بر روی تلویزیون یک بار انجام می شود  و کاربر می‌تواند به میل خود، در هر زمان و مکان آن را تغییر دهد. سپس اطلاعات به نمایشگر ها انتقال داده شده و در نرم افزار دیجیتال ساینیج  در کسری از ثانیه نمایش داده می شود. تقسیم بندی صفحه به میل کاربر انجام می‌شود و بر اساس نیاز خود می‌تواند فضای بیشتر یا کمتری را به هر کدام از سرویس‌ها منجمله عکس ، فیلم ، متن روان ، دیتا بیس ها و …بیش از ده ها مورد دیگر  اختصاص دهد.

  • مدیریت زمان نمایش محتوا

مورد جالب دیگر اینکه می‌توان برای روزهای هفته و حتی ساعت‌های روز نیز صفحات مختلفی تهیه کرده و برنامه ریزی کرد به این ترتیب به سادگی می‌توان محتوای خاصی را برای صبح، ظهر یا شب برنامه ریزی کرد تا بدون دخالت کاربر این محتوا بصورت خودکار در زمان تعیین شده نمایش داده شود.

اگر در خصوص دیجیتال ساینیج سوالی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس : 02142981 داخلی 400 و 800

تلگرام : noavarantahghigh@

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق