دیجیتال ساینیج هوشمند و شخصی سازی شده با PADS4 (بخش دوم)

دیجیتال ساینیج

اگر مقالات ما را دنبال میکنید حتما بخش اول این مقاله را خوانده اید، در بخش اول در مورد واژه دیجیتال و همچنین کمی در مورد دیجیتال ساینیج و برخی ویژگی های آن صحبت کردیم در بخش دوم و آخر این مقاله شما را با قابلیت های دیگر دیجیتال ساینیج آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

یکپارچه کردن رسانه های اجتماعی
نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 به شما این امکان را می دهد تا هر چیزی را از محتوا و پست های خود همراه با واکنش ها، نظرات و بررسی های مشتریان خود روی نمایشگرهای ساینیج نشان دهید. مطالعات اخیر نشان می دهد که 92% مشتریان به خرید از برندهایی که نظرات و پیشنهادات بیشتری برای آنها وجود دارد و از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات استفاده می کنند و برند خود را ارتقا می دهند؛ تمایل بیشتری دارند.

یکپارچه سازی داده ها در زمان حال
دیجیتال ساینیج هوشمند به شما اجازه می دهد تا از داده های زمان حال مانند هواشناسی، نتایج مسابقات ورزشی، اخبار روز و بسیاری موارد دیگر به عنوان محتوای نمایشی روی نمایشگرهای خود استفاده کنید. به این روش، خلق محتواهای دلخواه مانند دما یا آب و هوا یا بارانی نبودن هوا نیز برای شما امکان پذیر می شود. شما همچنین می توانید از قانون ساده “اگر این سپس آن” برای نشان دادن تیلیغات بهره ببرید.

دیجیتال ساینیج پویا
در سال 2015، انجمن تبلیغات خارجی آمریکا مطالعه ای را منتشر کرد که نشان می دهد دیجیتال ساینیج طرفداران بیشتری پیدا کرده و توصیه به استفاده از آن بیشتر شده است.
مطالعه آنها که ترکیبی از تحقیقات خودشان همراه با داده های Nielson بود نشان می داد که 55 %پاسخ دهندگان پیامهایی که از طریق ساینیج مشاهده کرده اند را به ذهن می سپارند. نزدیک 82% نیز تبلیغات خاصی که ماه پیش مشاهده کردند را به خاطر داشتند. این جمع بندی چه معنی دارد؟ نرم افزار ساینیج توجه بینندگان را به خود جلب می کند؛ بنابراین مصرف کنندگان به آن توجه می کنند.
دیجیتال ساینیج پویا و تعاملی به شما اجازه می دهد واکنش های خاصی را روی پرده نمایش نشانه بگیرید تا توجه بیننده را جلب کنید. محتوای PADS4 را می توانید برمبنای اینکه مشتریان به دنبال چه چیزی می گردند یا چه کاری می خواهند انجام دهند تغییر دهید و می توانید از آنها برای نمایش ویدئوهای درخواستی یا مقایسه محصولات متنوع استفاده کنید.
شما داده هایی را در اختیار دارید تا از طریق آن ارتباط چشمی هوشمند ایجاد کنید و مرحله بعدی نیز به سادگی یکپارچه سازی این اطلاعات در شبکه ساینیج مختص خودتان است. PADS4 می تواند به منظور زمان بندی، برنامه ریزی و ایجاد تبلیغات شخصی سازی شده بر مبنای زمان حال و قوانین “اگر، سپس” به صورت بی سیم با منابع داده ها در ارتباط باشد و شما نیز می توانید به این طریق حضور خود را پررنگ نمایید.

برای خواندن بخش اول این مقاله اینجا کلیک کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق