دیجیتال ساین ایج هوشمند و شخصی سازی شده با PADS4 (بخش اول)

دیجیتال ساین ایج

بخش اول

دیجیتال چه به شکل گوشی های هوشمند و تلویزیونهای هوشمند و چه به شکل دیجیتال ساین ایج جایگزین آنالوگ شده است. این حقیقت را به سختی می توان نادیده گرفت. مخصوصا در جهانی که دیجیتال می تواند از داده های بزرگ و تعاملات اجتماعی برای ایجاد محتواهای مرتبط شخصی سازی شده و دلخواه استفاده کند.
امروزه تجارت، فرصت ایجاد مشارکت واقعی را از طریق دسترسی به منابع غنی از داده ها مانند Microsoft Exchange، SAP، سیستم های مدیریت محتوی، بازبینی ویدئوها، رزرو اتاق، مدیریت صف و رسانه اجتماعی را برای ایجاد نمایشهای پویا و شخصی شده دارد. البته اینکه برخی افراد ارزش و تاثیر اضافه کردن دیجیتال ساین ایج را در رابطه با نقاط تماس بازاریابی و روابط عمومی می دانند کافی نیست؛ چون اگر ندانید چگونه داده های خود را به آن مرتبط کنید یا چگونه از اطلاعات برای ساین ایج خود استفاده کنید؛ یکپارچه سازی دیجیتالی میتواند به چالش سختی تبدیل شود.
نرم افزار PADS4 به شما اجازه می دهد که ارتباطات بی تحرک خود را به نقاط تماس هوشمند، زمانمند و شخصی سازی شده تغییر دهید و همچنین بتوانید منابع داده های موجود خود را به شکل هوشمند و ترغیب کننده با برنامه زمانبندی، قوانین مشخص و شاخصهای زمان حال به نمایش در آورید تا با بینندگان بسیاری مثلا در فرودگاه یا محل کار ارتباط برقرار کنید.

استفاده از داده های بزرگ و تحلیلی
تبدیل داده های بزرگ و تحلیلی به ساینیج هوشمند دست شمارا در شخصی سازی باز می گذارد تا پیش بینی های بهتر، مدیریت زمان و تبلیغات ترغیب کننده و اطلاعات جالب توجه تری داشته باشید. داده های تحلیلی در مدیریت صف به شما کمک می کند تا زمان انتظار را پیش بینی کنید و تبلیغات هدفمندی نمایش دهید تا مشارکت مراجعین طی زمان انتظار اجتناب ناپدیرشان بیشتر شود – به عنوان مثال، در بانک می توان پیامهایی را در مورد خدمات خاصی که ارائه می شود همراه با زمان انتظار پیش بینی شده با استفاده از داده های موجود نمایش داد.

در مقالات دیگر بیشتر شما همراهان عزیز را با مزایا و کاربرد های دیجیتال ساین ایج آشنا خواهیم  ساخت.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق