دیجیتال ساینیج ابزار ارتباطی برای همه

ساینیج

در دوران شیوع کووید ۱۹ همه از اینکه مردم چطور از سرتاسر جهان با تشویق کردن و کمک به دیگران برای بهبود بخشیدن به اوضاع مخصوصاً در فضای دیجیتال ساینیج استفاده می‌کنند، تعجب کردند.

امسال واقعاً آنطوری که همه ما انتظار داشتیم، پیش نرفت تعداد بسیار کمی پیش بینی کرده بودند که کرونا ویروس به طور قابل توجهی روی زندگی ما، روابطمان و تجارت مان تأثیر خواهد گذاشت. کنار آمدن با هر شرایط جدیدی واقعاً فراتر از حد تحمل و خسته کننده است.

اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در پاندمی

از لحاظ تجاری فروشندگان به سرعت پیشنهاداتشان را به نحوی تغییر دادند که با محدودیت‌های کوید ۱۹ سازگار باشد. این فروشندگان از تجهیرات متعددی بدون نیاز به لمس کردن به عنوان کیوسک های تعاملی یا ابزارهای کنترل تجمعات به صورت دیجیتال ساینیج، بیرون در ورودی را مورد استفاده قرار دادند تا محتواهای مربوط به کووید ۱۹ یا موارد دیگر را روی آن ها نمایش دهند. با توجه به اینکه بسیاری از فروشندگان دیگر نیز در همین شرایط قرار دارند، استفاده از دیجیتال ساینیج در این شرایط رو به افزایش گذاشته است.

دیجیتال ساینیج فقط به تجارت کمک نمی کند بلکه می‌تواند با جامعه نیز ارتباط برقرار نماید. به عنوان مثال در آمریکا زمانی که در سطح شهر رفت و آمد می کنید بیلبوردهای دیجیتالی متعددی را می بینید که درحال پخش تصاویر فارغ التحصیلان دانشگاهی به جای نمایش تبلیغات بودند. این بیلبوردها درحال تقدیر و تشکر از این فارغ‌التحصیلان با نمایش اسم شان بود چون در طول دوره کوید ۱۹ آن ها توانسته بودند تحصیلات را بدون استفاده از روش سنتی به پایان برسانند.

عملیات بیلبورد دیجیتالی هم چنین فضایی را برای تشکر از کارکنان زحمتکشی که با وجود ضروری بودن، کار آن ها اغلب نادیده گرفته می‌شود مثل رانندگان کامیون، رفتگران، کارکنان بیمارستان ها یا رستوران ها و بسیاری دیگر که به این صنایع وابسته هستند، ایجاد می کند.

در این شرایط سخت، ما متوجه آن چیزی که واقعاً در زندگی مان مهم است شده ایم و در حال استفاده از چیزهایی هستیم که به هر نحوی بتواند به دیگران کمک کند مثل دیجیتال ساینیج. در نهایت باید گفت دیجیتال ساینیج فقط برای کسب و کارها و تجارت ها کاربرد ندارد بلکه یک ابزار ارتباطی است که می‌تواند برای همه مفید واقع شود.

اگر شما هم درباره اینکه چطور دیجیتال ساینیج تاثیر مثبتی در برقراری ارتباط شما با دیگران داشته است، تجربه ای داشته اید می توانید با ما به اشتراک بگذارید.

اگر در خصوص سیستم اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج و نحوه راه اندازی آن سوال دارید، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید.

راه های ارتباطی ما:

شماره تماس: 02142981 داخلی 401
تلگرام : noavaran_eng@
واتس اپ: noavaran-eng | ۰۹۱۰۳۳۳۴۸۰۰

 

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق