چرا باید از دیجیتال ساینیج در فرودگاه ها استفاده کنیم ؟

ساینیج در فرودگاه

آیا شما یکی از فرودگاه هایی هستید که برای به روز شدن با قوانین و مقررات فعلی تلاش می کنید؟ در حالی که مسافران مسیر بازگشت به فرودگاه را طی می کنند، اطمینان از داشتن فضای امن فرودگاه برای همه در اولویت است دیجیتال ساینیج در فرودگاه ها به امنیت اجتماعی آن ها  کمک می کند تا مطابق با اقدامات قابل اجرا، محیط امن تری را برای بازگشت مسافران فراهم کنند. با استفاده از پلت فرم دیجیتال ساینیج  PADS4، شما مسافران را در جریان اقدامات قرار می دهید، از وقوع موقعیت های ناامن جلوگیری می کنید، بلافاصله هرگونه ناهنجاری را تشخیص می دهید و در برابر تخلفات به راحتی واکنش نشان می دهید.

برای اینکه بدانید تابلوهای ایمنی اجتماعی PADS4 چه کاری می تواند برای فرودگاه شما انجام دهد، ادامه مطلب را بخوانید:

اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در فرودگاهها

  • اطلاع رسانی

سیستم اطلاع رسانی ساینیج به راحتی مسافران شما را در مورد قوانین و مقررات موجود در فرودگاه  آگاه می کند. رویه های ایمنی را که مردم باید به رعایت کنند، صف پروازهای درحال انجام و اطلاعات پرواز را نمایش می دهد و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، فضاهای موجود مرتبط را به اشتراک می گذارد.

  • جلوگیری کردن

هنگامی که مردم به اقدامات ایمنی عمل نمی کنند، صفحه نمایش به مردم در مورد مقررات قابل اجرا در فرودگاه شما توصیه هایی را نمایش می دهد. می توانید به مسافرانی که ماسک ندارند، یادآوری کنید و یا با نمایش علائم هشدار دهنده، از ورود افراد به فضای شلوغ جلوگیری کنید. ساینیج به شما کمک می کند تا از ایجاد موقعیت های ناامن جلوگیری کنید.

  • شناسایی کردن

همراه با دوربین ها و سنسورها، نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4  به شما امکان می دهد از نزدیک مراقب محیط فرودگاه خود باشید. دستگاه های شمارش افراد به شما در داشتن حداکثر تعداد مسافر در مناطق خاص کمک می کنند و همچنین به شما کمک می کنند مسافرینی که پایبند به زدن ماسک نیستند را شناسایی و به آن ها هشدار دهید.

  • عکس العمل نشان دادن

هنگامی که دوربین ها، ناهنجاری ها را تشخیص دادند، دیجیتال ساینیج به شما کمک می کند تا فوراً در برابر آن ها واکنش نشان دهید. در فرودگاه می توانید راهنمایی برای رسیدن مسافران به کارکنانی که در صورت لزوم مراحل پیگیری را می دانند، نمایش دهید و حوادث مهم به طور خودکار ذخیره می شوند تا افراد مسئول بتوانند به درستی پاسخگوی مسئله پیش آمده باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوس اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در فرودگاه ها می توانید مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

همچنین اگر در خصوص سیستم اطلاع رسانی یکپارچه دیجیتال ساینیج سوالی دارید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان واحد دیجیتال ساینیج ما بهره مند شوید.

شماره تماس: 02142981 

شماره واتس اپ: 09103334800

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق