مزایای نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4

نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4

شما می توانید در جلسات خود با مجموعه کاملی از ابزارهای تلفیقی، اشتراک گذاری، توزیع و مدیریت داده که در صفحات نمایشی ظاهر می شوند، بیشتر علائم دیجیتالی «دیجیتال ساینیج ها» را داشته باشید. نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4 با کنترل داده و مدیریت بی نظیر کاربری و مدیریت شبکه، نصب و مدیریت مکاتبات سازمانی در نمایشگرهای دیجیتالی را آسان می کند. این نرم افزار رویکردی داده محور دارد و تمام منابع شما را بهم متصل می کند تا – از پایگاه داده ها گرفته تا وب، HTML و محتوای تعاملی – نمایشگرهای داینامیک ارزشمندی بوجود بیاید.

دفتر خود را با تعاملات هدفمند تقویت کنید

شما می توانید در بخش های پذیرش، صفحات خوش آمدگویی را به نرم افزار مدیریت اتاق پیوند دهید تا جلساتی واقعی داشته باشید و با مسیریابی داینامیک از بروز خطاها جلوگیری کنید، برای دیدن تماس های ورودی و خروجی به مراکز پشتیبانی و سیستم های تلفنی وصل شوید و برای بهبود مدیریت از راه دور و مسیریابی، به مدیریت ورودی و کتابچه راهنما متصل شوید.

اطلاعات مربوط به برند سازی تجاری، KPI های اشتراک گذاری و داشبوردهای داده، در جلسات حضوری شما، بروزرسانی زنده، هشدار و صفحات لمسی ارائه می دهند. از ویدئوهای دیواری گرفته تا هشدارهای ساده دسکتاپ که اطلاعات تجاری و امنیتی را نمایش می دهند، نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4 هر آنچه که برای مدیریت و اجرای شبکه های نمایشی در مکاتبات سازمانی خود نیاز دارید را ارائه می دهد.

هر چیزی که نیاز دارید در نرم افزار پدز4  وجود دارد

  • با نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4 کارمندان و بازدیدکنندگان را آگاه و سرگرم کنید.
  • داده های خود را ادغام کنید

PADS4 تنها نرم افزار دیجیتال ساینیجی است که برای هر پایگاه داده اصلی، یکپارچه سازی آماده ای ارائه می دهد. SAP ، SharePoint ، XL ، ERP ، CRM و موارد دیگر را می توانید با یک حرکت ساده بهم متصل کنید.

  • دستورالعمل های نمایشگر هوشمند

شما می توانید با استفاده از فرمان های هوشمند متن محور برای فیلتر کردن محتوا اطلاعات داینامیک به اشتراک بگذارید، براساس داده های ورودی صفحات را بهروزرسانی کنید و نمایشگرها را به روز نگه دارید.

  • قابلیت صعود پذیری

نرم افزار PADS4 از یک تا بیش از 16000 صفحه با شبکه یکپارچه و ابزارهای مدیریت صفحه نمایش و طیف وسیعی از راه حل های سخت افزاری از نیازهای شما پشتیبانی می کند.

 

PADS4 در محیط های اشتراکی

PADS4 در محیط های اشتراکی، هر جنبه دیجیتال ساینیج را پشتیبانی می کند. از لابی شرکت گرفته تا مسیریابی، اتاق جلسات، اتاق های استراحت، مراکز تماس، تا امکانات پس از فروش.

مدیریت منابع: اشتراک گذاری فهرست و زمانبندی کار کارمندان، ردیابی وسایل نقلیه و مدیریت وضعیت و کاربرد تجهیزات برای بهبود بهره وری و مدیریت زمان.

مدیریت اتاق های جلسه: نرم افزار مدیریت اتاق را صفحه نمایش متصل کنید تا کاربران از بهره وری اتاق مطلع شوند، شما هم در وقت خود صرفه جویی کنید، خطاها را از بین ببرید و از ثبت ذخایر مکرر جلوگیری کنید.

صفحات مسیریاب: شما می توایند با استفاده از اطلاعات کاربری اتاق و مدیریت ورود حضوری، باز دید کنندگان را از مسیر ساختمان ها یا محوطه های مشترک به ایستگاه های بین راهی داینامیک هدایت کنید.

نمایش داده ها: با KPI های حقیقی و داشبورد های داده برای بهره وری بیشتر، انگیزه گرفته و آگاه شوید.

برندسازی اشتراکی: با پیام رسانی و گرافیک سفارشی، برندسازی اشتراکی خود در جلسات را تقویت کنید.

هشدارها و اطلاعات: پیام رسانی به کل شرکت یا دفاتر، هشدارها و اطلاعات اورژانسی در نمایشگر و دسک تاپ ها.

مطالعات موردی نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4

نرم افزار پدز 4 به منظور راهنمایی بازدیدکنندگان، ساده سازی زمانبندی کار، بهینه سازی استفاده از اتاق جلسات، خوش آمد گویی و اطلاع رسانی به شرکا و کارمندان با تعاملات هدفمند، از داده های موجود نهایت استفاده را می کند.

Atos BTN

دفاتر مرکزی Atos BTN در سال 2015  تغییر مکان دادند. تا آن زمان، همه ساختمان های آتوس ظاهری ساده داشتند. بازدید کنندگان و به ویژه کارمندان، ارتباط با تجارت اصلی Atos را از دست دادند. نیاز کارمندان به برقراری ارتباط مجدد با شرکت افزایش یافت. از این رو برنامه های جابجایی آن ها یک مفهوم تحول دیجیتالی به نام MyCampus با فناوری نوآورانه ایجاد کردند.

پورت فلیکسستو

بهبود خدمات مشتری با ارتباطات سازمانی

پورت فلیکسستوو برای ارائه اطلاعات مرتبط و حقیقی به کارمندان خود در بسیاری از سازمان ها با یک چالش مشترک روبرو بود. پورت به روشی برای ارائه اطلاعات سازگار به افرادی که در خط مقدم هستند و هر روز به مشتریان خود خدماتی ارائه می دهند، نیاز داشت.

با PADS4 وارد CTRL شوید

دیجیتال ساینیج PADS4 هر آنچه در محیط شرکت برای مدیریت نمایشگرها نیاز دارید ارائه می کند. مثل دسترسی محدود کارمندان، یا مدیریت همه چیز از یک محل مرکزی. با ترکیب خودکارسازی، محتویات حقیقی، مدیریت نمایشگر، اشتراک گذاری آسان داده ها فرمان های متن محور و الگوهای زیبای نمایشگر را به یکدیگر متصل می کند.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نواوران تحقیق