مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج در بیمارستان ها

دیجیتال ساینیج در بیمارستان

تابلوهای بیمارستان برای کمک به مراجعین که بتوانند روی مسائل دیگری مثل پیدا کردن مسیرشان در موقعیت های اضطراری و تنش‌زا در یک محیط ناآشنا تمرکز کنند اهمیت بسیار زیادی دارد. پیدا کردن مسیر از لحظه ورود به بیمارستان به مراجعین کمک می‌کند تا بتوانند مقصد مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. با اضافه کردن دیجیتال ساینیج در بیمارستان ، بیماران، مراجعین و کارکنان راحت تر می‌توانند با محیط بیمارستان آشنا شده و سریعتر به جایی که می خواهند برسند.

یکی از مسائلی که همه ما آن را تجربه کرده ایم، منتظر ماندن در بیمارستان برای مدتی کوتاه یا طولانی است. اگر بدانیم که دقیقا کجا هستیم، کجا می خواهیم برویم و چه انتظاری باید داشته باشیم، استرس و تنش ما در بیمارستان به شدت کاهش پیدا می کند. دیجیتال ساینیج در بیمارستان ها می تواند برای سیستم ارائه مشخصات تعداد نفرات در صف یا مدت زمانی که شخص باید منتظر بماند تا نوبت او شود به کار رود تا به تمام مراجعین این احساس را منتقل کند که شرایط تا حدودی تحت کنترل آن هاست. نصب دیجیتال ساینیج با ارائه اطلاعات مفید به بیماران و مراجعین آن ها را آرام کرده و موجب می شود تجربه بهتری از مراجعه به بیمارستان داشته باشند.

اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در مراکز درمانی

مطالعات  بالینی مختلفی در خصوص اضطراب و استرس و همچنین درک از بیماری های فیزیکی انجام گرفته و نتایج نشان می دهد که پرت کردن حواس بیماران می‌تواند به کاهش استرس و درد آن ها کمک کند. دیجیتال ساینیج در بیمارستان می تواند نقش بسیار موثری در پرت کردن حواس بیماران با پخش اخبار، اعلام آب و هوا، کلیپ های سرگرم کننده یا پیام های طراحی شده با موضوع سلامت یا اطلاعات مرتبط به خود بیمارستان داشته باشد. به این ترتیب مراجعین با نگاه کردن به صفحه نمایش دیجیتال ساینیج فکرشان درگیر می شود. ذهن آن ها از آنچه که موجب اضطراب آن ها شده فاصله می‌گیرد و آرامش بیشتری پیدا خواهند کرد.

کجا می توانم خوراکی بخرم؟ دستشویی کجاست؟ چطور می‌توانم مسیرم را برای مقصدم پیدا کنم و از اینجا چطور به آنجا بروم؟ راهنمای مسیر بیمارستان در دیجیتال ساینیج می تواند به تمام این سوالات و حتی سوالات بسیار بیشتری پاسخ بدهد. با یک صفحه نمایش تعاملی یا کیوسک که در جای مناسبی جلوی چشم مراجعین قرار داده شده باشد، مراجعین می‌توانند از آن استفاده کرده و سریعاً به جایی که می‌خواهند برسند. دیجیتال ساینیج به مراجعین این امکان را می‌دهد که خودشان مسیرشان را پیدا کنند و احساس کنند که کنترل همه شرایط در دست خودشان است. رسیدن به مکان‌های با امکانات مورد نظر مراجعین، بسیار راحت تر می شود. حتی می توان تاییدیه های QR یا SMS را برای ارسال مسیر لحظه به لحظه روی موبایل در نرم افزار دیجیتال ساینیج، طراحی کرد تا افراد در لحظه به آنچه که می‌خواهند دسترسی داشته باشند. با تکنولوژی های جدید مثل فعال شدن دیجیتال ساینیج با صدای مراجعین، دیگر نیازی به لمس کردن صفحه نمایش و پخش کردن ویروس یا باکتری نیست.

اتصال مسیریابی دیجیتالی به یک منبع مشخص کار مراجعین را بسیار راحت تر می کند و فشار کاری را نیز تا حدودی از روی دوش کارمندان بر می دارد. مطالعات نشان می دهد تعداد بسیار زیادی از کارکنان در مراکز درمانی، وقت خود را صرف راهنمایی مراجعین و بیماران و پاسخ به سوالات آن ها در خصوص مسیریابی می‌کنند در صورتی که با استفاده از صفحات نمایش دیجیتال ساینیج، دیگر نیازی به این کار ندارند. حتی می توان علائم دیجیتال ساینیج ثابت را به صورت نقشه نمایش داد که به مراجعین کمک کند.

تابلوهای دیجیتالی در بیمارستان ها برای کارکنان مراکز درمانی نیز مفید است چون می‌تواند حس یکپارچگی و اتحاد را در آن ها ایجاد کند که برای یک محیط کاری مثل بیمارستان که گاهی اوقات می تواند افسرده کننده باشد  مفید است. پیام های کارکنان را می توان از دید عموم خارج کرد تا فقط کارکنان از آن مطلع شده و در آن مشارکت کنند. چون کارکنان بیمارستان ها هر روز با افراد بیمار و مریض سروکار دارند می‌توان این مسائل مربوط به حفظ بهداشت و ایمنی را به آن ها روی صفحه های نمایش تذکر داد تا به خاطر داشته باشند که چه کارهایی را باید انجام دهند. پیام هایی نیز در خصوص این که مدیریت به سلامت آن ها اهمیت می‌دهد نیز می توان نمایش داد.

مزیت دیگر دیجیتال ساینیج برای کارکنان بیمارستان، مدیریت بهتر فضاهای بیمارستانی است. با استفاده از تابلوهای مناسب برای هر اتاق بیمارستان می توان نحوه و زمان استفاده از آن را نمایش داد. به این ترتیب تمام اتاق های بیماران، اتاق جلسات، آزمایشگاه ها و غیره برنامه ریزی بهتری برای انجام کار ها خواهند داشت. زمانی که تمام تابلوهای اتاق های بیمارستان به یک سیستم برنامه زمانبندی متصل باشد که در مکانی مناسب همه اطلاعات اتاق ها و آزمایشگاه ها را در اختیار پرسنل قرار دهد، پیدا کردن اتاق خالی برای بستری کردن بیمار یا اتاقی که در آن جلسه پزشکان تشکیل شود بسیار راحت می شود. تابلوهای اتاق می تواند تعاملی باشد و علاوه بر این برنامه زمان بندی روی تابلو نشان داده می شود و به طور خودکار با اتصال به نرم افزار تقویم هر روز آپدیت می شود. به این ترتیب با برنامه زمانبندی، خالی بودن یا پر بودن تخت ها یا اتاق روی تابلو نمایش داده می شود.

از دیجیتال ساینیج حتی می توان فراتر از این، برای بررسی دستیابی پرسنل به اهداف مشخص شده و پیشرفت در کار استفاده کرد. همه کارمندان دوست دارند زمانی که کارشان را درست انجام می دهند تشویق شوند. پرسنل درمانی نیز گاهی اوقات شرایط بسیار سختی را سرکار می گذراند. بنابراین تشویق یا قدردانی از آن ها روی تابلو دیجیتال ساینیج می تواند انگیزه بیشتری در آن ها ایجاد کند. نشان دادن فرصت های آموزشی و ارائه اطلاعات تخصصی نیز می‌تواند به عنوان پیام هایی روی صفحه دیجیتال ساینیج نمایش داده شود. به این ترتیب پرسنل می توانند مهارت های خود را در زمینه هایی که مرتبط با آنهاست ارتقا دهند و بهتر به بیماران کمک کند.

هرچه برقراری ارتباط بین بخش های بیشتری برنامه ریزی شود مزایای دیجیتال ساینیج در بیمارستان بیشتر خود را نشان می دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید با اهداکنندگان عضو، اهدا کنندگان خون یا خیرین ارتباط برقرار کنید. شما می توانید کلاس ها یا ورکشاپ هایی را در زمینه سلامت و بهداشت پیشنهاد دهید و به افراد اجازه دهید که با خدماتی که در بیمارستان شما دریافت می‌کنند آشنا شوند. می توانید تسهیلاتی که دربخش‌های مختلف بیمارستان در اختیار بیماران قرار دارد را معرفی کنید یا تجربیات بیماران دیگری که با موفقیت در بیمارستان شما درمان شده اند به اشتراک بگذارید.

نیازی نیست برای ساده تر کردن زندگی برای خود و دیگران از روش های گرانقیمت و پیچیده استفاده کنید. شما می توانید با دیجیتال ساینیج بسادگی با مراجعین خود تعامل برقرار کرده و امکانات خود را به آن ها معرفی کنید. می توانید با خرید یک سیستم دیجیتال ساینیج ساده شروع کنید که قابلیت اعلام و افزایش توانمندی های مختلف را در طول زمان داشته باشد. هدف اصلی از نصب دیجیتال ساینیج راحت تر کردن کار مراجعین و ایمنی بیشتر پرسنل بیمارستان است.

برای خواندن مقاله اصلی اینجا کلیک کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق