نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز برای ایمنی اجتماعی

نرم افزار دیجیتال ساینیج

در دوران‌های غیرعادی انجام اقدامات متفاوت و غیرنرمال لازم است، که سرانجام این دوران غیرعادی تبدیل به یک نرمال جدید می‌شود. هوشیاری تازه در برابر مسری بودن بیماری‌ها ممکن است پایان دوران در آغوش گرفتن و دست دادن باشد. چک کردن دمای بدن در ورود به اماکن اجباری می‌شود و استفاده از ماسک‌های صورت، دستکش و ضدعفونی‌کننده ها متداول می‌شود. رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن به امری ضروری تبدیل می‌شوند. کارها بیشتر بصورت آنلاین انجام می‌شوند. شرکت‌ها با کاهش حضور کارمندان مشغول به کار هستند و بیشتر کارها از خانه صورت می‌گیرد، مدارس هم‌اکنون آنلاین هستند، بیمارستان‌ها از راه دور خدمات پزشکی ارائه می‌دهند و مراکز خرید و خرده‌فروشی‌ها در ساعت کار اصلاح‌شده با کاهش ظرفیت جمعیت کارکنان و مشتریان فعالیت می‌کنند.
پایان دادن به این بیماری همه‌گیر یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد و همه ما در این بیماری کنار هم هستیم. فقط وقتی متحد شویم و مسئولیت مراقبت از یکدیگر را به عهده بگیریم، می‌توانیم محیطی ایجاد کنیم که تا حد ممکن برای همه ایمن باشد. نرم افزار دیجیتال ساینیج ایمنی اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که مکانی امن و قابل اعتماد ایجاد کنید. دیجیتال ساینیج به شما کمک می‌کند تا کارمندان و بازدیدکنندگان خود را از نکات ایمنی که به کار می‌گیرید، آگاه سازید و از این طریق در جلوگیری از انتقال بیماری نقش داشته باشید. این به شما کمک می‌کند نقض مقررات را تشخیص دهید و به شما امکان می‌دهد از طریق سیستم اطلاع رسانی یکپارچه به‌طور مؤثری نسبت به آن‌ها واکنش نشان دهید.

از طریق نرم افزار دیجیتال ساینیج  آخرین به‌روزرسانی‌ها را به مردم اطلاع دهید

 دیجیتال ساینیج PADS4  ابزاری را برای ایجاد یک محیط امن برای همه افراد در شرکت شما فراهم می‌کند. با طراحی یک نمای کلی از آن‌ها و نمایش آن در صفحه‌های خود، کارمندان یا بازدیدکنندگان را از قوانین و مقررات فعلی آگاه سازید. در یک محیط شرکتی، نقشه‌ای از مکان‌های کار در دسترس را در زمان واقعی نشان دهید تا از سرگردانی کارمندان خود برای جستجوی میز خالی بکاهید. شما به همه اطلاعات بروز و مرتبط آگاه می‌شوید و به حفظ ایمنی مردم با پیروی از دستورالعمل‌های رسمی کشور خود کمک می‌کنید.

از وقوع حوادث جدید جلوگیری کنید

وقتی همه‌چیز به حالت نرمال جدید برگردد، اطلاع‌رسانی به کارمندان و بازدیدکنندگان در مورد آنچه برای حفظ ایمنی محیط آن‌ها انجام می‌دهید مهم است. بااین‌حال، شما همچنین می‌خواهید از قرار گرفتن در معرض خطرات غیرضروری جلوگیری کنید. PADS4 Crystal CMS قادر است محیط شما را با توجه به قوانین و مقررات بهینه کند. سنسورها را روی میزها در فضای اداری خود قرار دهید و فقط آن میزهایی را در دسترس قرار دهید که فاصله اجتماعی مورد نیاز را ایجاد می‌کنند. هنگامی‌که نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 را با یک دوربین IP و نرم‌افزار شمارش افراد تلفیق کنید، در یک فروشگاه، یک صفحه‌نمایش با نمایش یک علامت توقف پس از پرشدن ظرفیت فروشگاه، مانع از ورود افراد زیادی می‌شود. از این طریق امنیت اطرافیان را تضمین کرده و علاوه بر اطلاع‌رسانی به آنان، از ایجاد موقعیت‌های پرخطر جلوگیری کنید.

مراقب اطراف خود باشید

وضعیت نرمال جدید با خود فناوری‌های جدیدی را می‌آورد که از همیشه مهم‌تر هستند. اسکن دمای پوست کارمندان و بازدیدکنندگان یکی از این‌هاست، اما تشخیص استفاده نکردن از ماسک و اندازه‌گیری فاصله از طریق دوربین‌ها این امکان را به شما می‌دهد که بیشتر مراقب باشید. پس از مشاهده هرگونه تخلف، به افراد مربوطه اطلاع داده می‌شود كه اقدامات مناسب را انجام دهند. شناسایی شرایط نگران‌کننده بخشی از وظیفه شما در محافظت از بازدیدکنندگان و کارکنان شماست.

به حالت عادی جدید برگردید

دیجیتال ساینیج ایمنی اجتماعی راه‌حل پویای دیجیتال ساینیج است که باعث می‌شود تا تجارت شما در محیطی ایمن، با اطلاع‌رسانی سازگاری با وضعیت جدید در این بیماری همه‌گیر، به حالت نرمال جدید برگردد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق