4 روش حفظ امنیت با استفاده از دیجیتال ساینیج در فرودگاه ها

دیجیتال ساینیج در فرودگاه

بیماری همه گیر کوید 19، نحوه سفر مردم را، شاید هم به نحوی خوب تغییر داده است. سال 2020 برای بسیاری از ما یکی از سخت ترین سال ها است. از آنجا که مردم دوباره سفر کردن را آغاز می کنند، فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی برای ایجاد یک محیط ایمن، باید اقدامات امنیتی کافی انجام بدهند. اما به معنای نابود کردن کوید 19 نخواهد بود. تا زمانی که هیچ موردی باقی نماند، یا واکسن مؤثری تولید نشود، این ویروس همچنان باقی خواهد ماند. تا آن زمان، تعیین استانداردهای دقیق امنیتی بسیار مهم است. استانداردهایی نظیر حفظ مسافت اجتماعی و آمادگی داشتن در فرودگاه های سراسر جهان بسیار مهم است.

دیجیتال ساینیج  PADS4 برای برقراری ارتباط با این استانداردها، رسانه ایده آلی است. PADS4 FIDS مسافر را از قوانین و اقدامات امنیتی لازم آگاه می کند و از قرار گرفتن کارمندان و مسافران در معرض خطرات غیرضروری جلوگیری می کند. همچنین با با بروزرسانی های لحظه ای و ردیابی، به موارد نقض قوانین و شرایط خطری، واکنش نشان می دهد.

  • اطلاع رسانی به مسافران و دیگران

از آنجا که مردم دوباره در فرودگاه ها اجتماع می کنند، پیاده سازی علائم دیجیتالی که اطلاعات به روز و لحظه ای ارائه می دهند، بسیار مهم است. فرودگاه ها در این رابطه با چالش های بسیار زیادی روبرو هستند:

به روزرسانی استانداردهای امنیتی نیازمند خطوط هوایی ویژه که صف و اطلاعات پرواز زمانی ارائه می دهند است تا با تعیین فاصله های مشخص، منحرف کردن مسافرین به دور از ازدحام یا هشدار دادن و دور کردن آن ها از ازدحام در مکان های مجزا مانند فروشگاه های بدون عوارض و رستوران ها جلوگیری کند.

PADS4 این کار را با یک پلتفرم علامت گذاری دیجیتالی که مستقیماً به FIDS و AODB متصل می شود انجام می دهد، سنسورهای پلاس موشن هم، به شما اطلاعات لحظه ای پرواز، مدیریت صف و ترافیک را ارائه می دهند. نمایشگرها از اطلاعات پرواز، اقدامات امنیتی کوید 19برای حفظ مسافت اجتماعی و نحوه شستشوی دست، و لاین زنده ترافیک و صف، تغییر پیدا می کند تا مسافران از همه چیز مطلع باشند.

  • پیشگیری از خطرات غیرقابل پیش بینی

دیجیتال ساینیج، به آسانی به مسافران هشدار می دهند که برای جلوگیری از خطرات کجا، چه موقع و چطور حرکت کنند. PADS4،  داده ها را از حسگرهای حرکتی و دوربین ها به قوانین خودکار متن محور متصل می کند. یعنی نمایشگرها می توانند به طور خودکار به اشکال زیر به روز شوند:

هنگام شلوغی اتاق ها و فروشگاه ها از مسافرین می خواهند تا منتظر بمانند و با مدیریت زمان باقی مانده به سوار شدن مسافرین، با اطلاعات بروز و لحظه ای و درخواست استفاده از ماسک در صورت لزوم، هشدار به رعایت پروتکل های شستن یا ضد عفونی کردن دست ها در سرویس بهداشتی و انداختن اشغال های خود به سطل زباله، امنیت مسافرین را مهیا می کنند. همچنین به مسافرین، علائم دیجیتال، نکات لازم موقع سوار شدن به هواپیما بصورت الکتریکی یا عبور از گیت ها را یاد آوری می کنند که تا حد امکان از تماس فیزیکی و بروز خطرات احتمالی موقعی که ازدحام جمعیت در اتاق یا آسانسور و یا فروشگاه های فرودگاه بالاست و جهت کنترل آن پروتکلی اعمال نشده خودداری کنند و آن ها را از فاصله اجتماعی مناسب، مقررات امنیتی سازمان، و بررسی های بهداشتی و آزمایش ها مطلع می کنند.

PADS4 به ابزار و منوهای رزرو هم پیوند دارد، بنابراین اگر فرودگاه شما بتواند صفحه نمایش یا کیوسک های لمسی ارائه دهد، مسافرین می توانند بمنظور کاهش تماس با کارمندان، مکان استراحت، پیش سفارش غذا و یا پرواز و بار سفر خود را رزرو کنند. با پیشرفت فن آوری های جدید و نصب IATA – One ID و PADS4 درفرودگاه ها، مسافرت های الکترونیکی «بدون بلیط و مدارک کتبی» به راحتی امکان پذیر بوده و امنیت مسافرین را افزایش می دهد..

  • ردیابی نقض قوانین

ماسک، بررسی دمای بدن و حداکثر تراکم جمعیت، از رایج ترین قوانین معدود امنیتی کوید 19 است که در اکثر فرودگاه ها به کار گرفته می شود. بسیاری از این کار ها با استفاده از فناوری هایی مانند دوربین های IP و سنسورهایی مانند دوربین های حرارتی همراه با الگوریتم، بمنظور آگاهی سازی امنیتی کارکنان و ایجاد سازگاری و گزارش، امکان پذیر است.

PADS4 در مراکز عملیات امنیتی و نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در فرودگاه ، داده هایی مانند نقشه گرما، تشخیص استفاده از ماسک و تراکم جمعیت را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین افراد مناسب می توانند در اسرع وقت از این ابزار استفاده کنند.

  • واکنش به خطرات و حل آن ها

در مواجهه با نقض قانون و ایجاد مشکلات در فرودگاه، با اطلاعات بروز و لحظه ای به آن ها رسیدگی می شود. PADS4 هشدار و یادآوری های موقع تراکم خیلی زیاد جمعیت، افرادی که ماسک نمی پوشند یا تب زیادی دارند را به طور خودکار به مسافرین نشان می دهد. همچنین با کامپیوتر و دستگاه های دیگر ادغام می شود تا به طور خودکار اطلاعات به روز را به افراد مهم انتقال دهد. بنابراین حداقل امنیت با ریسک کمتر، برقرار می ماند.

مردم همیشه سفر خواهند کرد، این به عهده ی ماست که امنیت آن ها را مهیا کنیم. ما برای کمک به شما اینجا هستیم. با پلتفرم PADS4 ، اشتراک گذاری اطلاعات به روز و لحظه ای بسیاری از منابع داده در نمایشگرهای دیجیتال و آگاه نگه داشتن مردم ساده تر از همیشه شده.

آیا شما هم به دنبال این هستید  با استفاده از دیجیتال ساینیج در فرودگاه خود آن را ایمن تر کنید؟ لطفاً با کارشناسان ما در شرکت مهندسی نوآوران تحقیق در تماس باشید تا در مورد امکانات PADS4 اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

جهت خواندن مقاله اصلی اینجا کلیک کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق