کاربرد دیجیتال ساینیج در کرونا ویروس

دیجیتال ساینیج در کرونا

اگر اهمیت ارتباطات دیجیتالی پیش از شیوع کرونا ویروس  (COVID-19) مورد تردید واقع شده بود در حال حاضر هیچ شکی نسبت به ارزشمند بودن آن وجود ندارد. هزاران مثال از بخش های مختلف شغلی و حرفه ای به ما ضرورت و فوریت استفاده از دیجیتال ساینیج را در محیط های کاری اثبات کرده اند و نشان دادند که حساسیت استفاده از دیجیتال ساینیج در کرونا نسبت به قبل پیچیده تر، مبهم تر، متنوع تر و شده است.

تمام سوپرمارکت ها، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، هتل ها و مراکز اقامتی، کلینیک های درمانی و غیره که در دوران کرونا همچنان مشغول کار هستند باید بتوانند با امنیت بالا و با رعایت دستورالعمل های پیشگیری از شیوع کرونا به کار خود ادامه دهند. مغازه داران کوچک که در حال حاضر کسب و کارشان تعطیل شده می توانند با نصب دیجیتال ساینیج جلوی مغازه خود، توجه عابرین را با چند صفحه نمایش دیجیتالی برای مراجعه به وب سایت و سفارش کالا از درگاه های آنلاین جلب کنند.

در چنین شرایط سختی، دیجیتال ساینیج نقشه بسیار بزرگ تری نسبت به قبل ایفا می کند. به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم مربوط به ایمنی و سلامت با امکان آپدیت کردن به روز، یکی از ضروریاتی است که کارمندان و مشتریان را در هر محیطی ایمن نگه می دارد.

زمانی که برای پرداخت در سوپرمارکت در صف ایستاده‌اید صفحات دیجیتال ساینیج که طبق آخرین اطلاعات سازمان جهانی بهداشت به روز شده است به شما نحوه برقراری ارتباط و دستورالعمل های جدید را گوشزد می کند. به این ترتیب مشتریان با بهترین روش ایمن نگه داشتن خود به عنوان مثال نحوه پوشیدن و درآوردن دستکش ها آشنا می شوند. صفحات مدیریت خطوط صف حداقل فاصله ایمن بین افراد را نشان می دهد و نمایشگر های دیگری که در ورودی قرار داده شده اند نحوه عملیات ضدعفونی کردن وسایل داخل فروشگاه و توصیه‌های بهداشتی دیگری را نیز نمایش می هند.

با شیوع کرونا ویروس، تکنولوژی های جدید کمک شایانی به عبور از این بحران سلامت جهانی خواهند کرد ، همچنین دیجیتال ساینیج در کرونا نقش قابل توجهی در نمایش محتوا های مربوط به سلامت، امنیت عمومی و اطلاع رسانی به افراد جامعه و نحوه مقابله با ترس ایجاد شده در جهان ایفا می کند.

به همین ترتیب، در محیط های کاری که همچنان فعال هستند توانایی انتقال محتوا به کارمندان از طریق صفحات نمایش با توصیه هایی مبنی بر شستن دست ها، حفظ فاصله با دیگران و عدم تماس با صورت می تواند کمک شایانی به مطلع کردن کارمندان و ایجاد حس امنیت و اعتماد به نفس در آنها نماید.

 

دیجیتال ساینیج

هشدار های پیوسته

در این شرایط تکرار پیام، کلید موفقیت است. مشاهده پیام در نقاط مختلف، عموم مردم را نسبت به اینکه چه کارهایی برای محافظت از خودشان و متوقف کردن شیوع بیماری باید انجام دهند آگاه نگه می دارد. اما چون این قضیه بسیار ناپایدار است به روز نگه داشتن محتواهایی که چاپ شده باشند بسیار مشکل است.
امروزه میلیون ها نمایشگر دیجیتال ساینیج، در معرض دید در فضاهای عمومی در سراسر جهان وجود دارد. یکی از آن ها با سیستم های مدیریت محتوای قبلی کار می کند که به تولید کنندگان محتوا اجازه می‌دهند محتوای آپدیت شده را هر زمانی تغییر داده و به هر نقطه ای ارسال کنند. این کانال ارتباطی و اطلاع رسانی می تواند درسطح تلویزیون، رادیو و حتی وب عمل کند.

این پلتفرم ها همچنین برای ارسال پیام های خاص و مستقیم نیز انعطاف پذیرند. به عنوان مثال، می توان پلی لیست هایی برای آن ها تهیه کرد تا محتواهایی که روی صفحه نمایش هر طبقه یا ساختمان مشاهده می شود را کنترل کنید.

کاربرد دیگری که در استفاده از دیجیتال ساینیج در کرونا می‌توان اشاره کرد ابزارهای مدیریت قرار گرفتن در صف هستند که با برخی از پلتفرم های دیجیتال ساینیج ترکیب شده اند و به آن ها اجازه می‌دهد مفاهیم مختلفی را برای مشتریان که در حال رفت و آمد هستند، کنترل و بهینه کند، از تجمع افراد در انتهای صف جلوگیری کرده و رعایت فاصله اجتماعی را را اجباری نمایند. برخی از این اپلیکیشن ها زمان انتظار را روی برگه های نوبت گیری درج می‌کنند، به این ترتیب مشتریان به راحتی می توانند از صف خارج شوند و در مکان دیگری منتظر نوبت خود بمانند.

فکر کردن به آینده

یکی از روش هایی که می توان ارزش این لحظه را درک کرد، فکر کردن درباره بازگشت به حالت طبیعی قبلی است. زمانی که افراد برای انجام کارهای روزمره مثل قبل وارد جامعه شوند دیجیتال ساینیج مجددا می تواند در تمام زمینه ها برای انتقال اطلاعات به افراد حتی با قدرت دید متوسط پیشرو باشد.
به همین دلیل است که در حال حاضر توسعه محتوا های استراتژیک که مربوط به زمان برگشتن وضعیت به حالت عادی باشد و آماده سازی کمپین های دیجیتال ساینیج برای دریافت پیشنهاداتی برای افرادی که به فکر باز کردن مجدد کسب و کار خود هستند اهمیت بسیار زیادی دارد.

واضح هست که دیجیتال ساینیج نمی‌تواند از شیوع ویروس جلوگیری کند اما می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی ایفا نماید. در حال حاضر ما با یک موقعیت استثنایی روبه‌رو هستیم و تمام ابزارهای موجود که بتواند اطلاعات را به بهترین نحو ممکن به دیگران برساند با استقبال بی نظیری روبرو می شود. به عنوان شرکت ارائه دهنده  دیجیتال ساینیج، ما این قدرت را داریم که پیام‌های مرتبط را تغییر داده در زمان واقعی به روز رسانی کنیم و به دیگران برسانیم. این اطلاعات می تواند برای آموزش عموم جامعه درباره اینکه چه کاری باید انجام بدهند تا امروز از خودشان محافظت کنند، مفید باشد. فقط در کنار یکدیگر می توانیم به جامعه برای کنترل شیوع ویروس  کرونا کمک کنیم.

در این زمان اطلاعات بسیار حیاتی است، ما به تمام شرکت هایی که نیاز دارند اطلاعات مهم شان را به سمع و نظر دیگران برسانند و یا وارد بازار کنند، اما این کار برایشان مشکل است کمک کنیم. سوپرمارکت ها، بیمارستان ها، سرویس های حمل و نقل، داروخانه‌ها، بانک ها و موسسات مالی، کانال های شرکتی و غیره از جمله این موارد هستند. اگر هرگونه شبکه دیجیتال ساینیج را مدیریت می کنید می توانید با کارشناسان دیجیتال ساینیج  شرکت مهندسی نوآوران تحقیق از طریق راه های زیر در ارتباط باشید:

شماره تماس: 021429841
واتس اپ: noavaran-eng |
تلگرام: noavaran_eng@

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق