نقش دیجیتال ساینیج در زمان کرونا ویروس

نقش دیجیتال ساینیج در زمان کرونا

درحالیکه مجبور شده ایم برای هفته های متوالی محیط کاری خود را از راه دور کنترل کنیم، واقعیت شیوع کرونا ویروس نیز خودش را به ما نشان می دهد. برای بسیاری از ما کنار آمدن با اینکه چطور یک ویروس ساده می تواند دنیای مدرن ما را به چالش بکشد کمی مشکل است.

همانطور که سازمان سلامت جهانی و مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها بی وقفه در تلاشند تا واکسنی برای این بیماری پیدا کنند، متخصصین سلامت نیز به طور واضح برای ما مشخص کرده اند که برای صاف کردن منحنی شیوع این ویروس، چطور می توانیم کمک کنیم. ما بارها و بارها مثل یک نوار ضبط شده این ها را شنیده ایم: فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی. اما درحالیکه اکثر مردم عادی سطوح آلوده احتمالی را هر ساعت لمس می کنند، چطور می توانیم به اهمیت تغییر این رفتار تاکید کنیم؟

اهمیت آگاهی و آموزش

تاکید و تکرار کلید موفقیت است. هرچند تمامی توصیه ها به نظر منطقی می رسد اما خاطرنشان کردن آن ها به طور مکرر بیشتر هر نکته ای را در اذهان عمومی تثبیت خواهد کرد. مسئولین و افراد دولتی در شهرها و استان ها از پرچم ها و پلاکاردهای مختلف استفاده می کنند تا آنچه را که عموم مردم باید برای حفاظت از خودشان و جلوگیری از شیوع بیماری انجام دهند یادآوری کنند. اما چون این وضعیت مدام در حال تغییر است به روز نگه داشتن علائم و هشدارهایی که چاپ شده باشند به صورت رسمی بسیار مشکل است.

نقش دیجیتال ساینیج در زمان کرونا چیست؟

افرادی از ما که در صنعت دیجیتال ساینیج کار می کنند فرصت استثنائی برای ایجاد تحولی در این زمینه دارند. امروزه، میلیون ها نمایشگر دیجیتال ساینیج در معرض دید عموم در سراسر جهان قرار گرفته است که بسیاری از آن ها با سیستم های مدیریت محتوا ابری کنترل می شوند که به منتشر کنندگان محتوا کمک می کند از هر جایی و در هر زمانی، محتوای مورد نظر خود را نمایش دهند.
تعدد نمایشگرهای ابری در سطح جامعه، دیجیتال ساینیج را قادر می سازد تا به عنوان پلتفرم ارائه محتوای به روز شده در زمان واقعی مثل تلویزیون، رادیو و وب عمل کند. نرم افزار کنترل کننده این نمایشگرها به منتشرکنندگان محتوا انعطاف پذیری فوق العاده ای می دهد تا پیام ها را در هر موقعیت جغرافیایی و در هر منطقه ای به نمایش بگذارند.
دیجیتال ساینیج این توانایی را دارد تا پیام های به روز، دقیق و مرتبط را در لحظه ارائه دهد. این اطلاعات می تواند به آموزش عموم جامعه در زمینه اینکه امروز چه کارهایی باید برای محافظت از خودشان انجام دهند، کمک می کند.

اگر شما از نقش دیجیتال ساینیج در زمان کرونا آگاهید و تصمیم به راه اندازی سیستم دیجیتال ساینیج دارید، ما در شرکت نوآوران تحقیق بعنوان نماینده نرم افزار PADS4 همراه با هم می توانیم به کاهش شیوع کرونا ویروس کمک کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 021429841
واتس اپ: noavaran-eng |
تلگرام: noavaran_eng@

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق