بهبود کارایی دیجیتال ساینیج با بهره گیری از اینترنت اشیا

کارایی دیجیتال ساینیج

اینترنت اشیا چگونه موجب بهبود کارایی دیجیتال ساینیج در طیف وسیعی از صنایع شده است؟

دیجیتال ساینیج با توجه به قابلیت ها و انعطافی که دارد، به سرعت به یکی از تکنولوژی های ضروری در زمینه های کاری مختلف شده است.
کارایی دیجیتال ساینیج ها به ویژه از زمانی که بحث استفاده از اینترنت اشیا به میان آمد بیشتر و بیشتر شده است.

اینترنت در مقابل اینترنت اشیا

اغلب کارهایی که توسط دیجیتال ساینیج انجام می شوند، ناشی از امکان اتصال و تطبیق پذیری این محصولات با اینترنت می باشد. استفاده از RSS برای ایجاد محتوای به صورت real time یکی از این مزایاست.

اتصال دیجیتال ساینیج ها به اینترنت اشیا، این پتانسیل را به وجود می آورد که آن ها را به یک سطح کاملاً جدید منتقل کند. شهر های هوشمند مثل نیویورک در حال حاضر در حال استفاده از دیجیتال ساینج در کنار اینترنت اشیا به منظور راحت تر و ایمن تر کردن زندگی بشر در کنار مدیریت شرایط اضطراری هستند.

در محیط های تجاری، این ارتباط بیشتر بر روی ارائه محتوای متمرکز شده برای مشتریان، تمرکز خواهد نمود و گسترش آن بر پایه دو سوال اساسی شکل خواهد گرفت :

مناسب ترین و به روزترین اطلاعات برای مشتریان کدامند؟ و کدامیک از این اطلاعات بیشترین بازدهی را در بر خواهند داشت؟

در مرحله اول، دیجیتال ساینیج نیاز به یک سری ورودی دریافت شده از مشتریان خواهد داشت و این موضوع جزو حداقل های لازم جهت دستیابی به پرسش های بالاست.

به محض اینکه دیجیتال ساینیج به اینترنت اشیا متصل شود، از طریق آن قادر خواهد بود با گوشی های هوشمند و سایر گجت های مشتریان وارد ارتباط شده و این موضوع موجب خواهد شد که ساینیج ها بتوانند نیاز های مشتریان را پیش بینی کرده و اطلاعات مورد نیاز آن ها را ارائه دهند.
حتی این امکان وجود خواهد داشت که این ارتباط به طور مستقیم با دستگاه های مشتریان برقرار شود و آن ها را تا تکمیل پروسه ای که شروع کرده اند یاری کند.

به عنوان مثال، در مراکز خرده فروشی، مشتریان می توانند از اپلیکیشن های مخصوص برای انتخاب محصولات مورد نظر خودشان استفاده نمایند، و پس از انتخاب، آن ها را در نمایش گر های بزرگتر به صورت مجازی امتحان کنند و در نهایت به توجه به سیگنال های ارسال شده برای آن ها، محصول یا محصولات فیزیکی خود را پیدا کرده و با ایجاد بهترین تجربه کاربری، خرید خود را به بهترین نحو صورت دهند.

در پاسخ به این سوال که کدامیک از این اطلاعات بیشترین بازدهی را در بر خواهند داشت؟

در دنیای واقعی اینترنت اشیا و دیجیتال ساینیج ها قادر خواهند بود به کاربران دریای بیکران از اطلاعات را ارائه دهند . اما این موضوع مطمئنا غیر ضروری و در اغلب موارد برای مشتریان نامطلوب خواهند بود. در مقابل کسب و کارها بیشتر به دنبال راهی برای افزایش بهره وری و نرخ تبدیل مشتران به خریداران خواهند بود. و این امر در بسیاری از موارد با بهره گیری از مزایای اینترنت اشیا امکان پذیر خواهد بود.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق