انتخاب نرم افزار دیجیتال ساینیج مناسب

نرم افزار دیجیتال ساینیج

انتخاب نرم افزار دیجیتال ساینیج (digital signage) مناسب یک فرآیند یک مرحله ای نیست، بلکه نیاز به یک برنامه ریزی و تفکر مناسب در هر مرحله دارد. کاربران نهایی معمولاً زمان زیادی را برای یافتن بهترین نمایشگر صرف می کنند، اما همچنین باید با دقت فکر کنند که از چه نرم افزاری برای نمایش استفاده می کند.

ملاحظات کلیدی

ابتدا باید در نظر بگیرید که هدف کلی شما برای دیجیتال ساینیج چیست. از این طریق می توانید مشخص کنید که چه ویژگی های اصلی برای تحقق هدف خود نیاز دارید. برای مثال اگر قصد استفاده از یک صفحه نمایش تعاملی را دارید، می توانید نرم افزاری را پیدا کنید که بتواند از انواع مختلفی از امکانات پشتیبانی کند.
جافری بسین،Geoffrey Basin ، مبلغ برند، برای Intuiface ، توصیه می کند که کاربران به دنبال نرم افزاری باشند که بتواند صفحه نمایش لمسی، RFID / NFC ، چراغ ها، گفتار، اینترنت اشیا و سایر ویژگی ها را پشتیبانی کند.
بسین می گوید که بطور خاص کاربران باید در جستجوی نرم افزاری با امکان ایجاد گردش کار و رفتارهای پیچیده در پاسخ به تعامل- بدون برنامه نویسی- باشند.
نکته مهم دیگر این است که آیا نرم افزار شما به راحتی می تواند مطالب را تحویل داده و نسبت به تغییرات در زمان واقعی واکنش نشان دهد؟ جان جردن، مدیر ارشد مشتری در شرکت توتال وین، به اهمیتِ داشتن یک راه حل قوی اشاره کرد.
جردن در یک مثال می گوید: با داشتن چهار صفحه در هر یک از بیش از 190 مکان، بسته به زمان روز و اینکه آیا محصول خاصی را ارائه می دهیم، طیف وسیعی از محتوایی را که می خواهیم نمایش دهیم، خواهیم داشت.
بسین همچنین کاربران نهایی را به سرمایه گذاری در بسته های نرم افزاری با ویژگی های تجزیه و تحلیل تشویق می کند، از این طریق می توانند بدانند که آیا تمام آن محتوا در واقع به دست مشتریانشان رسیده است یا خیر.

صرفه جویی در هزینه های نرم افزار دیجیتال ساینیج

هنگامی که به لیست راه حل های نرم افزاری می پردازید، می توانید به راحتی سردرگم شوید، به خصوص وقتی بودجه ی محدودی برای نرم افزار دیجیتال ساینیج داشته باشید.
روش های مختلفی برای صرفه جویی در هزینه برای دیجیتال ساینیج وجود دارد. یکی این است که به جای تلاش برای تقسیم بودجه بین دو یا چند راه حل، اطمینان حاصل کنید که یک راه حل را انتخاب کنید که بتواند تمام نیازهای دیجیتال ساینیج شما را برطرف کند. همچنین باید راه حلی را انتخاب کنید که کاربری آن ساده باشد.
بسین می گوید:”اطمینان حاصل كنید كه راه حل انتخابی شما [به راحتی] توسط کارمندانی که به تکنولوژی تسلط ندارند قابل استفاده باشد، در عین حال که کارمندان مسلط نیز بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند. نیازی به متخصص و یا سرویس های پرهزینه نیست.”

مشکلاتی که باید از آن ها دوری کنید

کاربران نهایی می توانند در هنگام انتخاب یک راه حل نرم افزاری ساینیج مانند بسیاری از راه حل های گران قیمت که تمام بودجه تولید محتوا را در بر می گیرد، دچار مشکلات بسیاری شوند.
بسین توصیه می کند که به عنوان مثال کاربران نهایی نسبت به شخصی سازی قالب احتیاط کنند. وی گفت: این امر اغلب می تواند منجر به پرداخت هزینه های خدمات حرفه ای گران قیمت برای رسیدگی به این الگوها شود. سایر ملاحظات شامل موارد زیر است:

  • از نرم افزارهایی که به طور نامنظم منتشر می شوند اجتناب کنید.
  • مراقب پشتیبانی یا آموزش های نرم افزاری ضعیف باشید.
  • درباره نرم افزاری که به عنوان یک کالا بسته بندی شده باشد، محتاط باشید.
  • نیازهای مشتری را در نظر داشته باشید.

نکته نهایی این است که شما نگاه خود را از مشتری برندارید. در نهایت نرم افزار شما باید تجربه مشتری را بهبود بخشد.
بسین می گوید:” نرم افزار شما باید تجربیاتی را ایجاد کند که از آنچه در برنامه های تلفن ، کامپیوتر یا وب سایت موجود است فراتر رود.”

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق