اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاه ها در زمان کرونا

اهمیت استفاده از دیجیتال ساینیج

از آنجا که کرونا ویروس همچنان در سراسر کشور همه گیر است، و در حالی که سیاستمداران اقداماتی را جهت تلاش برای کنترل آن به تصویب می رسانند، بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید در وضعیت ناخوشایندی قرار دارند. بسیاری از مکان ها تعطیل شده اند یا ساعت کاری آن ها کاهش یافته است. با این وجود بسیاری از مشاغل دیگر، مانند فروشگاه های مواد غذایی باید برای ارائه خدمات و محصولات مهم به مشتریانی که بیشتر و بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند، باز بمانند.
استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاه ها و مراکز خرید می تواند در این دوران سخت  کمک کند تا آن ها بتوانند با مشتریان خود در تماس باشند و مهمترین کالا، یعنی اطلاعات محصولات را در اختیار آن ها قرار دهند.

ارائه اطلاعات درباره ی موجود بودن محصول

در دوران شیوع کرونا، بسیاری از وسایل موجود در فروشگاه مانند دستمال توالت، دستمال کاغذی، بطری آب و به خصوص ضدعفونی کننده دست کمیاب و ناموجود شده اند و هیچ کس هم دوست ندارد مقدار زیادی وقت صرف کرده و به فروشگاه برود تا ببیند چیزی که میخواسته تمام شده است.
دیجیتال ساینیج می تواند با ادغام با سیستم POS یک فروشگاه به این کار کمک کند تا بتواند اطلاعاتی درباره میزان دسترسی و محدودیت خرید محصول ارائه دهد.

به عنوان مثال، نمایشگر یک فروشگاه می تواند به مشتری نشان دهد که فقط 30 بسته دستمال توالت باقی مانده است و به مشتریان یادآوری می کند که شما می توانید در هربار خرید فقط سه عدد دستمال توالت خریداری کنید. همچنین می تواند اطلاعاتی راجع به محصولات غذایی مورد نظر مانند گوشت، میوه و کنسرو ارائه دهد.

پیشنهاد انتخاب مسیر در فروشگاه

بیشتر اوقات، مردم می خواهند به سرعت از یک فروشگاه مواد غذایی خرید کرده و از آن خارج شوند و کرونا ویروس هم به این فرآیند سرعت می بخشد. مردم می خواهند آنچه را که لازم دارند برداشته و به سرعت به خانه امن خود بازگردند. مسیریابی در فروشگاه می تواند در این فرآیند به آن ها کمک کند.

یک صفحه نمایش می تواند نقشه ای از چیدمان فروشگاه را نشان دهد، با برچسب هایی که به کاربران نشان می دهد در کجا هستند و هر بخش در کجا قرار دارد. صفحه نمایش همچنین می تواند دارای صفحه لمسی تعاملی باشد. البته حتما باید ضد عفونی کننده دستی در کنار صفحه نمایش قرار دهید یا روش خاصی برای تمیز کردن خودکار نمایشگر به طور منظم در نظر بگیرید. هیچ کس نمی خواهد صفحه لمسی آلوده به ویروس را لمس کند.

به مشتریان کمک کنید تا آرامش خود را حفظ کنند

راه دیگری که نمایشگرهای فروشگاه ها می توانند کمک کنند فراهم کردن فضای آرامش بخش است. همه به خاطر شیوع ویروس کوید -19 اضطراب دارند و کمی دلگرمی می تواند برای آن ها موثر واقع شود.

نمایشگر می تواند شامل محتوای زیر باشد:

  • آثار هنری دیجیتال
  • فیلم های آرامش بخش از ساحل و دریا
  • داستان های الهام بخش جوامع که برای مبارزه با کرونا گرد هم می آیند.
  • پیام های الهام بخش

هدف از استفاده از دیجیتال ساینیج در فروشگاه ها و مراکز تجاری کمک به بهبود تجربه مشتری در هر شرایطی است. کمک به مشتریان برای انجام دادن کارهایشان با بیشترین سرعت و در عین حال با حفظ آرامش، می تواند به خوبی هدف دیجیتال ساینیج را محقق سازد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق