نصب سیستم اطلاع رسانی در شرکت خدمات مسافربری واگنبورگ

خدمات مسافربری وگنبورگ، بخشی از وگنبورگ رویال در Delfzijl، هلند، برای بیش از صد سال است که صدها هزار نفر از بازدیدکنندگان جزایر وادن آملند و اسچیرمونیکوگ را جابجا می­کند.
خدمات مسافربری واگنبورگ معروف­ ترین بخش واگنبورگ برای عموم مردم است. با وجود سابقه­ای باشکوه، معابر طوفانی، و همه­ امکانات آن به عموم مردم اختصاص یافته است.

محدوده
خدمات مسافربری واگنبورگ به دنبال بهینه­سازی ارتباط مسافران در کشتی ­ها و در طول سفر به جزایر وادن در دریای شمال و همچنین بازگشت از آن می ­باشد.
با حمل حدود 1200 مسافر به طور موثر، ارتباطات بسیار مهم است، مخصوصا زمانی که مسافران در حال سوار شدن هستند، و همچنین برای اطلاع از روش­های خروج و آگاهی از ایمنی بسیار لازم است.
فرمت ثابت موجود نیازمند جایگزینی با نوع دیجیتالی آن است تا خدمات مسافران را با نمایش زمان واقعی توسط اطلاعات زمانی (دقیقه­ای) بهبود بخشد.
برای ارائه یک روش بهتر برای اطلاع ­رسانی مسافران درباره­ مراحل جانبی متعدد واگنبورگ، نیازمند نمایش ویدئوهای آموزشی در زمان­های از پیش تعیین شده­ای است. این شرکت دریانوردی با تبدیل به ایمنی فرید،یک شرکت هلندی متخصص در راهکارهای دیجیتالی و تلفن­های همراه برای مشاوره و استقرار پروژه ­ها می­باشد.
ایمنی فرید، نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه PADS را بر اساس امکان ادغام و انطباق نرم­افزار با راهکارهای ارتباطی کلی توسط سیستم­ های تبلیغاتی انتخاب می­کند، که ادغام اغلب آنها با اطلاعات زمان واقعی از هر منبعی، آسان بود.
با تبدیل سیستم ارتباطی به حالت دیجیتالی، سیستم اطلاع رسانی واگنبورگ نیازمند اتصال به منابع اطلاعاتی متعدد برای نمایش اطلاعاتی که مربوط به مسافران در زمان ­های مناسب است.
یک چالش واقعی این بود که کارکنان کشتی­ های مسافربری واگنبورگ به سختی دانش نحوه کار با این سیستم و نحوه قرار دادن مسافران در این صفحه نمایش را داشتند. خدمات مسافربری واکنبورگ خواستار آن شد که این سیستم اطلاع رسانی متمرکز هیچ اثری بر حجم کاری کارکنان خود نداشته باشد.

راهکار

با ادغام اطلاعات GPS با سیستم ساینیج، بر اساس موقعیت و جهت کشتی، محتوای صفحه نمایش توسط مختصات GPS راه اندازه می­شود.
هر مسیر به 5 ناحیه تقسیم شده است. محتوای هر ناحیه بر اساس تقاضای مسافران و محل کشتی، از راه­های ورود به کشتی گرفته تا فیلم­های آموزشی ایمنی، و اطلاعات توریستی متفاوت است.
علاوه براین، سیستم­های تبلیغاتی، جمع­آوری و نمایش اطلاعات مورد نیاز را با اتصال به طیف وسیعی از منابع اطلاعاتی مانند توئیتر، اخبار آب و هوایی، فروشگاه اینترنتی واگنبورگ و سیستم­های POS، مدیریت می­کنند.
این تابلوی دیجیتال از پایگاه داده جزر و مدی دریای شمال، Google Map و فیلم­های ویدئویی برای ارائه داده­های روز و خاص، مانند زمان باقی مانده تا سفر، موقعیت فعلی و جزر و مد دریا، به مسافران، استفاده می­کنند. چالش دیگر در مورد ارتباط حجم کار با اجرای سامانه یکپارچه سازی اطلاع رسانی، توسط ایمنی فرید بعهده گرفته شده است. آنها نرم افزار مدیریت نمایشگر  PADSرا در CMS می­گنجانند، و همراه با نرم افزارGPS  ایمنی فرید یک راهکار دیجیتالی تمام خودکار و پویا را بدون هیچ نیازی به دانش و منابعی از کارکنان واگمبورگ، ارائه می­کنند.

نتایج
سیستم­های تبلیغاتی بطور موفقیت­آمیزی، شبکه­های DOOH (شبکه­های دیجیتال از راه دور) را که توسط GPS در کشتی­های واگنبورگ هلندی قرار گرفته بود، به چالش کشیدند. راهکارهای دیجیتالی تاثیر زیادی رابر روی تجربیات مسافران گذاشتند. زمان­های ورود و خروج مسافران کاهش پیدا کرد، و به طور فزاینده با توجه به فیلم­های آموزشی در سراسر کشتی نشان داده شد. همچنین فروش محصولات واگنبورگ در
فروشگاه­های اینترنتی از حالت ایستا به حالت پویا تبدیل شد.
«راهکاری هوشمند برای جمع­آوری و نمایش اطلاعات توسط سیستم اطلاع رسانی PADS، واقعا ارتباطات مسافران را بهبود بخشید»(مدیرعامل شرکت خدمات مسافربری واگنبورگ) سامانه یکپارچه سازی اطلاع رسانی نه تنها برای مسافران و کارکنان تفریحاتی را در مسیرهایی خاص فراهم می­کند، بلکه نقش اساسی را در راه­ های جانبی و آگاهی از ایمنی کشتی، ایفا می­کند.