نصب سامانه یکپارچه سازی اطلاع رسانی در مرکز نمایشگاه ها و کنوانسیون های ملبورن

سامانه یکپارچه سازی اطلاع رسانی

مطالعه موردی: مرکز نمایشگاه ها و کنوانسیون های ملبورن (MCEC)

راهنمای مرکزی قراردادهای هوشمند

مشتری
مرکز نمایشگاه ها و کنوانسیون های ملبورن (MCEC) یکی از بزرگترین و متنوع ترین کنوانسیون های ترکیبی و تجهیزات نمایشگاهی در جهان است.
MCEC، سازمان ها را با هر آنچه آنها برای رویدادهای موفق بدان نیازمندند، متصل می کند. این امر شامل فضاهای خارق العاده، تکنولوژی های پیرو، و کارکنان ماهر و با تجربه ای است که این موارد را به ارمغان می آورند. MCEC متعلق به دولت ایالتی ویکتوریا می باشد و توسط کنوانسیون ملبورن مدیریت می شود.

محدوده
از سال 2009، MCEC،  نرم افزار PADS را برای قوی کردن سیستم اطلاع رسانی متمرکز و به جهت خدمت به مشتریان بکار برد. در سال 2013، تجهیزات این مرکز به پایان چرخه عمر برنامه ریزی شده خود رسید. این امر فرصتی را برای ارتقا نرم افزار PADS به آخرین نسخه و گسترش امکانات این سیستم فراهم کرد. با تغییر مراجعه کنندگان به صورت روزانه و داشتن نمایشگاه های مختلف در همان ساختمان و به صورت همزمان، MCEC به یک راهکار پویا و انعطاف پذیر برای تسهیل زمان پاسخگویی سریع و مدیریت حداقلی برای به روزرسانی جزئیات مراجعه مشتری حتی چند دقیقه قبل از شروع مراجعه، نیاز پیدا کرد. معرفی پشتیبانی های مجازی به سیستم اطلاع رسانی یک راه حل ایده آل را برای چالش های مشتریان در رابطه با یکپارچه سازی حضورشان در شبکه های اجتماعی فراهم کرد. با توجه به محبوبیت روز افزون شبکه های اجتماعی، این مقدمه به موقع بود و به خوبی توسط مشتریان MCEC دریافت شد.

راهکار
نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه دوباره طراحی شد و تقریبا به طور کامل در تمامی خانه ها برای پاسخگویی و انتقال کارآمد مستقر گردید. دلیل کلیدی برای انتخاب نرم افزار PADS در سیستم های اطلاع رسانی این بود که اکثر مطالبی که توسط سیستم ها، نمایش داده می شد نیازمند تحویل کامل و خودکار توسط فید داده های چندگانه بود. داده ها بر اساس زمان واقعی، از سیستم های اطلاعات داخلی و همچنین منابع خارجی داده ها دریافت می شوند. قدرت نرم افزار مدیریت نمایشگر PADS این است که این نرم افزار، سیستم ها را قادر می سازد تا داده های مربوطه از این فیدها را دریافت کند و به طور خودکار بتواند محتوای نمایش را بر اساس مجموعه قوانین از پیش تعریف شده، تعیین کند.
بسیاری از اطلاعات مسیریابی MCEC و علائم درهای اتاق های جلسات توسط گروه برنامه ریز مراجعات به هسته داخلی سیستم کسب وکار وارد شده و در طول مراجعات توسط خدماتی که مشتریان به آن نیاز دارند، بروزرسانی می شود. با توجه به طراحی این سیستم، هیچ یک از کارکنان نیازمند مهارت های مربوط به علائم دیجیتالی خاص نیستند. برای احتیاجات پیچیده مراجعات، سیستم می تواند کنترل مستقیمی را برای مشتریان علائم اختصاص داده شده به آنها از طریق برنامه های کاربردی مبتنی بر مرورگرها فراهم کند که میتواند فیدهای داده ای نمایش داده شده در سیستم اطلاع رسانی یکپارچه را کنترل کند. علاوه بر کنترل فیدهای داده ای خاص، فیدهای توئیتر نیز می تواند از طریق تبلت ها مدیریت شود و بر روی چندین صفحه نمایش در سراسر محل مورد نظر نمایش داده شود.
راهکارهای نمایشگرهای متمرکز شامل 110 صفحه نمایش در کل مرکز کنوانسیون است و طیف وسیعی از ارتباطات نمایشی مانند اتاق جلسات، مسیریابی، ارتباطات بیرونی، ارتباطات داخلی و شبکه های اجتماعی را پشتیبانی می کند. سامانه های یکپارچه سازی اطلاع رسانی توسط هر مراجعه در MCEC (بیش از 1100 مراجعه در سال) استفاده می شود، و در حدود 50 هفته در سال اجرا می شود.

نتایج
نتایج حاصل از این سیستم های ساینیج بسیار قابل توجه بوده است و بنابراین اطلاعات، راه کارهای انعطاف پذیری را برای مشتریان ارائه می کند. این سیستم های اطلاع رسانی تحت وب جدید بسیار قابل اعتماد و انعطاف پذیر هستند و سطوح مختلف فراوانی را فراهم کرده که در مواجهه با یک مشتری و محیط های حساس زمانی بسیار مهم و بحرانی است.
نرم افزار اطلاع رسانی PADS واقعا در راه کارهای علائم هوشمند مراکز کنوانسیون می درخشد. در مقایسه با آماده سازی داده های مربوط به علائم تجاری برای هر مراجعه و هر روز، فید داده های خودکار، پیشرفت های قابل توجهی را از نظر بهره وری و ثبات فراهم کرده اند. این امر تا حد زیادی سطح دخالت های انسانی، را با کاهش خطر بالای خطاهای انسانی، محدود می کند.
بازخورد مشتریان از علائم کنترل شده تبلت ها و همچنین فیدهای توئیتر بسیار مثبت بوده است، شایان ذکر است که استفاده از این سامانه تبلیغات متمرکز بسیار ساده بوده و نسبت به استفاده کارکنان MCEC در اطلاعات کوتاه مدت راحت تر است. چالش MECE با مشتریان در گذشته در رابطه با ویژگی های کنترل شده، این بود که آنها به یک میز با یک کامپیوتر و یا لپ تاپ محدود می شدند. در حال حاضر، با معرفی محاسبات در تبلت ها و ارتقاء شبکه های بی سیم MCEC، آنها می توانند این روش را با یک موبایل تغییر دهند و ایده های به مراتب عملی تری را ایجاد کنند.