چرا یک بیزینس باید از نرم افزار مدیریت نمایشگرها استفاده کند؟

نرم افزار مدیریت نمایشگرها

دیجیتال ساینیج  به هر کسب و کاری این امکان را می‌دهد تا محصولات، خدمات یا هر چیزی در این زمینه را به راحتی به نمایش بگذارند و به آن‌ها کمک می‌کند تا با مشتریان بیشتری سر و کار داشته باشند. نرم افزار مدیریت نمایشگرها انعطاف پذیرترین بنر در جهان را ارائه می‌دهد. در همه اشکال و اندازه ها، از صفحه نمایش های تک فرمت بزرگ گرفته تا دیوارهای ویدئویی چند صفحه ای، کیوسک های ایستاده رایگان، نمایشگرهای شلف ادج و دستگاه های تبلت، یکی را برگزینید یا هر ترکیبی از آن‌ها را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

امروزه بیشتر صاحبان مشاغل از روش‌های دیجیتال ساینیج بهره می‌برند تا نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنند. پلتفرم دیجیتال ساینیج در کسب و کار شما مزایای مختلفی به همراه خواهد داشت ، که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به موفقیت شما در بازار کمک کند.

مزایای نرم افزار مدیریت نمایشگرها

می‌توان به طیف گسترده ای از محصولات و خدمات اشاره کرد، به عنوان مثال، یک رستوران می‌تواند از یک سری تابلوهای منوی دیجیتال استفاده کند که این امکان را دارند که در طول روز منو‌های متفاوتی را نشان دهند. مانند صبحانه، ناهار و شام.

با استفاده از سیستم مدیریت محتوای (CMS)، یک شبکه یا کل صفحه نمایش را می‌توان از راه دور مدیریت کرد. این امر بسیار چشمگیر است و مشتریان بیشتری در محل فروش آن را می‌بینند یا با نفوذ قوی بر تصمیم گیری برای خرید، جو آن جا را پر جنب و جوش و منحصر به فرد می‌کند.

برای افزایش آگاهی و فروش بیشتر، می توان از تابلو اعلانات هوشمند به عنوان یک رسانه سرگرم کننده و ابزاری برای تعامل با مشتریان استفاده کرد. به طور مثال استفاده از فضای سالن‌های انتظار در فرودگاه یا ایستگاه قطار برای انتقال پیام به مشتریان خود، همچنین می‌تواند به عنوان واسطه ‌ای برای کارمندان شما مورد استفاده قرار گیرد، مانند ارتباطات داخلی و اتاق جلسات.

به روزرسانی در هر زمان (حتی بلافاصله) و زمان بندی محتوا برای آن‌ها بسیار سریع و آسان است زیرا شما کاملاً کنترل آن را در دست دارید. می‌تواند به عنوان یک سکو برای نمایش کار استفاده شود. به عنوان مثال، یک شرکت ساخت و ساز می تواند یک نمایش اسلایدی ترتیب دهد تا به مشتریان احتمالی برخی از پروژه های تکمیل شده خود را نشان دهد. افراد بیشتر تمایل دارند به توصیه های همتایان گوش دهند تا اینکه به تبلیغات اعتماد کنند، نمایش پروژه‌هایی که کار کرده اید به دیگران به ارتقا برند شما کمک می کند و اعتماد به خدمات شما را تقویت می‌کند.

برخلاف محل فروش سنتی، چاپ، تحویل یا نصب پر هزینه نیست. ساینیج این امکان را فراهم می‌کند تا از طریق تبلیغات شخص ثالث پول اضافی ایجاد کنید. مثلا در مراکز خرید بزرگ، دستگاه‌های خودپرداز و مراکز بهداشتی.

فیدهای توییتر، به روز شدن ارز، به روز شدن وضعیت آب و هوا و موارد دیگر را می‌توان در نمایشگر و همچنین پست های وبلاگ گنجانید. به طور مثال  اتاق انتظار یک دکتر یا دندانپزشک می‌تواند حقایق و نکات بهداشت عمومی را نمایش دهد و از طریق یک فید RSS اخبار واقعی را نشان دهد. شما می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید از کانال‌های خبری گرفته تا فیدهای توییتر، عکس ها و تبلیغات را نمایش دهید، این لیست بی پایان است.

استفاده از دیجیتال ساینیج در آینده

چند سال پیش استفاده از نرم افزار مدیریت نمایشگرها بسیار گران و پیچیده بود. امروز وضعیت بسیار متفاوت است. اگر از تابلوهای دیجیتال استفاده نکنید، عقب می‌افتید و اجازه می‌دهید مشتریان احتمالی از کنار شما عبور کنند.

اگر هنوز برای این کار اقدام نکرده‌اید، زمان آن است که دیجیتال ساینیج را در کسب و کار خود اعمال کنید. حتی به کوچکترین شکل، وضعیت شما همیشه قابل توسعه است و نقطه شروع رشد و نمو را برای شما فراهم می‌کند.

علاوه بر هزینه‌های خرید و راه اندازی یک راه دیجیتال ساینیج، بسیاری از مشتریان در گذشته خود را در حال پرداخت قراردادهای پشتیبانی سالانه گران قیمت می دیدند که بدون آن‌ها نمی‌توانستند آخرین به روزرسانی نرم افزار و پشتیبانی را دریافت کنند. حتی بدتر از آن این است که نرم افزار دیجیتال ساینیج دیگر برای آن‌ها کار نمی کرد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق