عوامل تاثیرگذار بر قیمت دیجیتال ساینیج

قیمت دیجیتال ساینیج

قیمت دیجیتال ساینیج (سیستم اطلاع رسانی یکپارچه) به چندین عامل منجمله سخت افزار و نرم افزار وابسته می باشد. در این مقاله قصد دایم در خصوص این عومل صحبت نماییم.

انواع لایسنس نرم افزار دیجیتال ساینیج:

نرم افزار دیجیتال ساینیج شامل چند مدل لایسنس می باشد که بنا بر نوع لایسنس قیمت آن متفاوت است، ضمنا دارا بودن چندین مدل لایسنس به مشتری کمک شایانی می کند که براساس نیاز های خود نرم افزار دیجیتال ساینیج را خریداری کند و حتی این امکان را به مشتریان می دهد که می توانند برای یک سازمان چند مدل لایسنس خریداری کنند.

( مثال مانیتور لابی لایسنس فول – مانیتور طبقات لایسنس حد وسط ) ، هر لایسنس با توجه به نوع آن ویژگی های منحصر بفردی دارد.)

در ادامه به معرفی انواع لایسنس دیجیتال ساینیج  PADS 4 که توسط شرکت مهندسی نوآوران تحقیق می پردازیم:
لایسنس ها با نام های Basic – Xpress-Xpert  -HTML5- شناخته می شوند.

لایسنس BASIC

پایه ترین نوع لایسنس می باشد که امکانات اولیه شامل متن،عکس، فیلم، فایل های صوتی،rss خبری، متن روان، را دارا می باشد.قیمت دیجیتال ساینیج با لایسنس BASIC  ارزان تر از لایسنس های دیگر می باشد.

لایسنس Xpress

حد وسط و پرفروش ترین نوع لایسنس در بازار کشور بوده که بعلاوه امکانات بالا شامل وب سایت، فایل فلش، صفحات لمسی فایل های پاور پوینت و جداول می باشد.

لایسنس Xpert

هم کاملترین نسخه برروی ویندوز بوده که بعلاوه امکانات 2 لایسنس بالا شامل پخش پرزنت در صفحه، چارت، pdf، متصل شدن به نرم افزار های مختلف و… می باشد. که این نوع لایسنس با توجه به امکانات و ویژگی های خود موجب بالا رفتن قیمت دیجیتال ساینیج می شود.

ضمنا تمامی لایسنس ها به دیتا بیس های مختلف، دیتا پرووایدر های مختلف و سامانه های مختلف متصل می شود.

سخت افزار دیجیتال ساینیج

نمایشگر

یکی از سخت افزار های دیجیتال ساینیج نمایشگر ها می باشد که از هر سایز و مدل موجود در بازار می توان استفاده کرد.

مینی پی سی

دیگر سخت افزار تاثیر گذار در قیمت دیجیتال ساینیج می توان به مینی پی سی (کامپیوتر )پشت مانیتور اشاره کرد که نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS شرکت مهندسی نوآوران تحقیق با حداقل های موجود بازار اجرا می شود.
ضمنا می توان سیستم های دیجیتال ساینیج را بر روی مانیتور های صنعتی اجرا نمود که خود این موضوع باعث کاهش هزینه در خرید مینی پی سی می شود. نرم افزار PADS4 با لایسنس های خاص جهت مانیتور های صنعتی LG ،SAMSUNG و…. ارائه می شود.

خاطر نشان باید کرد که در خرید سیستم های نوین ساینیج فقط قیمت نباید مهم باشد چون این سیستم ها به علت ساختار نصب و راه اندازی و زیر ساخت درگیر شونده باید لایسنس واقعی و با اثبات داشته باشد
متاسفانه به علت عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران شرکت های مختلف ساینیج های قفل شکسته و یا رایگان را به عنوان ساینیج دارای لایسنس معرفی و ارائه می کنند که این موضوع باعث شده است که مشتری که یکبار هزینه کمتری انجام داده مجبور به تعویض نرم افزار کند و مجددا هزینه به مراتب بالاتر از بار اول از شرکت های معتبر با نرم افزار معتبر خریداری کنند.
شما به عنوان استفاده کننده از سیستم های نوین اطلاع رسانی یکپارچه دیجیتال ساینیج کافی است برای بهترین مشاوره جهت خرید و اجرای یک سیستم دقیق و بی نقص با شماره های شرکت مهندسی نوآوران تحقیق و دپارتمان نرم افزار واحد ساینیج تماس بگیرید.

در انتها باید ذکر کنم که دیجیتال ساینیج کالایی است که ابتدا باید یک هزینه ی به مراتب بالا برای آن انجام داد ولی بعد از یک بازه زمانی کم و با حذف شدن چاپ بنر، کاغذ، اطلاعیه، اعلامیه و… این هزینه برگشت و جبران خواهد شد.

برای مطالعه  راهنمای خرید دیجیتال ساینیج کلیک کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق