راه حل های فروشندگان دیجیتال ساینیج برای مقابله با کرونا

فروشندگان دیجیتال ساینیج

هر صنعتی در جستجوی راه هایی برای مقابله با COVID-19 و سالم ماندن در حین شیوع این ویروس است. یک راه حل واضح این است که سیاست های بهداشتی بهتری را در اختیار بگیرند تا کارمندان و مشتریان به طور یکسان بتوانند در امان بمانند. فروشندگان دیجیتال ساینیج راه حل های مختلفی را برای کمک به شما ارائه می دهند.

در حالی که برخی افراد برای ارتباط برقرار کردن در مشاغل و مدارس از راه دور، راه های ارتباطی مختلفی ارائه می دهند، برخی دیگر نکات بهداشتی را روی نمایشگرهای خود نشان می دهند تا عموم مردم را آگاه سازند. یک شرکت به طور خاص، راه حلی را تهیه کرده است که دیجیتال ساینیج را با یک دستگاه پخش کننده ضد عفونی کننده دست ترکیب می کند.

یک شرکت نرم افزاری دیجیتال ساینیج، از کیوسک دیواری دیجیتال ساینیج خود برای توزیع ضد عفونی کننده دست رونمایی کرده است. این دستگاه دارای یک دستگاه پخش خودکار داخلی است که می تواند ژل، فوم یا مایع ضدعفونی کننده در اختیار افراد قرار دهد و همچنین دارای یک درب فلزی با نمایشگر یکپارچه درجه یک تجاری 21.5 اینچی است که نرم افزار دیجیتال ساینیج مبتنی بر فضای ابری را اجرا می کند.

این نمایشگرها در هنگام شستشوی دست، تبلیغات، پیام، فیلم، اخبار جدید، رسانه های اجتماعی، اطلاعات بهداشتی و سایر مطالب را به مشتریان ارائه می دهند. همچنین انواع مختلفی از صفحه لمسی و غیر لمسی از این نمایشگرها وجود دارد.

دیجیتال ساینیج

در پرسش و پاسخ زیر با فروشندگان دیجیتال ساینیج، در مورد این کیوسک های دیجیتال ساینیج و چگونگی کمک آن ها به مشاغل و مشتریان به طور یکسان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سوال: این صفحه نمایش چه نوع تبلیغات یا محتوایی را می تواند ارائه کند؟

جواب: هر چیزی. سرگرمی، محتوای آموزشی، فیلم، تبلیغات و موارد دیگر

سوال: آیا تکنیک های شستشوی صحیح دست در این نمایشگرها نشان داده می شود؟

جواب: بله، می توانید روش های شستشوی دست و نکات بهداشتی را به نمایش بگذارید.

سوال: مشاغل چگونه می توانند از این نمایشگر برای آرامش بخشیدن به مشتریان و افزایش فروش در این دوران استفاده کنند؟

جواب: به گفته ی سازمان بهداشت جهانی، شستن دستان پیشنهاد شماره یک برای ایمن ماندن است. با ارائه ضد عفونی کننده دست رایگان به عموم، مشتریان با آغوش باز آن را پذیرفته و به سمت این کیوسک ها می روند و در حالی که در کیوسک هستند، محتوایی را که در صفحه های نمایش پخش می شود، مشاهده می کنند.

سوال: آیا شرکت ها علاقه ای به استفاده از این نمایشگرها نشان داده اند؟

جواب: بله! ما در حال حاضر بیش از 500 واحد مستقر در اروپا داریم. کلینیک های پزشکی، کلوپ های بهداشتی، سالن های بدنسازی، مطب های دندانپزشکی و مراکز درمانی

سوال: آیا فکر می کنید بعد از از بین رفتن ویروس کرونا، استقرار بیشتر این واحد ها را شاهد خواهیم بود؟

الف. بله، به خاطر شرایط فعلی و ترس از بیماری، مردم علاقه ی بیشتری به جلوگیری از شیوع سرماخوردگی ها و آنفولانزا نشان می دهند. کیوسک های ضدعفونی دست روش جدیدی برای تشویق به شستن دست ها هستند در عین حال که قادر به ارسال پیام از طریق نمایشگرها هستند.

برای خواندن این مقاله به زبان اصلی اینجا کلیک کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق