دو دلیل برای تاثیر گذاری پیام های دیجیتال ساینیج بر روی مخاطب

پیام های دیجیتال ساینیج

مطمئنا هیچ شرکتی دوست ندارد که پیام های دیجیتال ساینیج او به اشتباه درک شوند و یا کسی به آن ها توجه نکند. مخصوصاً زمانی که وقت بسیاری را برای تولید محتوا با نکات مهم در پیام دیجیتال ساینیج صرف کرده‌ است. با این وجود همه ما میتوانیم زمان هایی از زندگی مان را به یاد بیاوریم که سعی کرده ایم در یک گفتگوی جدی با شخص دیگری، مسائل بسیار مهمی را به او بفهمانیم اما موفق نشده ایم. این مسئله در شرایطی که شما برای رساندن پیام خود به شکل تبلیغات زمان و هزینه زیادی صرف کرده‌اید می‌تواند ناامید کننده باشد.

به عنوان مثال تصور کنید شما مبلغ بسیار زیادی را برای خرید شبکه دیجیتال ساینیج 4K هزینه کرده اید تا فروش خود را در مغازه ای که دارید افزایش دهید. اما حتی بعد از اینکه محتوا را در صفحه های نمایش اجرا کردید تاثیری در افزایش مشتریان خود نمی بینید. مشتریان به پیام هایی که نمایش می دهید، توجه نمی کنند. مثل اینکه دارید با دیوار حرف می زنید.

اگر شما هم از اینکه پیام های نمایش داده شده در دیجیتال ساینیج تاثیری که شما انتظار داشتید را روی مخاطب تان نداشته‌، ناامید شده اید. بهتر است بدانید که به دو دلیل اصلی زیر، استراتژی دیجیتال ساینیج شما با شکست مواجه شده است. در صورتی که این دو دلیل را بشناسید می‌توانید با برطرف کردن مشکلات پیام های دیجیتال ساینیج خود، مشتریان و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید:

  1. پیام های دیجیتال ساینیج شما با موقعیتی که در آن قرار گرفته است همخوانی ندارد

یک بار در پمپ بنزین ایستاده بودم و در حال پر کردن باک بنزین بودم. در همین حین صفحه نمایش دیجیتال ساینیج شروع به پخش تبلیغات کرد. آن روز خیلی سرد بود در حالی که صفحه نمایش تبلیغاتی را مربوط به خنک شدن با خرید بستنی را نشان می داد. هرچند این تبلیغ می‌توانست در تابستان تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب داشته باشد اما در آن لحظه که هوا بسیار سرد بود؛ کاملا تاثیر منفی روی من گذاشت.

شما باید پیام های درست را در زمان درست روی دیجیتال ساینیج نمایش دهید. به عنوان مثال اگر در یک روز بارانی قصد نمایش پیام هایی را دارید باید تبلیغاتی در زمینه چای و قهوه یا چتر داشته باشید. یا اگر تبلیغات در روز آفتابی پخش می شود می توانید پیام هایی در خصوص تبلیغ مایو یا کرم های برنزه کننده نمایش دهید.

شما حتی می‌توانید صفحه نمایش تان را به سنسور های بسیار پیشرفته مجهز کنید که به طور مستقیم با آنالیز داده هایی که از چهره مخاطب به دست می آورد، مثل سن، جنسیت، حالت رفتاری و غیره پیام های متناسب با او را نمایش دهد.

در دیجیتال ساینیج های ساده، شما باید محتوایی را نمایش دهید که برای موقعیتی که مخاطب در آن قرار گرفته است، مناسب باشد. بنابراین شما باید برای آپدیت کردن محتوا ها، زمان و هزینه صرف کنید. محتواهای قدیمی در شرایط مختلف دیگر کارساز نخواهند بود.

  1. پیام های دیجیتال ساینیج شما مخاطب را درگیر نمی‌کند

یکی دیگر از مشکلات پیام های دیجیتال ساینیج این است که هیچ چیزی به مخاطب ارائه نمی دهد که واقعاً او را درگیر تبلیغی که نشان داده شده، کند. تبلیغات متعددی درباره محصولات روی دیجیتال ساینیج نمایش داده می شود اما اینکه اطلاعات ارائه شده درباره محصول تا چه حد برای مخاطب جذاب است باید ارزیابی شود. حتی اگر تصور می‌کنید هیچ اشتباهی در طراحی تبلیغات خود نداشته اید باز هم باید پیام های دیجیتال ساینیج را به نحوی تغییر دهید که مشتری با برند شما درگیر شود. به عنوان مثال می‌توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • یک QR کد روی صفحه دیجیتال نمایش دهید و به مشتری اعلام کنید که با اسکن آن می تواند از تخفیف خرید برخوردار شود.
  • مشتریان را ترغیب کنید تا برای برنامه خاصی در وب سایت شما ثبت نام کنند.
  • به آن ها اجازه دهید اعتراضات و انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت کنند.
  • یک بازی ساده روی صفحه نمایش تاچ اسکرین خود برای مخاطب تعریف کنید.
  • با درخواست از مخاطب برای وارد کردن اطلاعات خود با او تعامل داشته باشید.
  • لیست کاملی از محصولات را را نمایش دهید که مخاطب بتواند هر کدام را که نیاز داشت، انتخاب کند.

این روش های ساده موجب می‌شود صفحه نمایش دیجیتال ساینیج شما مشتریان را بیشتر درگیر خود کند. هدف از نمایش پیام های دیجیتال ساینیج، فقط فروش محصولات نیست بلکه باید تجربه مشتری را از خرید در مغازه شما بهبود بخشد. به این ترتیب مشتریان برای خرید های بعدی به شما مراجعه می کنند و پول بیشتری نیز خرج خواهند کرد.

برای خواندن مقاله اصلی اینجا کلیک کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق