6 روش حفظ مشتری از طریق نرم افزار دیجیتال ساینیج

نرم افزار دیجیتال ساینیج

در ظاهر به نظر می رسد که فروشگاه ها در جذب مشتریانشان دچار مشکل شده اند. در این وضعیت تجارت های کوچک کرکره های خود را پایین کشیده اند. آنها اعتقاد دارند که تجارت الکترونیک، فضای تجارت سنتی را با خاک یکسان کرده است. اما مشخص است که در گزارشات مربوط به نابودی تجارت های کوچک اغراق می شود.
مشتریان همچنان از خرید حضوری لذت می برند. اکثر افراد هنور آنقدر گوشه نشین نشده اند که بخواهند کاملاً خرید حضوری را کنار بگذارند. چون زندگی درون یک چهار دیواری در شرایطی که تمام مایحتاجشان را دم در تحویل بگیرند، ایده آل آنها نیست. آنها دوست دارند بیرون بروند و با مردمی که شامل فروشندگان مغازه ها نیز می شود، معاشرت کنند. خرید حضوری و بررسی اجناس قبل از خرید مزیت های بسیاری برای آنها دارد.کلید بدست آوردن ترافیک خرید مناسب در مغازه ها، خود تجربه خرید کردن است. در ادامه به شش مثال از مشتریان نرم افزار دیجیتال ساینیج  PADS4 در سراسر جهان اشاره می کنیم که به میزان قابل توجهی توانسته اند تجربه خرید حضوری در مغازه خود را افزایش دهند.

1-تجربه خرید کردن آسان و بی سیم برای مشتریان

200.000 فوت مربع از فروشگاه برتر رابینسون در پاساژ فستیوال دبی به دیجیتال ساینیج مجهز شده که می تواند بی وقفه توسط کارمندان به روز شود. مشتریان به محض ورود توسط مسیریاب هایی که به سادگی آنها را نه تنها به بخش مربوطه بلکه به برندهای موردنظرشان هدایت می کند، استقبال می شوند. هربخش دارای ستون هایی است که محتوای ویدئویی مربوطه را که توسط همان برند تهیه شده، نمایش می دهد. در بخش ورودی VIP، نمایشگرهای بیشتری قرار داده شده که تبلیغات منحصربفردی را برای مشتریان خاص آنها به نمایش می گذارد و یا مشتریان با انتخاب هر محصولی که بر روی کیوسک های دارای سنسور قرار گرفته است توسط مانیتور آن کیوسک که از طریق نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 مدیریت می شوند از آفر های ویژه آن محصول با خبر می شوند.

2-تشویق به تعامل

تورهای مسافرتی یکی از خریدهای متداول آنلاین است، اما اولین آژانس مسافرتی تعاملی به نام پرسپولیس در ایران به مشتریان خود فضای خاص و منحصربفردی را اختصاص داده تا بتوانند در محل آژانس، سفر بعدی خود را در تعطیلات با کروز انتخاب کنند. خریداران درحالیکه از میان نمایشگرهای نصب شده داخل آژانس عبور می کنند، یک ویدئوی دیواری چهار در چهار را با کیفیت 4k و تصاویری که با بهترین کیفیت روی آن پخش می شود، تماشا می کنند. کیوسک های لمسی نیز به مشتریان امکان انتخاب سفر مورد نظر خود و خانواده شان را در تعطیلات فراهم می آورد.
(بانک مسکن با قراردادن کیوسک های لمسی در شعب ویژه خود مشتریان خود را از انتظار نجات داده است.)

دیجیتال ساینیج

3-استفاده از تکنولوژی بیکون

تکنولوژی بیکون، تجربه استفاده از ساینیج را با افزایش مشارکت بینندگان و خلق یک تجربه شخصی شده روی هر دو نمایشگر ارتقا می بخشد. با استفاده از تکنولوژی بیکون، مشتریان می توانند از بلوتوث با انرژی کم (BEL) برای ارتباط دو جانبه بین دیجیتال ساینیج و دستگاه های موبایل بهره ببرند و با اهداف مشخصی برمبنای موقعیت مکانی و حتی اجرای مجدد دیجیتال ساینیج از دستگاه موبایل خود، آن را کنترل کنند.

4-استفاده از رسانه اجتماعی روی نرم افزار دیجیتال ساینیج داخل فروشگاه به منظور مشارکت مشتریان

شرکت Vegas Exp افزایش خرید دیجیتالی را تجربه کرده و از آن استقبال کرده است. در کل 28 نمایشگر با صفحه نمایش تعاملی 55 اینچی در قلب فروشگاه نصب شده است. در زمان مناسب نمایشگرها محتواهایی مانند مطالب قابل توجه در اینستاگرام یا پیش بینی آب و هوای محلی را نمایش می دهند. زمانیکه مشتریان با یک نمایشگر تعامل برقرار می کنند، می توانند کاتالوگ آن لاین را مشاهده کنند. اما سرگرمی هایی نیز برای آنها درنظر گرفته شده به عنوان مثال با انتخاب حالت سلفی، می توانند تصویر مورد نظر خود را از میان تصاویر متنوع موجود انتخاب کنند و جلوی چند مدل از پس زمینه های موجود از مکان های دیدنی شیراز عکس سلفی بگیرند.

5-خلق یک نماد خلاقانه

فروشگاه مرکزی El Palacio در مکزیکوسیتی، یک LED کروی به قطر 60 inch را از سقف آویزان کرده است. این نمایشگر در سالن اصلی فروشگاه که 66 فوت ارتفاع دارد نصب شده است.
با به کار بردن خلاقیت هایی مانند این، می توان درک کرد که مطمئناً خرید در فروشگاه ها به صورت حضوری به پایان راه خود نرسیده است. افت خرید حضوری که در حال حاضر در فروشگاه ها شاهد آن هستیم به این علت است که فروشندگان از فرمول درستی برای باقی ماندن در جهان دیجیتال بهره نمی برند. اما فروشندگان باهوش با این موضوع به درستی مواجه شده اند و از دیجیتال ساینیج PADS4 برای ایجاد تجربه دیجیتال درست برای مشتریانشان استفاده می کنند تا مشتریان را مجدداً به فروشگاه خود برگردانند.

6-ویترین های هوشمند

فروشگاه های Benetton با استفاده از قدرت تشخیص چهره نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 از نمایش تکراری لباس ها در ویترین خود خودداری کرده و با قراردادن دوربین و مانیتور هایی در ویترین خود ، فرد پشت ویترین را از لحاظ جنسیت و سن شناسایی و محصولات مرتبط با آن فرد را به نمایش در می آورد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق