آیا به دنبال یک نرم افزار دیجیتال ساینج قوی می گردید؟

ساینج
ویدئو جدید دیجیتال ساینج PADS4 را مشاهده کنید تا ببینید چطور می توانید کنترل محتوا ی دیجیتال خود را در دستانتان بگیرید.

افراد از اطلاعات برای تصمیم گیری در هر زمان از زندگی خود استفاده می کنند. خرید هایشان، مسیریابی و همه انتخابهایشان بر اساس اطلاعاتشان می باشد.
دیجیتال ساینج می تواند یک نقش مهم در این امر بازی کند و به این علت افراد می توانند به نمایشگر ها نگاه کنند مسیر خود را پیدا کنند، پاسخ سوالاتشان را بیابند و از آن الهام بگیرند.
با استفاده از اطلاعات درست، سازمان ها می توانند نیازهای مشتریان و کارمندان خود را پیش بینی کنند تا اطلاعات مناسب  را در زمان مناسب فراهم کنند.
محتوا هوشمند و هدفمند شما را قادر می سازد از اطلاعات خود برای پیشبرد اقدامات استفاده کنید.

نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 این اجازه را به شما می دهد تا با جدا سازی و استفاده از اطلاعات تصمیمات هوشمندانه بگیرید و با نمایش خودکار لحظه ای ارتباطات هوشمند و شخصی ایجاد کنید. به این دلیل که دیجیتال ساینیج PADS4  شرکت ها را قادر می سازد همه ارتباطات خود را به هر صفحه ای از یک شبکه واحد توزیع کنند که این ارتباطات، قابلیت بروزرسانی بر اساس مکان، زمان مشخصی از روز یا قوانین منطق هوشمند مانند آب و هوا، ترافیک یا اطلاعات تجاری داخلی را دارند.

برای مثال یک شرکتی که امیدوار است الهام بخش کارکنان خود باشد می تواند یک نمای کلی از KPI  (شاخص عملکرد کلیدی) یا رسانه های اجتماعی را نمایش دهد.
زمانی که هتل ها و سالن ها می توانند  اجاره اتاق از طریق نقشه و فلش نمایش دهند اما آن ها همچنین می توانند اطلاعات هواپیما و زمانبندی حمل و نقل عمومی را هم نمایش دهند.
با ایجاد نمایشگر های پویا می تواند مسافران را در جا بجایی ها و در مسیرهایشان راهنمایی، اطلاع رسانی و بروز رسانی نمایند.

PADS4  یک نرم افزار دیجیتال ساینج با تمام ابزارهایی برای طراحی، مدیریت، زمانبندی، توزیع نمایش و محتوا است.
در PADS از طریق اتصال به پایگاه داده ها شما می توانید به تمامی اطلاعات تجاری خود دسترسی داشته باشید.

بلافاصله بعد از اتصال، استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن به کاربران غیر فنی اجازه طراحی و زمانبندی محتوا را می دهد.
مدیریت محتوا از طریق نرم افزار PADS4 Crystal CMS در سراسر شبکه دیجیتال ساینیج ساده شد ه است. رابط تحت وب ما راه اندازی و ادغام آن را آسان می کند.
با یک آموزش کوتاه هر فردی در سازمان شما می تواند صفحات را مدیریت و زمانبندی کند و محتوا را در نمایشگر شما نمایش دهد.
از طریق پروفایل کاربری دسترسی کاربران را کنترل می کنید و یک پورتال از نوع صفحه  وب به صورت امن برای ورود از هر مرورگر و دستگاهی سیستم مدیریت PADS4 Crystal  به شما این امکان را می دهد که به صورت کامل محتوا دیجیتال ساینیج خود را کنترل کنید.
PADS4 شما را قادر می سازد تا با استفاده از اطلاعات به نتایج دسترسی داشته باشید، ارتباطات را بهبود بخشید و اطلاعاتتان را به پیام ها و راه حل های عمومی تبدیل کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق