توسعه سیستم ساینیج در مکان های مختلف

خرده فروشی ها
از سال 2007، تقریبا 2 میلیون سیستم اطلاع رسانی متمرکز در سطح جهانی نصب شده است که ¾ این میزان تنها در آمریکا به کار رفته است. بر اساس آماری دیگر و تحقیقات به عمل آمده در سال های آتی بازار جهانی دیجیتال ساینج و نمایشگرهای حرفه ای به حدود 2 میلیارد دلار می رسد.
علاوه بر لاس وگاس و نیویورک سیتی، شاید قابل ذکرترین مکان برای گسترش سیستم ساینیج، خرده فروشی ها و فروشگاههای کوچک دنیا باشد. نصب تابلو دیجیتال باید به گونه ای باشد که در زمینه ارتباطات تجاری و افزایش تعداد مخاطبان مثمر ثمر واقع شود.

 

مرکز خرید “glendalo” و استفاده از دیجیتال ساین ایج در آن

خدمات
برخی از بزرگترین تلویزیون های شهری در دنیا در معابر عمومی لاس وگاس قرار دارند. نمایشگرهایی که کارشان سرگرم کردن مردم و تبلیغ غذا و نوشیدنی است. نمایشگرهای کوچکتر در جاهای دیگر به ویژه در کنار موسسات مختلف گسترش یافته است.
فروشگاههای ارائه دهنده تسهیلات یکی دیگر از جاهایی هستند که صنعت سیستم اطلاع رسانی تحت وب در آن بکار می رود.
بیمارستان های دام پزشکی در جنوب کالیفرنیا هزاران سیستم اطلاع رسانی را با هدف اطلاع رسانی به صاحبان حیوانات خانگی به کار برده اند. بانک ها، مراکز بهداشتی و درمانی، پمپ بنزین ها و حتی شرکت های دولتی (مثل کارخانه های خودرو سازی) مکان های دیگری هستند که از دیجیتال ساینیج برای پیام رسانی استفاده می کنند.

سفر
مراکز گردشگری یکی از جاهای مهم برای گسترش سیستم اطلاع رسانی یکپارچه است که شامل مکان هایی مانند ایستگاههای قطار و مترو، اسکله ها، فرودگاهها، بزرگراه ها و سایر مسیرهای سفر است. خود هواپیماها و اتوبوس ها نیز هنوز در زمره مکان هایی هستند که نمایشگرهای متمرکز را گسترش می دهند.
علاوه بر آن، دیجیتال ساینیج ها و نمایشگرها نه تنها می توانند در تجارت های استاندارد و بازاریابی ها به کار روند (که فروش محصولی یا خدماتی را بالا ببرند) بلکه در شرایط اضطراری و در جهت امنیت عمومی نیز کاربرد دارند. راه یاب نیز یک سامانه یکپارچه سازی اطلاع رسانی است که مسافران را به مکان های مختلف هدایت می کند و هنوز هم یکی از جاهایی است که در آن دیجیتال ساینیج گسترش می یابد. علاوه بر آن، حتی در تاکسی های شهر نیویورک دیجیتال ساینیج هایی برای نمایش مطالبی که مخاطبان را سرگرم می کند و به آنها اطلاعات می دهد، نصب شده است.

دیجیتال ساینیج نصب شده بر روی صندلی در تاکسی های شهر نیویورک

آموزش
یکی از بزرگترین مکان ها برای نصب و استفاده از دیجیتال ساین ایج، موسسات و شرکت ها هستند. مثلا یک شرکت بزرگ تجاری می تواند از سیستم اطلاع رسانی تحت وب در یک نشست معمولی استفاده کند و در نتیجه برای کارمندان شرکت ها و اپراتورهای محصولات و خدمات، درک بهتری ایجاد کند.
علاوه بر آن موسسات آموزشی مثل کالج ها و دانشگاه ها، از نمایشگرهای متمرکز برای اطلاع رسانی و پخش پیام ها استفاده می کند.

دیجیتال ساینیج در ورودی دانشگاه پلی تکنیک کالیفرنیا، پومونا و AC

تصور اینکه یک موسسه آموزشی بزرگ (مثل مدرسه راهنمایی یا دبیرستان، کالج، دانشگاه و یا موسسه بازرگانی) نمی خواهد از سامانه یکپارچه سازی اطلاع رسانی که دائم می تواند به روز شود و همیشه ارتباط میان دانشجویان را با موسسه حفظ کند، استفاده کند غیر ممکن است.

گردهمایی اجتماعی
هر جایی که مردم در آن جمع می شوند این پتانسیل را دارد که نمایشگر دیجیتال ساینیج در آن نصب شود و دربرگیرنده مکان های کوچک مثل نشست های اجتماعی چه در زمینه سیاسی و چه در زمینه مذهبی نیز است و علاوه بر آن در کنسرت های بزرگ و مسابقات ورزشی نیز بکار گرفته می شود. در این بخش مبلغ زیادی صرف می شود زیرا این نمایشگرها، همه مخاطبان را به بازیکنان و هنرمندان سینما نزدیک می کند. مثلا نصب سیستم ساینیج در استادیوم حدود صدها هزار دلار هزینه دارد که این هزینه ها شامل سخت افزار، نرم افزار ، نصب، حفظ ونگهداری و ردیابی آن است. نشست های تجاری نوع دیگری از گردهمایی های اجتماعی است که در آن از دیجیتال ساینج استفاده می شود و اطلاعات تجاری مفیدی در اختیار مخاطبان قرار داده می شود.