رقابت غول های تجاری در استفاده از تابلو های دیجیتال ساینیج

تابلو های دیجیتال ساینیج

فناوری تابلو های دیجیتال ساینیج همیشه در حال پیشرفت است، اما مانند هر فناوری نوینی آینده آن، نحوه نصب و راه اندازی، مشکلات بوجود امده در هنگام استقرا، قیمت دیجیتال ساینیج و موارد دیگر اهمیت ویژه ای دارد.
در ادامه به معرفی چند کمپانی بزرگ و چالش های آن ها در هنگام راه اندازی سیستم دیجیتال ساینیج خواهیم پرداخت.

5- مک دونالد میلیاردها دلار برای دیجیتال ساینیج و ساخت کیوسک سرمایه گذاری کرده است

شرکت مک دونالد به امید تبدیل شدن به یک برند رویایی از نظر بازده، 6 میلیارد دلار برای بازسازی بیش از 6000 فروشگاه در سراسر ایالات متحده هزینه کرده است. این نوسازی ها، که در فروشگاه های 20 ایالت و کلمبیا تأثیر گذاشته است، شامل سفارش در کیوسک، سرویس میز، تابلو های دیجیتال ساینیج و پرداخت با موبایل و مناطق ارسال برای تسریع در تحویل سفارشات هستند که نشان دهنده ایمان مک دونالد به آینده تکنولوژیکی فست فود و غذا است.

4- کوکاکولا وارد بازار دیجیتال ساینیج شد

به گفته گرگ چمبرز، مدیر جهانی نوآوری های دیجیتال در کوکاکولا، هنگامی که کوکاکولا وارد فضای دیجیتال ساینیج شد، شروع به پخش کردن محتوا در انواع نمایشگر اعم از تابلوهای منو، کیوسک و حتی نمونه اولیه نمایشگر روی کامیون، کرد.

هنگامی که آمازون Whole Foods را خریداری کرد، چمبرز گفت که وی تماس هایی از اپراتورهای مواد غذایی که نگران این بودند که آمازون آن ها را از بین ببرد، دریافت می کند. با این حال او معتقد است که فناوری نمایش راهی است که این خرده فروشان می توانند با ارائه تجربیات دیجیتال به مشتریان از آمازون پیشی بگیرند.
به منظور رفع این نیاز، Coca-Cola، نکو(Neko)  را به عنوان “ماشین پر سرعت” ایجاد کرد تا به شرکت ها کمک کند تا ویژگی های پیشرفته دیجیتال ساینیج را به سرعت پیاده سازی کنند.

3- روند آینده برای تغییر چشم انداز دیجیتال ساینیج

چشم انداز دیجیتال ساینیج همیشه یکسان است، اما در همان زمان نیز تغییر می کند. شما همیشه می خواهید یک نمایشگر، محتوا و روشی برای کنترل محتوا داشته باشید، اما شیوه های دسترسی به دیجیتال ساینیج برای مخاطبان همیشه تغییر می کند. ماندن در لبه روند تغییرات دیجیتال ساینیج کاملاً ضروری است تا از تبدیل شدن شرکت به “سر و صدایی در پس زمینه” جلوگیری شود.

گزارش ترندهای دیجیتال Signage Futures of 2018 تعداد کمی از روندهای مهم آینده مانند تلفیق تلفن همراه، تقسیم بندی و محتوای پویا را مشخص کرده است.

دیجیتال ساینیج

 

2- مک دونالد درس هایی از تابلوهای منو را به اشتراک می گذارد

هنگامی که مک دونالد منوهای چاپی سنتی خود را به صفحه های منوی دیجیتال ارتقا داد، با چالش های بسیاری روبرو شد. به گفته ریک کوک، مدیر ارشد راه حل های رستوران ایالات متحده در مک دونالد، این چالش ها مربوط به فناوری واقعی نبود بلکه مربوط به برقراری ارتباط بود.

کوک گفت: “چالش های فناوری در واقع به طور کلی چالش های ارتباطی است.”

1.دیجیتال ساینیج روی وسیله نقلیه در حال حرکت

تاکسی ها، اتوبوس های حمل و نقل عمومی و قطارها، شاتل ها بهترین جا در خارج خانه برای قرارگیری و گسترش دیجیتال ساینیج نصب شده روی وسایل نقلیه و پیام های ال ای دی هستند.

این مرز برای  دیجیتال ساینیج در مناطق شهری با دید بالا استفاده می شود، جایی که یک مقام حمل و نقل یا یک اپراتور شبکه، به عنوان نماینده آن ها، می تواند از دارایی های در حال حرکت و همچنین قابلیت های فروش و تبلیغات موجود استفاده کند. همچنین این علاقه به دیجیتال ساینیج روی وسایل نقلیه ناشی از درآمدهای نمایش، بهبود فناوری و تقاضای تبلیغ کننده است.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق