نمایش اطلاعات شخصی شده و هدفمند شده از طریق دیجیتال ساین ایج برای مسافران

دیجیتال ساین ایج

یک سیستم نمایش اطلاعات پرواز هوشمند – دیجیتال ساین ایج -، اطلاعات شخصی شده و هدفمند شده را طبق نیازمندی سفر و موقعیت مکانی مسافران به آنها پیشنهاد می دهد.
فرودگاههای جدید باید تحت کنترل باشند. شما باید بتوانید یک تجربه مسافرت کامل بدون هیچگونه ناراحتی ارائه دهید. به این منظور باید ارتباط قوی و تا حد ممکن به صورت شخصی با هرکدام از مسافران برقرار کنید. امروزه امکانات تکنولوژی تقریبا رو به پایان است و نقش نمایش در برقراری ارتباطات هدفمند رو به افزایش است. با ساین ایج می توانید یک پیغام مشخص را در زمان مناسب و در مکان مشخصی از فرودگاه نمایش دهید. این روش یکپارچه موجب می شود که آن پیغام هوشمندانه تر و شخصی تر باشد.

دیجیتال ساین ایج فرودگاه: یک روش یکپارچه
مهمترین استفاده از نمایشگرها در یک فرودگاه نمایش اطلاعات پرواز است. اکثر اوقات اطلاعات نمایش داده شده به صورت لیست ساده ای از پروازهای درحال بلند شدن یا پروازهای درحال نشستن است و چیزی فراتر از نمایش ساده ای از سیستم نمایشگر اطلاعات پرواز(FIDS) نیست. علاوه بر FIDS فرودگاهها می توانند از روشهای ساین ایج خودمختار دیگری نیز برای برقراری ارتباط با مسافران استفاده کنند. چرا نباید از تمام نمایشگرها و تمام کاربردهای دیجیتال ساین ایج با استفاده از یک پلت فورم دیجیتال ساینیج قدرتمند استفاده کرد؟ با استفاده از این سیستم فرصت انعطاف پذیر بودن و استفاده از هر نمایشگر به صورت مجزا در هر ساختمان ترمینال برای نمایش بهینه موارد مورد نیاز برای همان لحظه در اختیار شما قرار می گیرد.
سپس فرودگاهها می توانند از ساین ایج برای هدایت حرکت مسافران استفاده کنند که روی تصمیم گیری آنها در موقعیت های خاص و داشتن تجربه بهتری از سفر آنها تاثیر می گذارد. فرودگاهها می توانند با تبلیغات هدفمند، درامد بیشتری داشته باشند و به طور کامل از پتانسیل نمایشگرهایشان بهره ببرند.
چرا نباید از تمام نمایشگر ها و تمام اپلیکیشن های ساینیج موجود در پلت فورم دیجیتال ساین ایج قدرتمند استفاده کرد؟

وضعیت در چند ثانیه تغییر پیدا می کند
با نرم افزار هوشمند دیجیتال ساینیج، یک نمایشگر می تواند خودش ” یک موقعیت را تشخیص دهد” و به صورت پویا با نمایش محتوای متنی که بهترین انطباق را با نیازهای شخص بیننده دارد به آن پاسخ دهد. به عنوان مثال، اطلاعات پرواز نمایش داده شده روی نمایشگرهای مربوط به پروازهای درحال بلند شدن می تواند با نمایش پیکانهای جهت دار گسترش پیدا کند و اطلاعاتی درباره مسافت و مدت پرواز را نمایش دهد. دراین حالت می تواند به طور پویا خودش را با زمان انتظار مربوط به بازرسی امنیتی تطبیق دهد تا رسیدن به موقع را تضمین کند. هنگام تغییر گیت پرواز، اطلاعات مربوط به پیدا کردن راه می تواند فورا مسیرهای آپدیت شده را نشان دهد. اگر مسیر متداول رسیدن به گیت بسته شده است یا جمعیت در قسمت خاصی از فرودگاه ازدحام کرده اند؛ مسافران نیز می توانند به طور اتوماتیک تغییر جهت دهند. اگر تاخیر بسیار زیادی وجود دارد، پیشنهاد رفتن به کافی شاپ همراه با پیکانهایی که جهت درست را نشان می دهند می تواند به طور خودکار روی صفحه نمایش نشان داده شود. دراینصورت، لحظات انتظار بیهوده می تواند صرف تجارت مضاعف برای بازار فروش مواد خوارکی و نوشیدنی شود. در وضعیت اضطراری تمام نمایشگرها می توانند فورا دستورالعمل های تخلیه اضطراری را با استفاده از پیکانهایی که جهت نزدیکترین خروجی را نشان می دهد، نمایش دهند.

گرایشات آینده در زمینه سیستم های نمایش اطلاعات پرواز
امروزه، تکنولوژیهای فریبنده و داده های بزرگ به فرودگاهها این امکان را می دهد تا همه چیز را در مورد مسافرانشان از علایق و نیازمندیهایشان گرفته تا اینکه چگونه در گوشه و کنار فرودگاه حرکت می کنند؛ بدانند. تکنولوژیهای جدید مانند سیستم تشخیص بیننده، امواج بلوتوث i-beacons و مسیرهای ارتباطی نزدیک به آنها این امکان را می دهد تا با مسافران به صورت کاملا شخصی و هدفمند ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که از تکنولوژی Wi-Fi برای تعیین ملیت اشخاص در محل انتظار و تنظیم محتوای قابل نمایش روی اسکرین ها استفاد کرد. شکی وجود ندارد که در چند سال آینده مثالهای بسیاری از این دست به کار خواهد رفت. تمام این موارد باید برای ایجاد یک تجربه سفر بهتر برای مسافران که از زمان ورود آنها به فرودگاه شروع می شود به کار روند. PADS4 یکی از محصول دیجیتال ساین ایج است که در حال حاضر می تواند تمام این امکانات را در اختیار شما قرار دهد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق