دیجیتال ساینیج را می توان در مکان های زیر مشاهده نمود، به ویژه در مکان هایی که افراد مجبورند زمان زیادی منتظر بمانند:
مراکز خرید
دکه ها
نمایشگرهای اطلاع رسان
خرده فروشی ها
سوپر مارکت ها، ادارات و دارو خانه ها
پمپ بنزین، فروشگاه های بدون فروشنده
خیابان ها و بزرگ راه ها
شوهای تجاری
سینماها و تئاترها
هتل ها و لابی های متل
وسایل نقلیه
اتوبوس ها، تاکسی ، هواپیماها
مراکز گردشگری
پایانه های پر مشتری
فرودگاه ها، ترن های زیرزمینی، ایستگاه های قطار
آسانسورها (جاهایی که در آن منتظر آمدن آسانسور می مانند)
استودیوم ها و میدان های مسابقه
ساختمان ها و مکان های عمومی
بیمارستان ها
مراکز اخذ گواهی نامه رانندگی
مکان های وابسته به شهرداری
کلیساها
پارک های تفریحی
مراکز قماربازی و بازی های سرگرم کننده
رستوران ها
بانک ها
مراکز درمانی و بهداشتی
سالن های آرایش و سالن های ماساژ
مطب های پزشکان ، دام پزشکان و دندان پزشکان
کارخانه ها و تولیدی ها
هر مکانی که در آن نمایشگرهای دیجیتال فروخته می شود باید از دیجیتال ساینیج استفاده کند ( و فهرست را در قالب دیجیتال ساینیج در طبقات مختلف نمایش دهد)
مکان های آینده دیجیتال ساینیج در این بخش هیچ جایگاهی ندارد زیرا خیلی از آنها امروز تجربه می شوند و برخی از آزمایش های بتا آنها را به مکان های بیشتری منتقل می کند که شامل:
سیستم هدایت خودرو ( در این بخش نیاز ویژه ای احساس می شود)
ساعت های فرودگاه ها ( در بعضی از فرودگاه ها دیده می شود ولی لازم است در هر گیت یک عدد وجود داشته باشد و همچنین لازم است که هر کدام از آنها یک اسپانسر تبلیغاتی داشته باشند که تبلیغاتی مرتبط و قابل تغییر ارائه دهد)
فقط تصور کنید (اما آنرا به درستی به تصویر بکشید آنگاه همه بینندگان از پیام لذت می برند و از آن استقبال می کنند)