دیجیتال ساینیج تبلیغی کارآمد

تقریبا یک نفر از هر پنج نفری که در معرض تماشای دیجیتال ساینیج بوده اند به صورت آنی کالای تبلیغ شده را خریداری کرده اند.
سامانه تبلیغات متمرکز با ارائه اطلاعات پویا و مرتبط بر بینندگان آن تاثیر گذار است. استفاده از تابلو های دیجییتال ساینیج متصل به اینترنت به شما این توانایی را میدهد که پیام خود را به صورت موثر، بی نظیر، مناسب و با هزینه کمتر انتقال دهید.
سیستم اطلاع رسانی متمرکز در مقایسه با پوستر های سنتی مزیت های زیادی دارد.
دیجیتال ساینج یا ای پوسترها (e-posters ) به صاحبان حرفه و تجار این اجازه را میدهد که تبلیغ های خود را به صورت پویا و هدفمند به مشتریان خود به صورت مستقیم نمایش دهند. در دنیای مجازی پر هیاهو و آشفته امروز، تصاویر شفاف و پرانرژی بسیار جالب توجه بوده و میتوانند اطلاعات بیشتری را با دقت و تمرکز بالا نسبت به انواع سنتی آن منتقل کنند. هر صفحه نمایش دیجیتال که به صورت بی سیم یا با سیم به شبکه اینترنت متصل است، میتواند هر تعداد پیام، تبلیغ و یا اطلاعات را منتشر نماید. این تجهیزات به شما این توان را میدهد که پیام خود را بی واسطه به اطلاع مخاطبان خود برسانید. شما باید تبلیغ خود را مرتبط با کالا یا خدمات مورد نظر طراحی کنید تا با گروه هدف خود به صورت موثر ارتباط برقرار کنید. این روش برای تبلیغ سرویس های ارائه شده توسط رستوران ها، خرده فروشی ها و نمایندگی کالاها روش مقبولی به شمار می آید.

آمارهایی درباره دیجیتال ساینیج
74% افراد طی 30 روز گذشته یک دیجیتال ساین ایج دیده اند.
در امریکا سیستم ساینیج بیش از هر فرم ویدئویی دیگر افراد را جذب خود میکند.
یک سوم افراد بالغ با سیستم اطلاع رسانی در یک مکان عمومی آشنایی دارند.
نیمی از تجار و صاحبان مشاغل هزینه هایی را برای دیجیتال ساینیج در بودجه 2014 خود در نظر گرفته اند.

چگونه یک دیجیتال ساینیج پویا طراحی کنیم

سایز صفحه نمایش
اولین گام در طراحی سیستم اطلاع رسانی یکپارچه تصمیم گیری در مورد اندازه ای مناسب برای صفحه نمایش است. صفحات نمایش معمولا از پرتره ها و مناظر استفاده میکنند و اندازه آنها به صورتی است که یا روی دیوارها نصب میشوند و  یا به صورت صفحاتی که در کناره کیوسک ها قرار میگیرند طراحی میشوند.

محل قرار گرفتن دیجیتال ساین ایج
مرحله بعدی این است که تصمیم بگیریم صفحات نمایش دیجیتال قرار است در کجا نصب شوند و چه کسی قرار است آن را ببیند؟ روی دیوار نصب میشوند، روی زمین قرار میگیرند یا روی پرده های بزرگ نمایش قرار داده میشوند.

برقراری اتصالات
انرژی برق مورد نیاز برای دیجیتال ساینیج باید تامین شود اما با توجه به احتیاجات و ضروریات میتوان از تجهیزات بدون سیم استفاده کرد که ضرورت سیم کشی های اضافه را مرتفع میسازد.

محتوا
تهیه تبلیغی پویا، خلاقانه و جذاب بسیار ضروری و با اهمیت است. تصاویر، گرافیک و متون از اولویت خاصی در تجارت موفق برخوردارند.