8 کاربرد استفاده از تابلو دیجیتال در بیمارستان ها

تابلو دیجیتال

روش های برقراری ارتباط را از طریق تابلو دیجیتال در بیمارستان خود را تغییر دهید.

1- آموزش

آیا نیاز به مکانی دارید که نکته های سلامت یا اطلاعات مربوط به واکسیناسیون را در آن نمایش دهید یا در مورد تغذیه سالم بیماران را آگاه کنید؟ تمام این اطلاعات را در تابلو دیجیتال خود قرار دهید تا اطلاعات تمام مراجعه کنندگان به بیمارستان شما به روز شود.

2- اطلاعات

اگر اطلاعات مربوط به بیمه تغییر کرده، یا می خواهید به بیمارانتان درباره یک دستورالعمل پرداخت جدید اطلاعاتی بدهید، کافی است یک پیغام روی سیستم دیجیتال ساینیج بزرگ خود نمایش دهید تا آنها را از جزئیات آگاه کنید.

3- هشدار

دیجیتال ساینیج به شما اجازه می دهد تا هشدارهای ایمنی را تصویربرداری کرده ، روی نمایشگرهای مجزا یا نزدیک تسهیلات موجود به نمایش بگذارید. یک استراتژی نمایشی را به برنامه برقراری ارتباط در زمان بحران خود اضافه کنید.

4- سرگرمی

اخبار محلی و آب و هوا، تبلیغات مربوط به غرفه فروش هدایا، وضعیت بیماران در صف، منوی کافی شاپ یا پیشنهاد بازی ها و سرگرمی هایی برای کودکان را روی نمایشگر نشان دهید. مواردی که می توان برای سرگرمی بیماران روی تابلو دیجیتال نشان داد؛ بی نهایت است.

تابلو دیجیتال

5- راهنمایی

مراجعه به بخش های مختلف بیمارستان، افرادی را که برای اولین بار به آن وارد می شوند؛ سردرگم می کند. می توانید از مسیریابی سیستم دیجیتال ساینیج و نقشه های مسیریابی تعاملی برای راهنمایی مراجعین و هدایت ساده آنها به سمت تسهیلات مورد نظرشان استفاده کنید.

6- افزایش دریافتی صندوق

صفحات پرداخت لمسی، راه حل بسیار مناسبی برای تشخیص مشتریان و ترغیب آنها به پرداخت است. می توانید حامیان خود را درحالیکه توجه اعطا کنندگان  بالقوه خود را جلب می کنید؛ مشخص کنید.

7- ارتباطات

کارمندان خود را با تابلو دیجیتال به روز نگه دارید. نرم افزار ما می تواند پیام های مختلفی را برای افراد مختلف نمایش دهد. می توانید پیام های مختلفی را برای بیماران و پرستاران از یک پلت فورم نمایش دهید.

8- صرفه جویی مالی

کاهش هزینه چاپ و ضایعات کاغذ با حذف بولتین ها و پوسترها. به جای چاپ، روی پیکسل های خود سرمایه گذاری کنید و فقط با یک کلیک پیام خود را نمایش داده و زمانی که به آن نیازی ندارید به طور اتوماتیک آن ها را خاموش کنید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق