- بیشتر اطلاعات منتقل شده به مغز بصری است.
- ما تصاویر را 60000 برابر سریعتر از موارد دیگر پردازش میکنیم.
- بیش از ٪25 شرکتها اولویت بالایی را برای تبلیغات دیجیتال نشان میدهند.
- 50٪ از ارتباطات از علائم دیجیتال به عنوان کانال در سازمان خود استفاده میکنند.
- 73٪ از موسسات آموزشی دیجیتال ساینیج را برای آینده ارتباطات بسیار مهم میدانند.
- رسانههای دیجیتال در مکانهای عمومی بیشتر از فیلمهای موجود در اینترنت یا فیس بوک در دسترس مشتریان هستند.
- 63٪ از انسانها میگویند دیجیتال ساینیج توجه آنها را جلب میکند.
- دیجیتال ساینیج ٪83 بهیاد آوردن دارد.
- نمایشگر دیجیتال ٪400 بیشتر از نمایشگرهای ایستا بازدید میگیرد.
- 59٪ از مخاطبین دیجیتال ساینیج میخواهند در مورد موضوعات نمایش داده شده بدانند.
- 75٪ از کسانی که در بیمارستان یک تابلو اعلانات هوشمند مشاهده میکنند میتوانند حداقل یک پیام را به یاد بیاورند.
- دیجیتال ساینیج ٪47.7 اثربخشی برای آگاهی از برند دارد.
- دیجیتال ساینیج تا ٪35 زمان انتظار را کاهش میدهد.
- نمایشگر دیجیتال میتواند به طور بالقوه حفظ اطلاعات مخاطب را 2 برابر کند.
- ساینیج برای ارتباطات ایمن آسیب محل کار را تا ٪20 کاهش میدهد.
منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق