پیتزا هات دیجیتال ساینیج (Digital Signage) را بر روی میز غذا قرار می دهد

قرار گرفتن دیجیتال ساینیج بر روی میزهای غذا یا به بیان دقیق تر به عنوان میزهای غذا در حال تحقق یافتن است.
پیتزا هات دیجیتال ساینیج را از روی دیوارها به روی میزها آورده است.
این رستوران زنجیره ای دیجیتال ساینیج های رو میزی تاچ جدیدی را پایلوت میکند که به وسیله آن مشتریان قادر خواهند بود بر روی میز، پیتزای خود را طراحی کنند، سفارش بدهند و در مدتی که منتظر سفارش خود هستند بازی کنند.
این ویدئو نمایشی نشان میدهد که این میزها همچنین قابلیت برقراری ارتباط با مشتریان، از طریق NFC تلفن همراه هوشمند با حفظ حریم خصوصی، آنها را دارند. و همچنین این اجازه را به مشتریان خواهد داد که صورت حساب را بدون ترک محل خود پرداخت کنند.
اطلاعیه پیتزا هات پیش از جشنواره سالیانه جنوب ( جنوب غرب آوستین، تگزاس) که شامل اطلاعات جدید تکنولوژی از انواع مختلف صنایع بود، منتشر گردید. این جشنواره در تاریخ 7-16 مارچ برگزار میشود.
این تکنولوژی جدید به مشتریان امکان انتخاب اندازه پیتزا، نوع خمیر، میزان محتویات، مقدار پنیر و … را همه از طریق میز خود می دهد.
این فرایند شامل تصاویری برای راهنمایی ونحوه انتخاب است. همچنین شامل بازی و برنامه های کاربردی سرگرم کننده برای مشتریان است.
یک سخنگوی شرکت می گوید: پیتزا هات پیش بینی کرده که احتمالا میزهایی با این ویژگی، اول در شهرهایی مثل پاتاکیت، رود آیلند و یورک، نبراسکا در ایالات متحده آمریکا راه اندازی خواهد گردید. پس از آن شرکت، رستوران های دیگر را تعیین خواهد کرد.
پاتاکیت و یورک در اوایل سال جاری افتتاح شدند و مفهوم جدید by the slice را برجسته کردند. با توجه به اخبار منتشر شده مدل های جدید بخشی از فشار شرکت برای نوآوری پیوسته است.
غذا خوردن بخش مهمی از کار ما است و این مکان های فوق ما را برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتریان خود تشویق میکند ( مدیر ارشد بازاریابی پیتزا هات).
میزهای تاچ توسط شریک دیجیتال پیتزا هات، Chaotic Moon، توسعه داده شده است. آنها این میزهای جالب را برای همکاری با گروه های مختلف طراحی کرده اند تا بتوانند منو را بررسی و سفارش خود را از هر مکانی که نشسته اند انجام دهند.