نصب مانیتور دیجیتال ساینیج در شرکت توسعه فرآورده های غذایی مانی

مانیتور دیجیتال ساینیج

مانیتور دیجیتال ساینیج امروزه به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته در صنایع مختلف کاربرد پیدا کرده است. یکی از صنایعی که توانسته به خوبی از مزایا و منافع دیجیتال ساینیج برای افزایش کارایی و همچنین فروش شرکت‌های وابسته به خود استفاده کند، صنایع غذایی است.

طی سال های اخیر شرکت هایی مانند توسعه فرآورده های غذایی مانی (گسترش پخش سانا) که محصولات غذایی متنوعی را در شعب مختلفی در سراسر کشور به فروش می رسانند و هماهنگی‌های متعددی بین تیم فروش و توزیع آن ها لازم و ضروری است، به این نتیجه رسیده اند که استفاده از این تکنولوژی می‌تواند به آن ها در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان شان کمک کند.

نصب و راه اندازی مانیتور دیجیتال ساینیج در شعب مختلف فرآورده های غذایی مانی، توسط شرکت نوآوران تحقیق نشان می دهد که این تکنولوژی پیشرفته توانسته جایگاه اثبات شده ای در بین شرکت های مختلفی که در زمینه فرآورده های غذایی کار می کنند، پیدا کند.

هدف استفاده از دیجیتال ساینیج در فراورده های غذایی مانی

  • گزارش های لحظه ای تیم فروش بر روی مانیتورها

تکنولوژی دیجیتال ساینیج به شرکت ها اجازه می دهد که هر نوع محتوایی را به صورت زمان بندی شده و یا لحظه ای و به صورت آنلاین روی نمایشگر های نصب شده در نقاط مشخص، نشان دهند.

از مانیتور دیجیتال ساینیج می توان برای نمایش محتوا های پویا، پروتکل ها، دستورالعمل ها، منو های غذایی و از همه مهمتر گزارش های لحظه ای تیم فروش استفاده کرد.

با نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج دیگر نیازی نیست هزینه اضافی بابت چاپ کردن گزارشات روزانه، هفتگی یا ماهیانه صرف شود. بلکه تمامی گزارش ها به صورت آنلاین و لحظه ای در دیجیتال ساینیج به روز شده و روی نمایشگر ها نشان داده می‌شوند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که  شرکت توسعه فراورده های غذایی مانی را ترغیب به  نصب و استفاده از تکنولوژی دیجیتال ساینیج کرد، امنیت داده ها و اطلاعات وارد شده به سیستم جهت نمایش روی مانیتور ها بود.

در تکنولوژی پیشرفته دیجیتال ساینیج با تعیین دسترسی های مجاز، فقط افراد محدودی قادر خواهند بود محتوای دیجیتال ساینیج را تغییر دهند. به این ترتیب می‌توان کاملاً به اعداد و ارقام ارائه شده روی صفحه نمایش دیجیتال ساینیج اطمینان کرد.

  •  نمایش محصولات

دلیل دیگری که تیم بازاریابی شرکت توسعه فراورده های غذایی مانی را متقاعد کرد دیجیتال ساینیج کارایی فوق العاده ای در افزایش کارایی و فروش آن ها خواهد داشت، امکان نمایش محصولات از طریق تصاویر، ویدئوها، محتواهای مرتبط و به روز بود.

امروزه معرفی و نمایش محصولات به روش های جذابی که بتواند توجه مخاطبین را جلب کند. یکی از استراتژی های مهم در بازاریابی دیجیتالی به شمار می‌آید.

با دیجیتال ساینیج امکان نمایش هر نوع محتوای رسانه ای به بهترین شکل ممکن وجود دارد. علاوه بر این، اپراتور هایی که مشغول به روزرسانی محتوا برای نمایش روی مانیتور های دیجیتال ساینیج هستند، امکان دسترسی و آپدیت کردن محتواها را از پلتفرم های مختلف حتی روی موبایل و تبلت  خود نیز دارند. به این ترتیب، آن ها قادر خواهند بود به طور آنلاین و در لحظه، اطلاعات مختلفی را در خصوص فرآورده های غذایی موجود و آماده برای مخاطبین به نمایش بگذارند.

 جمع بندی

استفاده از مانیتور دیجیتال ساینیج هیچ گونه محدودیتی ندارد. تمام صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی و شرکتهای پخش فراورده های غذایی نیز می‌توانند از مزیت های این تکنولوژی پیشرفته برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی، مدیریت تیم فروش و نمایش محصولات استفاده کنند تا کارایی و سودآوری بیشتری داشته باشند.

نمایش اطلاعاتی از جمله گزارش لحظه ای تیم فروش بر روی مانیتور ها، رقابت را بین کارمندان افزایش داده و موجب می‌شود آن ها  مشارکت بیشتری در امر فروش، توزیع و پخش فراورده های غذایی داشته باشند.

نمایش اطلاعات مختلفی از جمله رویدادها و اتفاقات مهم، تصاویر تلاش کارکنان و همچنین محتوا هایی برای ایجاد انگیزه در کارکنان روی مانیتورهای دیجیتال ساینیج می تواند در سودآوری بیشتر شرکت ها نقش داشته باشد.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق